Strony: 1 [2] 3 4 ... 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Hamulce bębnowe i łożyska  (Przeczytany 104768 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
rudnik
Gość



« Odpowiedz #15 - Piątek, 19.01.2007, 13:51:34 - NIEPRZECZYTANA »

Czy to znaczy ze mechanik chce mnie naciagnac na kase ?
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #16 - Piątek, 19.01.2007, 14:28:39 - NIEPRZECZYTANA »

oj obawiam sie ze kolego sie ustawia zalezy w jakim aucie a u nas mamy belke skretna i sie nie ustaawia  albo belka do wymiany albo do prostowania choc z tym beedzie problem
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Piątek, 19.01.2007, 14:31:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rudnik"
Czy to znaczy ze mechanik chce mnie naciagnac na kase ?

Chyba ze chce ustawiac z przodu bo to jasno nie wynika z Twojej wypowiedzi...
Da sie ustawiac tylko z przodu ale pisales ze szum jest z tylu i to wina zbierznosci z tylu tak?  :zakrecony:
Z tylu to tylko wymiana belki jezeli krzywa lub kombinacje jakies przy nadwoziu (mocowaniu belki)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
rudnik
Gość



« Odpowiedz #18 - Piątek, 19.01.2007, 14:43:55 - NIEPRZECZYTANA »

Mechanik powiedzial ze musi ustawic zbieznosc i zmienc lozysko bo to jest przyczyna dudnienia z tylu. Po stluczce nie ma sladu na blotniku niemniej jednak walniecie bylo bo koles  mnie przesunal w bok  o kilka ladnych cm. Co do opinii mechanika to stwierdzil ze nie tak latwo skrzywic belke. Nie mam doswiadczenia w takich przypadkach, a o te dziwne dziweki z tylu to podejrzewalem juz lozysko ,zle zamocowane szczeki, beben i tak kazdy dodaje tu swoja opinie a ja jestem coraz bardziej skolowany :zakrecony: .Mam nadzieje ze cos sie wyjasni w najblizszym czasie jak odbiore auto z warsztatu.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #19 - Piątek, 19.01.2007, 18:10:17 - NIEPRZECZYTANA »

a można wiedzieć gdzie naprawiasz auto?.. mam nadzieje że nie na Żmirgrodzkiej
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #20 - Sobota, 20.01.2007, 00:02:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rudnik"
Co do opinii mechanika to stwierdzil ze nie tak latwo skrzywic belke.

Nawiet nie wiesz kolego jak bardzo łatwo skrzywić belkę. W poprzednią zimę jechałem paskiem z kolegą i wpadł w poślizg - udeżył tylnym kołem w krawężnik niemal przy zerowej prędkości - belka do wymiany i nigdy bym nie przypuszczał, że od takiego małego udeżenia można zrąbać belkę tym bardziej, że udeżenie było dodatkowo amortyzowane przez oponę. A z tyłu nie ustawia się zbieżności.
 :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
rudnik
Gość



« Odpowiedz #21 - Sobota, 20.01.2007, 13:03:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kacperix"
a można wiedzieć gdzie naprawiasz auto?.. mam nadzieje że nie na Żmirgrodzkiej


Oddałem autko do goscia na ul Rakowej /to na przeciwko Korony:)/sam mieszkam na psiaku

30.01.2007
Juz po naprawie. Czlowiek z kazdym dniem jest madrzejszy:). Wymiana lozysk i czopow. koszt 300(z robocizna-czesci 170). Teraz wszystko gra. Co do belki to nie tak latwo ja skrzywic. Poza tym ibi '95 ma belke do ktorej przysrubowane sa czopy co w razie czego moze zminimalizować koszt tego typu napraw.
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 21.06.2007, 17:58:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Ja ma problem z tylnymi hamulcani. Już raz miałem piłowany rant. Mam nowe okładziny i nowy płyn a tył w ogóle nie hamuje. Pompa pompuje płyn. Wymieniony jeden cylinderek i oba działają. Przejechałem 110 000 km, czy juz trzeba wymieniac bębny?
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
p4sst00h
Gość



« Odpowiedz #23 - Czwartek, 21.06.2007, 18:00:51 - NIEPRZECZYTANA »

zalezy jak wygladaja.. :> zdjemij beben i zobacz czy rozpieracz jest maksymalnie rozwarty (takie ... BADZIEWIE .. jest na maxa na dole) .. jak tak.. to znaczy ze szczeki moga juz nie dotykac bebna i przez to nie hamuje..
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 21.06.2007, 18:09:03 - NIEPRZECZYTANA »

Ten rozpieracz zchodzi na 3/4 w dół.
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
p4sst00h
Gość



« Odpowiedz #25 - Czwartek, 21.06.2007, 18:12:04 - NIEPRZECZYTANA »

no to mozesz jeszcze przy zdjetym bebnie wcisnac hamulec i zobaczyc czy ma prawo zejsc nizej.. czy juz nie ma szans... ja nie wiem jakie jest jego maxymalne polozenie..

potem musisz go 'wbic' na gore z powrotem bo nie zalozysz bebna :)

ps. polecam to robic w 2 osoby.. niech jedna trzyma szczeki.. np. srubokretami.. zeby nie pospadaly.. (musza miec jakis opor)
Zapisane
rudnik
Gość



« Odpowiedz #26 - Piątek, 22.06.2007, 07:53:26 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli miałeś piłowany rant to moze być juz problem. Ja u siebie mialem rant ok. 1,5 mm i mi powiedzial mechanik ze to juz duzo ale na razie starczy zmienc okladzimy i moge tak pojezdzic do nastepnej zmiany ale juz kompletu. U mnie tyl tez juz slabo bierze ale jezdze tak a najwazniejsze ze przeglad przeszla:)
Zapisane
mdavid
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 24.06.2007, 22:06:42 - NIEPRZECZYTANA »

Kurczę tyle się napisałema mnie wylogowało i nie przesłało tego co spłodziłem.Ok to tak na szybko.Sam jestem mechanikiem w ASO tylko tyle że w Anglii, i polecam przy przebiegu 110 tyś wymianę bębnów, okładzin,płynu hamulcowego,no i sprawdzenie tłoczków.Przyokazji wymiany bębnów to nowe łożyska bo raczej starych nie wkładać.Jak to wszystko zrobisz to spokuj na kolejne 100 tyś.Tylko te wszystkie części nie jakieś tanie a szczególnie bębny dobrej firmy bo te podruby to potem są źle wyważone i nawet jak wszysko będzie nowe to pedał ci będzie skakał.Najlepiej orginały albo jakieś brębo lub Lukasy, poprostu coś z górnej półki.
Zapisane

GOLIAT
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Wtorek, 05.02.2008, 15:37:58 - NIEPRZECZYTANA »

>>>Wymiana bebnow hamulcowych, szczek i lozysk<<<
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #29 - Sobota, 24.05.2008, 18:22:45 - NIEPRZECZYTANA »

Stare





Nowe



Na autku




Kosztorys:

Bębny 4Max - 2szt 68,85PLN
Szczęki Ferodo - komplet - 34,42PLN
Linka hamulca ręcznego - 2szt 33,20PLN
Sprężyny szczęk (komplet naprawczy na 2 koła) - 13,72PLN
Cylinderki - 2szt 38,18PLN
Łożyska EVR - 2szt 31,69PLN
===================================================
RAZEM: 220,10PLN
+
Robocizna: 100PLN



Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Hamulce bębnowe i łożyska
Skocz do: