Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 2100 obrotow na biegu jałowym - czy to silnik krokowy  (Przeczytany 14049 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
cordoba_2004
Gość



« Piątek, 09.02.2007, 21:40:11 - NIEPRZECZYTANA »

Witam w mojej cordobie 97 dzieje sie  cos takiego

1 na benzynie wszystko jest super

2 na gazie jade np 80 na 5 biegu i wrzucam luz a obroty nie spadaja tylko maja
np 2100 2200 ?

i moje pytanie czy to silniczek krokowy czy moze zaolejony parownik?

3 inny dziwnych objawow brak

4 czy i jak moge go wyczyscic tego krokowca ? no i czy nie bac sie gazu tam zawartego ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Piątek, 09.02.2007, 21:48:40 - NIEPRZECZYTANA »

A na postoju jest normalnie?
W czsie jazdy cigle tak jest? Nie spada wogole nizej?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
cordoba_2004
Gość



« Odpowiedz #2 - Piątek, 09.02.2007, 23:17:56 - NIEPRZECZYTANA »

tak na postoju ok

tylko w czasie jazdy tak wariurje
Zapisane
macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 11.02.2007, 11:02:56 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie to samo ale niezależnie kiedy czy  odpalam czy jak jade kiedy mu sie zechce ponoć może to być źle wyregulowany gaz  :?
Zapisane
cordoba_2004
Gość



« Odpowiedz #4 - Niedziela, 11.02.2007, 11:20:06 - NIEPRZECZYTANA »

zle wyregulowany gaz to chyba nie
bo jak wyjalem ten silnik krokowy i go przeczyscilem wd 40 to chwile bylo dobrze
a teraz to

albo ten tloczek silniczka krokowego krzywo chodzi w tulei

albo serwany jest gwin na trzpieniu tłoczka
Zapisane
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 11.02.2007, 11:22:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
U mnie sprawa wygląda tak...
Na bęzynie wszystko jest ok natomiast na gazie jadąc w trasie (nawet 30 min ) gdzie obroty są przeważnie powyżej 3000 i wyżucę na luz to też obroty zchodzo do 2000-2100 i niżej nie da rady chyba że zgaszę motor to mam spokuj na 15-20 min i znowy to samo.
Natomiast w mieście gdzie obroty sie co trochę zmieniają to wszystko jest ok
Zaczyna mnie to wpieniać więc może ktoś coś doradzi :zakrecony:
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
cordoba_2004
Gość



« Odpowiedz #6 - Niedziela, 11.02.2007, 13:01:10 - NIEPRZECZYTANA »

no cio moze ktos jakis madry czlowiek nam doradzi powie
co to za zjawisko mi sie wydaje ze to ten silnik krokowy ale moge sie mylic :(
bo podobno moze to byc zaolejony parownik itd
Zapisane
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 11.02.2007, 13:45:24 - NIEPRZECZYTANA »

Silniczek krokowy to raczej nie bo wtedy te same objawy bylyby na bęzynie a tu na bęzynie chodzi super.
To raczej wina instalacji gazowej. Może wystarczy ją wuregulować ale u mnie w mieście nikt nie chce sie tego podjąć ( takie fachowce ).
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
cordoba_2004
Gość



« Odpowiedz #8 - Niedziela, 11.02.2007, 13:50:30 - NIEPRZECZYTANA »

Drogi kolego ale ja mowie o silniczku krokowym w instalacji gazowej ktory przeważnie znajduje się na wężu miedzy reduktorem a wejściem do układu dolotowego :)

takie male urzadzonko wielkosci małej latarki z kabelkiem 4 zylowym odchodzacym od niego
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 12.02.2007, 23:51:03 - NIEPRZECZYTANA »

Jak byłem ostatnio u gaziarza to się pytał czy mi normalnie opadają obroty czy mam mi włączyć jakąś funkcję (chyba cut off, ale nie jestem pewien). Było ok więc nic nie włączał. Moim zdaniem to ustawienie gazu. Za obroty też odpowiada przepustnica, ale wtedy na postoju działoby się to samo.
Zapisane
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 13.02.2007, 14:29:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cordoba_2004"
Drogi kolego ale ja mowie o silniczku krokowym w instalacji gazowej ktory przeważnie znajduje się na wężu miedzy reduktorem a wejściem do układu dolotowego  


Zgoda jażeli masz instalacje z komputerem a ja mam zwykłą na śrubę
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
Shizo
Gość



« Odpowiedz #11 - Wtorek, 13.02.2007, 14:59:41 - NIEPRZECZYTANA »

Ja obstawiam że to komp z auta żle steruje obrotami. Zrobiło mi sie raz tak jak latem wracałem z Zakopca, całą trasę do Bydzi wskakiwało 2000obr. jak tylko wdusiłem sprzęgło. Dwa dni jeździłem tylko na benzynie, hamowałem silnikiem i samo się ustabilizowało. Nie wiem jaka była przyczyna owego zdarzenia, jedyna sprawa jaka przyszła mi do głowy to że tydzień przed tym zdarzeniem kasowałem pod VAGiem błąd od airbagu,a poźniej odłączyłem akumulator na parę godzin. Dodam że instalkę mam na śrube bez krokówki.
Zapisane
macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 15.02.2007, 13:04:34 - NIEPRZECZYTANA »

A ja właśnie wróciłem od mechanika bo miałem ten sam problem wysokie obroty na luzie czy to na wrzuconym biegu mogłem jechać beż dodawania gazu bo obroty były powyżej 2000 a na benzynie ok, mechanik spytał sie czy  wymieniałem filtr od gazu chyba  tak to sie chyba zwie  :roll:  ;-)  ja nic nie wymieniałem także zabrał sie do roboty po 10 minutach i 17 zł mniej w kieszeni autko jest mocniejsze i obroty normalne, nowy filtr był nieco większych rozmiarów niż poprzedni ponoć to miało wpływ na nieregularne obroty, dam znać po paru dniach jak się jeździ  :papa:
Zapisane
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 15.02.2007, 14:31:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "macko"
dam znać po paru dniach jak się jeździ


koniecznie bo jak wiesz też ten problem :pub:

[ Dodano: 2007-02-15, 14:34 ]
Cytat: "Shizo"
Ja obstawiam że to komp z auta żle steruje obrotami. Zrobiło mi sie raz tak jak latem wracałem z Zakopca, całą trasę do Bydzi wskakiwało 2000obr. jak tylko wdusiłem sprzęgło. Dwa dni jeździłem tylko na benzynie, hamowałem silnikiem i samo się ustabilizowało


ale gdyby to była wina kompa to czy na bęzynie nie powinno dziać sie tak samo :?:
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 15.02.2007, 19:16:50 - NIEPRZECZYTANA »

Ja miałem podobny problem, tez mi obroty ustawiały się na 2000, mogłem jechać jak z tempomatem. Pojechałem do elektryka i  mówił, że mkomputer złapał błedy, wgrał dane i chodziło autko pięknie aż do wczoraj, tuż po odpaleniu auto nie wskakuje na ssanie lecz trzyma ledwie 500obr i gasnie, trzeba cały czas gazować, kable wysokiego napięcia są dobre, filt powietrza wymieniony, pozostaje znów komputer albo co...?
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» 2100 obrotow na biegu jałowym - czy to silnik krokowy
Skocz do: