+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!  (Przeczytany 87383 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Niedziela, 28.01.2007, 16:50:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich
Mam specyficzny problem, otóż brat kupił sobie samochód, furka śmigała elegancko jakiś 1kkm, postanowił wymienić rozrząd ponieważ już zbliżał się termin. Odstawił samochód do warsztatu, wymienili ale podobo Turbo było w kiepskim stanie, puszczała olej, Turbo poszło do regeneracji. Po tych zabiegach odebrał auto z serwisu i pojechał do domu, w drodze powrotnej stawał kilka razy i odpalał bez problemu- zrobił jakieś 50km. Następnego dnia rano samochód nie chce odpalić, kręci beż problemu jakby łapie ale jak się puści kluczyk to zdycha? Co "mechanicy" mogli zepsuć? Jakieś pomysły?
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 28.01.2007, 17:45:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Witto"
Co "mechanicy" mogli zepsuć? Jakieś pomysły?
Może nie ustawili kąta wtrysku po wymianie rozrządu?
Zapisane
Pawel25071979 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Seat IBIZA 1.9 TDI, 2001, 90KM

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 29.01.2007, 07:34:16 - NIEPRZECZYTANA »

Zawsze ale to zawsze po wymianie rozrządu z tego co wiem powinno się przeprowaczić ustawienie wtrysku na pompie. Jeśli nie zostało przeprowadzone to mogą być tego objawy. Ja osobiście prponuje wrócić do tego warsztatu i niech sie zajmą tym problemem jak zapomnieli wcześniej. Tylko ciekawy jestę dlaczego zaczeło sie tak dziać dopiero następnego dnia ? Chyba że zrobili regulację ??? To wtedy ciężko mi powiedzieć
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 29.01.2007, 10:16:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Pawel25071979"
Tylko ciekawy jestę dlaczego zaczeło sie tak dziać dopiero następnego dnia ?

Może to było pierwsze uruchomienie na zimnym silniku??
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 29.01.2007, 11:32:26 - NIEPRZECZYTANA »

Moze pasek przeskoczyl o 1 zabek? Jedz niech poprawia, cokolwiek to nie jest :mrgreen:
Zapisane

Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 29.01.2007, 14:35:09 - NIEPRZECZYTANA »

Tak tylko pojechać się nie da:( bo nie chce zapalić, wczoraj zaskoczył na jakieś 7 sekund i zgasł, pracował normalnie. Do serwisu jest 20KM więc chyba tylko laweta pozostaje? Co za partacze, przed naprawą samochód odpalał nawet przy -20.
Przy odbiorze auto jeszcze stało na serwisie w cieple, a po nocce na zimnym nie chciał odpalić (było coś koło -1) także sam już niewiem...
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 29.01.2007, 15:29:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam pytanie ja po wymiane rozrzadu nie ustawiałem kąta wtrysku i chodzi mi tak jak chodzil przed zawsze moj ma maly problem z zapalaniem na taki cieplym ale nie dogrzanym silniku na zimnym pali eleganco !! musze jechac i ustwic ten kat wtrysku??
jaka jest mniej wiecej kwota za taki zabieg ?? aha i moze mozna poznac po czyms czy jest dobry ten kat czy zly !!
Pozdrawiam  :papa:
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #7 - Środa, 31.01.2007, 14:54:25 - NIEPRZECZYTANA »

niech pomerda dobrze kluczykiem w stacyjce
a nie lepiej od razu podpiac vaga ?
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 12.02.2007, 20:57:37 - NIEPRZECZYTANA »

Okazało się że świece są na umarciu;) wymienili na NGK i jest ok.

Zauważyłem przy ostatnich mrozach coś koło -8 było że strasznie długo mój toledziak grzeje świece (z rana), tzn kontrolka pali się coś koło 10sek i gaśnie, czy to normalne, bo jakoś mam wrażenie że moje aku cos nie domaga. Choć odpala zawsze za pierwszym razem:) Wcześniej długo grzał świece jak było naprawde zimno jakieś -25, choć wystarczy że go odpale przejade się  i moge go zostawic znowu na dworze na kilka godzin i zapali lepiej i szybciej podgrzeje świece. Ktoś ma jakis pomysł, musze miernikiem chyba aku sprawdzić.
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 13.02.2007, 06:40:54 - NIEPRZECZYTANA »

:rock: W moim Toledo 1,9 D tez mam to samo. Może byc koło zera a grzanie kontrolka grzania świec świeci ok.10sek. To normalne. :papa:
Zapisane

stan
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 13.02.2007, 18:38:34 - NIEPRZECZYTANA »

Tak nie było więc to nie normalne, mam mojego toledziaka od nowości, zrobiłem już 50tyś i zeszłej i poprzedniej zimy tak nie było, chyba że temp zbliżała się do -30 to wtedy się tak działo, na świece to chyba za wcześnie?? aku też świeży, hmm ma ktoś jakiś pomysł?
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #11 - Środa, 14.02.2007, 09:15:12 - NIEPRZECZYTANA »

Może tylko 1 świeca padła.. Wtedy przy takich temperaturach będzie palił bez problemu, a może kontrolka świecić dłużej.. U mnie przy 2 grzejących świecach dopiero poniżej -15 st. C były jakieś cyrki z odpalaniem (dłuższe kręcenie). Jakw Tymroku było to samo przy -5 st. C, postanowiłem wymienić świece i pali ZAWSZE od dotknięcia. Mnóstwo tematów o świecach żarowych masz >>>TUTAJ<<<

 :pub:
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
piotr6660 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: Seat Altea 1,9 TDI 2009r

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 03.04.2008, 09:13:14 - NIEPRZECZYTANA »

Bardzo proszę o szybką pomoc -jechałem moim leonkiem i na wysokich obrotach raptownie zgasł nie mogę go teraz odpalić -rozrusznik kręci ale auto nie odpala ,kontrolki działają .CO moło się stać ?????? Kogo wezwać elektryka czy mechanika???? Może ktoś miał podobny problem bardzo proszę o szybką odpowiedź :(
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 03.04.2008, 09:18:55 - NIEPRZECZYTANA »

sprobuj drugim kluczykiem moze IMO padł.
tak na szybko
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
marmax3 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Była: Cordoba '97 1.4 AEX, Jest: Citroen C4 Picasso 1.6 VTi

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 03.04.2008, 09:31:26 - NIEPRZECZYTANA »

A po co drugi temat z tym samym tekstem??
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7472.msg97633;topicseen#new
 :nonono:
Zapisane

Cordoba: Yaris Verso: Citroen C4 Picasso:
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!
Skocz do: