+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Demontaż Turbo z TDI i czyszczenie kierownic.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Demontaż Turbo z TDI i czyszczenie kierownic.  (Przeczytany 64324 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
pestkos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Oświęcim
Samochód: cordi 1.9 TDi ASV 110km

« Odpowiedz #15 - Sobota, 27.01.2007, 17:52:59 - NIEPRZECZYTANA »

witam moze ta stronka komuś pomoże  :ok:

>>>CZYSZCZENIE KIEROWNIC W TURBINIE<<<
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #16 - Środa, 10.03.2010, 10:05:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: spons
Z kanalu to wogole jest kicha ;-)
Cytat: rob555
Bez kanału nie dojdziesz do przewodu powrotnego oleju. A tego diabla ciezko tez ruszyc.
To w końcu da się odkręcić i przykręcić z powrotem ten przewód olejowy bez kanału :?: Przymierzam się, komplet kluczy już jest. Czy z tego przewodu będzie się bardzo lało olejem :?: Czy da się go jakoś zatkać :?: Czy faktycznie nie potrzebne są żadne uszczelki - np. między kolektorem ssącym a blokiem lub inne :?:
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #17 - Środa, 10.03.2010, 10:14:42 - NIEPRZECZYTANA »

odkręćić na pewno sie da bez kanału przeów olejowy - odkręcasz wszystkie śruby i przekrecasz sobie turbina na bok i jedziesz z koksem, z dokręcaniem tez da rade ale masakryczna udręka, dużo łatwiej z kanału i w dwie osoby.. kolektorow wogóle nie musisz ruszac zeby wyjąc turbine. Oeljem sie nie bedzie lało prawie wcale..
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #18 - Środa, 10.03.2010, 13:14:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
Oeljem sie nie bedzie lało prawie wcale..
THX "kacperix"  :ok: Jak się zrobi cieplej to do dzieła. A co z uszczelkami - trzeba, a jak tak to jakie :?:
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #19 - Środa, 10.03.2010, 15:57:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
A co z uszczelkami

Cytat: spons
Nie zmienia sie zadnych uszczelek podczas czyszczenia kierownic bo poprostu zadnej tam nie ma (przy czesci goracej, czytli tam gdzie pracuja kierownice)
Mnie problem stworzyły trzy śruby, aby dostać się do kierownic. Zniszczyłem je totalnie, na szczęście imbussowe podeszły.
Dodam, że nie powinno tam być zwykłych srub, tylko o podwyższonej wytrzymałości.
« Ostatnia zmiana: Środa, 10.03.2010, 15:59:21 wysłane przez KKKKris » Zapisane

piotrekk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: IBIZA - 2000 - ASV

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 11.03.2010, 14:27:15 - NIEPRZECZYTANA »

Prośba do kolegów którzy się przymierzają o skromną fotorelacje z działań, lub do ambitniejszych o konkretny tutorial. Spasiba!  ;D
Zapisane
Winchester Mężczyzna
Odgrzybianie klimatyzacji samochodowej - ozonowanie, ultradźwięki
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dobroń / Łódź
Samochód: Chwilowo Opel Corsa 1.2 16V 75KM

« Odpowiedz #21 - Piątek, 12.03.2010, 21:00:09 - NIEPRZECZYTANA »

Sam przymierzalem sie do czyszczenia turbo i wlasnie do przygotowania zdjec, ale chyba obejdzie sie bez czyszczenia :). Fotoporady z klubu passata:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47508

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086
Zapisane

!!! Ozonowanie klimatyzacji Łódź !!! Dla klubowiczow znizki!!!
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Piątek, 12.03.2010, 23:03:34 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie skonczylo sie na tym ze teraz auto ostro bluzg i turbo dziala jak ta lala :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
lukki1988 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 1.9 tdi asv 2000r

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 08.04.2010, 20:40:34 - NIEPRZECZYTANA »

mi turbo przestaje dzialac nagle podczas jazdy,,,i juz dzialac nie chce...a jak zgasze i znow odpale to przez jakis czas dziala dobrze a po jakims czasie znow przestaje dzialac...;(koledzy pomocy...!!dodam ze mam ibi z 2000r 1.9 tdi 110 km
Zapisane
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 08.04.2010, 21:03:27 - NIEPRZECZYTANA »

Tryb awaryjny się włącza, wpisz w szukajkę i poczytaj bo sporo było.
Zapisane

lukki1988 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 1.9 tdi asv 2000r

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 08.04.2010, 21:29:08 - NIEPRZECZYTANA »

a moglbys jakis link podrzucic??
Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 08.04.2010, 21:50:07 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?action=search
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #27 - Piątek, 09.04.2010, 07:49:33 - NIEPRZECZYTANA »

zobacz tu http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3478.0
Zapisane

Winchester Mężczyzna
Odgrzybianie klimatyzacji samochodowej - ozonowanie, ultradźwięki
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dobroń / Łódź
Samochód: Chwilowo Opel Corsa 1.2 16V 75KM

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 16.05.2010, 16:12:14 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie, wlasnie jestem po czyszczeniu turbo... generalnie tyle nie nabluznilem sie dawno... ale udalo sie. Zajelo mi to 9 godzin lacznie - rozbieranie najwiecej 4 godziny, czyszczenie 2 no i skladanie  3... Przegonilem autko i turbo teraz dziala jak ta lala i nie odlacza przy 120 :).
Zrobilem blad, bo nie wyczyscilem obudowy z oleju, ktory mi sie lal z rurki doprawadzajacej i po przejazdzce ten olej musial wyparowac troszke... wiec smrod byl :)

Moje pytanie natomiast --> czy turbina dostaje olej bez problemu? czy moze powinienem ja jakos odpowietrzyc? Poniewaz mi z tej rurki doprowadzajacej olej, troche oleju splynelo (troche to jest mala plamka :) )

I drugie --> jaka temperature osiaga turbina podczas pracy?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 16.05.2010, 16:15:03 wysłane przez Winchester » Zapisane

!!! Ozonowanie klimatyzacji Łódź !!! Dla klubowiczow znizki!!!
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #29 - Niedziela, 16.05.2010, 17:46:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Ja u mnie rzadko łapie tryb awaryjny ale jak już się zdarzy mały resecik:) i wio i wówczas troszke sadzy wypluje i jest ok moze dlatego ze go czasami zamule a zmienna geometrie łopatek trzeba co jakiś czas dmuchnac aby turbo sobie odkaszlneło  ;D, ale wiecie jak jest ropka droga wiec trzeba cześciej eko driving stosować :( . Co do temp turbo to bez jakiegoś katowania 88-90 a jak zaczynam deptać zdrowo to potrafi dojść do 98 olej to mobile 1 10w40   
Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Demontaż Turbo z TDI i czyszczenie kierownic.
Skocz do: