+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z przepustnica  (Przeczytany 125562 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #105 - Czwartek, 26.01.2012, 17:27:12 - NIEPRZECZYTANA »

Taką miałem przygodę osobiście i dopiero jednoczesna wymiana sondy i kompa przywróciła wszystko do normy. Okazało się że sonda uszkadzała ECU - tak przynajmniej twierdził znajopmy elektromechanik który mi to zrobił kiedy jeszcze miałem seata
Zapisane
hieroshima Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba SXE 1999r 1.6

« Odpowiedz #106 - Czwartek, 26.01.2012, 17:34:15 - NIEPRZECZYTANA »

w sumie komputer to mniejszy wydatek niż przepustnica :P no ale elektronik podpinał mi inny komputer i wszystko było to samo więc komputer chyba odpada
Zapisane
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #107 - Czwartek, 26.01.2012, 20:17:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hieroshima
no ale elektronik podpinał mi inny komputer i wszystko było to samo więc komputer chyba odpada
tak od razu? Jak u mnie komp był wymieniony to musiał sie zaadoptować. To znaczy nie od razu było tak różowo, trzeba było troche pojeździć, przegonic na wysokich obrotach i hamować silnikiem bo też z obrotami hece były. Natomiast po odpaleniu od razu było widac różnicę, na zimnym silniku elegancko silnik wchodził na 1000obr, po zozgrzaniu na 800obr na jałowym. Żadnego falowania obrotów od tego czasu nie było, spadło spalanie. Doodam tylko że przerabiałem wcześniej kilka tkzw. strzałów w ciemno typu wymiana kilku sond lambda, czyszczenie przepustnicy, wymiana przepływomierza, katalizatora. Kupa wydatków a winny był zestaw komp+sonda - no ale to mój być może odosobniony przypadek.
Zapisane
hieroshima Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba SXE 1999r 1.6

« Odpowiedz #108 - Czwartek, 26.01.2012, 20:59:51 - NIEPRZECZYTANA »

hmm no to ja nie wiem. Jak mam się w 100% przekonać, że komputer jest sprawny? No nie tak od razu. 2 dni auto trzymał, przepisał immobilizer adoptował wszystko i po tym wszystkim pomiary pokazywały to samo co mój komputer.

A Vagiem nie dałoby się sprawdzić czy to czasami komputer nie nawala?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 26.01.2012, 21:13:04 wysłane przez hieroshima » Zapisane
andrzejj86 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II '96 1.4 60KM AEX

« Odpowiedz #109 - Środa, 06.11.2013, 23:07:59 - NIEPRZECZYTANA »

Czy przepustnica z silnika 1.4 aex na wielopunktowym wtrysku bedzie pasowac do silnika 1.4 aex na jednopunktowym wtrysku?
Niby wygladaja tak samo.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #110 - Czwartek, 07.11.2013, 17:44:26 - NIEPRZECZYTANA »

aex to aex. Jednoznacznie określa silnik. Nie może być aex na jedno punkcie i wielo punkcie.
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #111 - Czwartek, 07.11.2013, 20:23:33 - NIEPRZECZYTANA »

Już koledze wytłumaczyłem na PW
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

andrzejj86 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II '96 1.4 60KM AEX

« Odpowiedz #112 - Czwartek, 07.11.2013, 20:36:55 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki za uświadomienie. Czyli jak dobrze rozumiem to mam silnik na wielowtrysku? Mam jeszcze takie pytanko, czy przepustnica może mieć wpływ na samoistne "ruszenie" pedału gazu? Bo dzieje się u mnie tak przy ruszaniu na samym sprzęgle, ze trochę uciekaka pedał gazu.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.11.2013, 21:08:57 wysłane przez andrzejj86 » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #113 - Czwartek, 07.11.2013, 21:19:42 - NIEPRZECZYTANA »

Jak na samym sprzęgle się rusza (lekko) gaz to masz wszystko ok. U mnie w cordobie jest tak samo.
Zapisane
andrzejj86 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II '96 1.4 60KM AEX

« Odpowiedz #114 - Czwartek, 07.11.2013, 21:55:16 - NIEPRZECZYTANA »

Pedal nie ucieka jakos bardzo, ale jest to odczuwalne. Nigdy nie spotkalem sie z czyms takim, a jezdzilem juz w zyciu spora iloscia samochodow. To ogolnie seaty maja taka przypadlosc?
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #115 - Czwartek, 07.11.2013, 22:31:55 - NIEPRZECZYTANA »

Mogę Ci powiedzieć tylko, że mój 1.4 którego mamy od nowości ma tak odkąd pamiętam. Mój ma 136tys i jest to ori przebieg.
Zapisane
andrzejj86 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II '96 1.4 60KM AEX

« Odpowiedz #116 - Czwartek, 07.11.2013, 22:40:26 - NIEPRZECZYTANA »

To moze i tak musi byc  :) a masz moze tak, ze jak chcesz jechac na samym sprzegle (bez dodawania gazu) to obroty spadaja do okolo 500 i tak jakby chcial zgasnac? Ale zaraz je podbija do okolo 1000.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #117 - Czwartek, 07.11.2013, 23:39:34 - NIEPRZECZYTANA »

Tak. Dokładnie. Widocznie tak działają te silniki.
Jak baaaardzo delikatnie ruszę to nie spadają poniżej 800 ale jak niechcący lekko szarpnę puszczając pedał sprzęgła to mogą spaść do 500.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.11.2013, 23:41:18 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #118 - Piątek, 08.11.2013, 07:07:28 - NIEPRZECZYTANA »

tak działa silnik na wtrysku i pedale na linie, tak ma byc
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Matuś Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT IBIZA2 FL 1.4 MPI 8V

« Odpowiedz #119 - Czwartek, 20.03.2014, 07:09:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! Posiadam SEATA IBIZE 1.4 2 FL  i od kąt kupiłem mam problem z obrotami. Kable wymienione świece też. Obroty delikatnie falują. Niby nie powinno to denerwować ale na zewnątrz słychać to jak silnik pracuje a jestem osobą która lubi mieć wszystko oki. Filtry wszystkie wymienione tylko nie podoba mi się przepustnica. Ma warstwę ok cm brudu na sobie. Czytałem na forum że u jednych się ją adoptuje u drugich nie i jak to w końcu jest ? Mam POLSKI VAG więc adaptację mogę przeprowadzić. Dodam tylko że jak mam wyłączony zapłon a duszę na gaz to przepustnica jest zamknięta., To jest jakaś elektryczna przepustnica czy jak ?



Tak wygląda moja przepustnica chyba konieczność to ją wyczyścić ?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 20.03.2014, 16:49:34 wysłane przez Matuś » Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Skocz do: