+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Spalanie w TDI i wyzszych szybkosciach
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spalanie w TDI i wyzszych szybkosciach  (Przeczytany 202757 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 12.02.2007, 13:00:47 - NIEPRZECZYTANA »

Dedek zgadza sie ze DCI jest cichutkie (ojciec ma 19 DCI 120) ale jesli chodzi o dynamike to moj TDI im wyzsze obroty tym mocniej ciagnie a u niego powiedzialbym ze do 3500 ciagnie rowno a potem juz specjalnie nic sie nie dzieje.

Jesli chodzi o VAG stosujacy DCI to moge powiedziec tylko ze twoje dane sa niekompletne bo juz np w Audi jest silnik na CR.
I z tego co wiem rok 2007 jest ostatnim rokiem istnienia pompowtryskow(wrecz wydaje mi sie ze czytalem iz nawet do konca roku sie nie ostana).
Ciekawe czym beda sie charakteryzowaly nowe silniki, bo ze nie beda juz tak oszczedne to jest praktycznie pewne bo nie znam zadnego CR ktory by byl oszczedniejszy od TDI (no i to zazwyczaj TDI sa mocniejsze z tej samej pojemnosci)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 12.02.2007, 14:08:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
moj TDI im wyzsze obroty tym mocniej ciagnie a u niego powiedzialbym ze do 3500 ciagnie rowno a potem juz specjalnie nic sie nie dzieje.


widziales charakterystykie TD wiecej nie warto krecic moc jeszcze troche wrasta ale moment spada

przykladowo DCI 1,9 120KM



i TDI 1,9 110 KM



a anwet generalnie to masz subiektywne odczucie pomiedzy TDI i DCI chyba ze cos nie tak z autkiem Twojego taty
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #62 - Poniedziałek, 12.02.2007, 14:14:16 - NIEPRZECZYTANA »

Przeanalizuj wykresik TDI widac ze moment tak mocno spada w wersji po tuningu, natomist w serii moment spada bardzo powoli a moc rosnie.

W DCI z primery (nie jestem pewny czy to silnik jaki masz w renault) jest podobnie tyle ze ilosc straconych NM jest wieksza i co ciekawsze w DCI max moment na wykresie jest bardzo blisko 3 tys obr a w TDI masz go juz na 2k.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #63 - Poniedziałek, 12.02.2007, 21:52:52 - NIEPRZECZYTANA »

No dobra wróćmy do tematu :mrgreen:
Dziś 12godzin za kółkiem :zakrecony:
881km przejechanych (zalany do pełna), świeci się rezerwa, a na kompie pokazuje jeszcze 60km
Średnia wg. kompa 4,7l/100km. Średnia prędkość 78km/h. Choć trzymałem na liczniku 110-120 no czasami po 140, ale chwilowo.
Dobrze jest :ok:
Aha to była trasa przez Wawę, aż po Kraków.
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #64 - Poniedziałek, 12.02.2007, 21:55:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Marian"
Tak liczę,że te 5l wypił.

A jaki masz silnik dobry człowieku?  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #65 - Poniedziałek, 12.02.2007, 22:00:18 - NIEPRZECZYTANA »

1.9 TDI :ok:
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #66 - Poniedziałek, 12.02.2007, 22:05:09 - NIEPRZECZYTANA »

A teraz to wpisz w PROFILU i będzie bardziej  :ok: ...  ;-)
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #67 - Wtorek, 13.02.2007, 08:34:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Przeanalizuj wykresik TDI widac ze moment tak mocno spada w wersji po tuningu, natomist w serii moment spada bardzo powoli a moc rosnie.


to byly jakies przykladowe i po tuningu mnie mniej interesowalo chodzilo mi o to ze powyzej
4krpm nie warto krecic nie przynosi to juz zadnego skutku  :satan:

nissan obecnie 2,0 dci to polaczenie z renault ja podkleilem 1,9dci 120
a ja mam 2,2 150 wiec to nie jest obrazowo chodzilo mi o drobne porownanie

tego co powiedziales

dci wczesniej niz tdi osiaga pelna moc i ciagnie ja w wiekszym zakresie obrotow dlatego wydaje Ci sie ze :

Cytat: "vertor"
ale jesli chodzi o dynamike to moj TDI im wyzsze obroty tym mocniej ciagnie a u niego powiedzialbym ze do 3500 ciagnie rowno a potem juz specjalnie nic sie nie dzieje.



i jakbys sie teraz przyjrzal to po tuningu tdi ma bardziej splaszczony wykres mocy niz miala seria w a dci generalnie lekki wzrost pod koniec jesli mowa o mocy

a jesli mowa o momencie to w dci krzywa pozostaje bez zmian w tdi zaczyna opadac drastyczniej czyli powolutku roznice sie zacieraja ale dopiero po tuningu :satan:
 :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #68 - Środa, 14.02.2007, 11:20:17 - NIEPRZECZYTANA »

Po uszczelnieniu pompy wtryskowej spalanie mi spadlo :]
przy predkosci 90-100 bylo 4.5litra
przy predkosci 120-130 bylo 5.2 litra
Zapisane

1.9 Leon TS '04
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #69 - Środa, 14.02.2007, 11:29:57 - NIEPRZECZYTANA »

Kashi, napisz konkretnie gdzie i co wymagało uszczelnienia.. Może się komuś przydadzą te informacje.. "Pompa wtryskowa"jest dość szerokim pojęciem dla kogoś, kto trochę grzebie przy aucie - napisz, czy samemu zrobiłeś, czy Ci jakiś mechanior robił. Pozdrawiam. :pub:
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #70 - Środa, 14.02.2007, 11:33:51 - NIEPRZECZYTANA »

Kashi skad masz silnik nagle 115 KM ??
Robiles jakis chip czy co. Wydawalo mi sie ze miales AFN?
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #71 - Środa, 14.02.2007, 11:53:19 - NIEPRZECZYTANA »

Co do pompy to byla na warsztacie
wymiana wszystkich oringow z wymontowanie i wsadzeniem jej na nowo koszt 450zl

a co do silnika
to wyczytalem ze katalogowa maja one 110KM ale na hamowni rzekomo pokazuje kolo 115-116 ,  nie chce sie z nikim klocic jesli ktos wie lepiej to niech powie :)
Zapisane

1.9 Leon TS '04
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #72 - Środa, 14.02.2007, 12:12:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kashi"
wyczytalem ze katalogowa maja one 110KM ale na hamowni rzekomo pokazuje kolo 115-116
No,to prawda. Zobacz w albumie wykres Kobiego.

Póki nie robiłeś testu na hamowni,to nie pisz że ma 115KM  ;-)

Mój ma prawie 98KM(potwierdzone wykresem),ale nie wpisuje tego w profil bo i po co?
Zapisane
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #73 - Środa, 14.02.2007, 12:25:22 - NIEPRZECZYTANA »

Ja wiem tylko ze koles ktory mi sprzedawal to auto tez mi mowil ze ma 115 KM
pozniej popatrzalem po katalogach wszedzie pisalo 110 KM
sam juz nie wiem :]
te KM moge calkiem wymazac :P
Zapisane

1.9 Leon TS '04
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #74 - Środa, 14.02.2007, 12:46:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kashi"
pozniej popatrzalem po katalogach wszedzie pisalo 110 KM
sam juz nie wiem :]
Katalogowo AFN ma 110KM...
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Spalanie w TDI i wyzszych szybkosciach
Skocz do: