+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z przepustnica  (Przeczytany 125678 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Paweł_Jumper Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1.9 TDI 2003

« Odpowiedz #120 - Poniedziałek, 14.04.2014, 07:23:17 - NIEPRZECZYTANA »

jak się nie uda wyczyszczenie i dalej bedą objawy występowały to trzeba kupić nową , z VDO tanio kupisz w [...].
 Przypadek niereformowalny...
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14.04.2014, 08:45:56 wysłane przez KYS » Zapisane
Lemon23 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba 2002 1.4 Mpi akk

« Odpowiedz #121 - Czwartek, 26.06.2014, 23:52:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam problem ze Swoim Seatem, a mianowicie przy zimnym silniku, gdy chce ruszyć to autko sie strasznie muli i mocno szarpie, a gdy pochodzi minute, dwie to już jest gotowe do jazdy. Ogólnie wydaje mi się, że to może być silniczek krokowy, ale po rozkręceniu obudowy widać jak bardzo się "poci" przepustnica, bardzo mnie to niepokoi. Tydzień temu wymieniłem świece, czujnik temp, oraz filtry(paliwa i powietrza). Zanim pójdę do mechanika i oddam mu moje ciężko zarobione pieniądze prosiłbym o jakaś wskazówkę. Z obrotami jest wszystko w porządku oscylują na poziomie 900. Niepokoi mnie również pojawiająca sie odma czy też odgłos przy dodawaniu stopniowo gazu oraz szybkim dodaniu gazu i puszczeniu. Słychać jednoznacznie, że auto dostaje za mała dawke paliwa. a Co do paliwa to tankuje 95 z lukoila czy to ma jakiś negatywny wpływ :?:  To narazie wszystko proszę Was o radę. :!:

Pozdrawiam. ;)
Zapisane
smarowóz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CZN - ŻNIN
Samochód: Cordoba,98 r, 1,6 ALM

« Odpowiedz #122 - Środa, 18.02.2015, 20:48:10 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam problem z toledo2 mojego kuzyna to jest auto z 2002 r 1,6 AKL , komputer wyrzuca błąd nastawnika przepustnicy - była czyszczona a póżniej podmieniona na inną sprawną niestety bez rezultatu  :'( silnik faluje obrotami , lubi sobie zgasnąć a bardzo zimny nie zawsze odpala (czujnik temp. jest ok). Wcześniej nie mogłem zaadoptować przepustnicy ponieważ był upalony jeden z grubych przewodów + przy akumulatorze, teraz adaptacja jest możliwa ale błąd pozostaje i falowanie też -kable przejrzane  :( Proszę o pomoc bo normalnie oszaleję  :(
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #123 - Czwartek, 19.02.2015, 06:28:02 - NIEPRZECZYTANA »

jak ruszyles przepustnica bez podpietego kompa to ja zrabales. ja sie czysci na odpalonym silniku specjalnym sprajem. potem ja wlozyles i nie zaadoptowales komp zglupial i nawet nowa bedzie wariowal
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #124 - Czwartek, 19.02.2015, 06:57:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: smarowóz
(czujnik temp. jest ok).

Po czym wnosisz ? Mierzyłeś go miernikiem na pinach ?
Porównywałeś odczyt temperatury na VAG'u z odczytem z blatu ?

Cytat: hans  ik
ja sie czysci na odpalonym silniku specjalnym sprajem.

To czyszczeni jest dobre dla LESZCZY i nie wyczyści nigdy dobrze przepustnicy.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #125 - Czwartek, 19.02.2015, 21:47:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hans  ik
jak ruszyles przepustnica bez podpietego kompa to ja zrabales
z tym się  nie zgadzam.
Cytuj
To czyszczeni jest dobre dla LESZCZY i nie wyczyści nigdy dobrze przepustnicy.
a z tym, tak.
Przepustnicę się demontuje i kompie w roztworze benzyny ekstrakcyjnej, rozpuszczalnik się nie nadaje, choć doraźnie można ją spryskać  :rotfl:

a kolega Kuzyna nie wiadomo skąd jest...to i kula nie pomoże...

Napisano: Czwartek, 19.02.2015, 22:46:13


celowałbym bardziej w silniczek krokowy, a i niekoniecznie musi być to wina przepustnicy.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #126 - Czwartek, 19.02.2015, 22:30:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Gizmo
celowałbym bardziej w silniczek krokowy, a i niekoniecznie musi być to wina przepustnicy.
silniczek z tego co pamietam jest zespolony z przepustnica
Cytat: Gizmo
jak ruszyles przepustnica bez podpietego kompa to ja zrabales
z tym się  nie zgadzam.
mozze zle to napisalem, chodzilo o to ze kazdorazowe odpiecie kostki z przepustnicy wiaze sie z adaptacja, a jak ja wyciagniesz i ruszysz to ja przestawisz a komp pamieta to jako punk wyjsciowy. musisz adoptowac za kazdym razem sama wymiana nic nieda
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #127 - Czwartek, 19.02.2015, 22:41:34 - NIEPRZECZYTANA »

dokładnie tak jak mówisz, każde odpięcie kostki powoduje usunięcie danych, i trzeba adoptować. ale może to być czujnik między biegu, może słabo domyta i nagar na ośce daje falowanie.
obstawiam słabe domycie i nagar,
a koledze poradziłbym......dobrze go pogonić odjeździć 2-3 dni    i się ułoży. jeśli ją tylko popryskał ew. podmył pędzlem na podpiętej to musowo osad na ośce jest...pojeździć.., poganiać...sama się zaadoptuje.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #128 - Czwartek, 19.02.2015, 22:48:14 - NIEPRZECZYTANA »

jeszcze moze po montazu lewe powietrze ssac i tez bedzie falowac
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #129 - Czwartek, 19.02.2015, 23:06:56 - NIEPRZECZYTANA »

fakt, do sprawdzenia dolot..taki pod kątem 90stopni, karbowany, częsta usterka, od drgań pęka plastykowa harmonijka.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
smarowóz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CZN - ŻNIN
Samochód: Cordoba,98 r, 1,6 ALM

« Odpowiedz #130 - Piątek, 20.02.2015, 20:09:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam po małej przerwie sytuacja opanowana  ;D Tak poza konkursem przychylam się  do tego że przepustnice się myje po wymontowaniu(tak jest dokładniej) i za każdym razem należy zaadaptować. Punchoo miałeś rację, zasugerowałem się że czujnik jest ok ponieważ wymieniłem go na nowy(niestety nie sprawdziłem miernikiem bo przecież powinien być dobry:( ) okazało się że to lichy zamiennik i znów zamieniłem na nowy ale oryginalny, na razie jest dobrze ale niepokoi mnie ze na zimnym silniku miał trochę niskie obroty(ok 950) ale był mróz na szybach a dał rade więc będę obserwował co się dzieje. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi  ;D     
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #131 - Piątek, 20.02.2015, 20:19:36 - NIEPRZECZYTANA »

smarowóz:ok:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Tensam Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 1.6 16V BCB 2004

« Odpowiedz #132 - Piątek, 10.04.2015, 15:18:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Mam taki problem po czyszczeniu przepustnicy i obroty zatrzymały się na 1000...przejechałem 2 km i wyskoczyła kontrolka EPC+CHECK engine....podjechałem do mechanika przeczyścił przepustnice wyczyścił egr...kontrolki zgasły ale przepustnicy nie da się zaadaptować...ale nic wziąłem auto pojeździłem po mieście włączyłem klimę obroty się unormowały i tak przez 3tyg nic....a po trzech tyg znowu to samo...kontrolki i falowanie obrotów...teraz kontrolki zgasły (po ponownym czyszczeniu i wykasowaniu błędów) ale przepustnicy nie da się zaadaptować...obroty cały czas na jałowym 1000... Macie jakieś pomysły co to może być?? Kupiłem używkę przepustnicy na allegro niby jeden błąd przepustnicy pokazuje mniej ale obrotów nie zmienia... jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc... :'(

Napisano: Piątek, 10.04.2015, 16:17:12


dodam że przed czyszczeniem przepustnicy takie cuda się nie działy...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #133 - Piątek, 10.04.2015, 16:38:40 - NIEPRZECZYTANA »

upewnij sie ze czujnik temp silnika sprawny
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tensam Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 1.6 16V BCB 2004

« Odpowiedz #134 - Środa, 15.04.2015, 15:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

"Check engine, podłączenie pod kompa no i były błedu EGR i przepustnicy, błędy wykasowane, po czasie znów wyskoczył check, przeczyściłem przepustnice, no i znów kasowanie błędu...
I po wykasowaniu i odpaleniu go zaczął się dławić i obroty zaczęły ostro falować, błąd EGR wyskoczył. Ze znajomym zaczęliśmy sprawdzać, czy nie ma lewego luftu za przepustnica na rurce idącej do EGR... zaczęliśmy psikać tam plakiem i podczas psikania plakiem auto chodziło równo, zaczął zaciągać przepustnicą luft i było ok. Dziś odkręcam tą rurkę, zmieniam uszczelkę no i runda wokół osiedla - chodzi normalnie nie ma falowania, na parkingu staję i znów na jałowym faluje, a mocniej niż na 4tyś obrotów go nie wkręcę. (btw. cały czas świeci sie kontrolka EPC również). Okej, odłączam EGR - wtyczke, wiadomo wywala blad, ale zaczął latać normalnie, przepustnica się otworzyła normalnie, wkręciłem go na 6 tyś obrotów jest okej. Wyłączam , włączam i jeb... pedał gazu już nie reaguje, a on sobie faluje na nowo na ok 1-1,1k obrotów,"

Mam cały czas taka sytuacja co opisana wyżej.
Auto stoi u mechanika...sprawdzali przepustnice robili podmiankę błedy cały czas...czyścili egr...podmieniali czujnik egr...robli adaptacje egr...dodam że nie udaje im się zaadaptować przepustnicy... dziś stwierdzono iż padł komputer?... powiedzcie mi czy takowy komputer kupić na allegro podpinasz i jak jest dobry to działa? Czy trzeba jeszcze z nim coś robić? Wgrywać softy itp? Jestem w tym zielony nie mam pojęcia...do tego szlak mnie trafia bo 3tydzien jestem bez auta....

znalazłem taki komputer
http://allegro.pl/komputer-zestaw-seat-leon-i-toledo-ii-golf-1-6-16v-i5118637896.html

ale pytanie moje właśnie czy wystarczy kupić komputer i podpiąć go pod auto i jak jest sprawny to powinno wrócić wszystko do normy ? czy jak?...
Zapisane
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Skocz do: