+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» toledo v5 2.3
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: toledo v5 2.3  (Przeczytany 19490 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
sudyk
Gość



« Środa, 17.01.2007, 13:06:09 - NIEPRZECZYTANA »

witam
może ktoś w końcu będzie potrafił mi pomóc
mam super brykę a od pół roku nie można jeżdzić
samochód w róznych okolicznościach szarpie ,ucieka gaz ,spadają obroty ,czsem zgaśnie czsem nie ,czsem śniga całą mocą silnika
u mechaników wymienione :
modół
świece
kable
przepływomierz
sonda lambda
mam dość ,mie stać mnie na błędy mechaników '
komputer wskazywał na sondę lambdę ale jej wynmiana nic nie dała
elektryk -jedyny w okolicy odmówił bo nie zna silnika
może ktoś spotkał się z takim problemem
do aso mam 100 km i pewnie nie dojadę ,po drugie po wymianie tych części brak kasy
/części do V5 są dwa razy droższe /
pomoccyyyyyyyyyyyyy
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #1 - Środa, 17.01.2007, 13:18:44 - NIEPRZECZYTANA »

Auto ma LPG?
Zapisane

sudyk
Gość



« Odpowiedz #2 - Środa, 17.01.2007, 13:22:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Auto ma LPG?


nie 2.3 benzyna  v5  2000 r
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #3 - Środa, 17.01.2007, 13:27:40 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz klin na wale korbowym, mialem podobne jaja w poprzednim aucie i to okazalo sie przyczyna.

Proponuje jeszcze zalozyc temat na www.diagtronik.pl
Zapisane

sudyk
Gość



« Odpowiedz #4 - Sobota, 20.01.2007, 16:36:29 - NIEPRZECZYTANA »

witajcie
przyszedł mi do głowy filtr paliwa ,zmieniłam go i jest poprawa ale nie do konca teraz
pozostały tylko nagłe spadki obrotów w czasie jazdy
tak ze 4 razy na 10 kilometrów
już mniej usterek ale problem nadal istnieje
jak znajdę dalsze rozwiązania napiszę może komuś się przyda
pozdrawiam wszystkich
Zapisane
poandy
Gość



« Odpowiedz #5 - Sobota, 20.01.2007, 17:00:54 - NIEPRZECZYTANA »

A sprawdż czy gdzieś nie bierzesz lewego powietrza.
Zapisane
velox
Gość



« Odpowiedz #6 - Niedziela, 07.12.2008, 02:52:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie! Na seacie jestem nowy :)
I teraz mam pytanko o Toledo VR5. 150KM z 2.3 na łańcuchu rozrządu zapowiada spore możliwości tuningu. Dlatego postanowiłem nabyć takie autko. Tylko pojawia sie pytanie czy ciężko z częściami do tego modelu? Moje pierwsze tunigowe kroki były bardzo ciężkie, bowiem o części do suzuki swift gti było mało, ale poszło jak z płatka ze zwykłą ocavka obecnie (150KM/6500obr/min z silnika 1,6 bez turbo uważam za niezły wynik), bo części można nabyć wszędzie i szybko. Jeśli post jest nie w tej grupie co trzeba, to prosze o przeniesienie tam gdzie trzeba bez żadnych kar z tego powodu.
Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich :)

niech benzyna tanieje a drogi się równają byśmy mogli jeździć bez strachu do woli! :)
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 07.12.2008, 17:09:32 - NIEPRZECZYTANA »

Pochwal się może jak uzyskałeś taką moc z silnika 1.6 w octavii, bo coś mi tu fantazją trąca :evil:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
monopolowy
Gość



« Odpowiedz #8 - Niedziela, 07.12.2008, 17:44:20 - NIEPRZECZYTANA »

Wystarczy wykres z hamowni :) Mam nadzieję że tuning to nie stożek, strumiennica i magnetyzery :)
Zapisane
technogood Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krasnyjork
Samochód: Toledo II ARL 1.9 TDI

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 07.12.2008, 17:45:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: monopolowy
Mam nadzieję że tuning to nie stożek, strumiennica i magnetyzery

 :rotfl:  to dałeś do pieca

Cytat: velox
Dlatego postanowiłem nabyć takie autko


To znaczy już kupiłeś czy dopiero w planach
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #10 - Niedziela, 07.12.2008, 17:55:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: velox
I teraz mam pytanko o Toledo VR5. 150KM z 2.3 na łańcuchu rozrządu zapowiada spore możliwości tuningu.
chciałeś silnik z potencjałem to trzeba było kupić 1,8T do którego jest masa części a nie 2,3 szału nie robi a i silnik mało kiedy ktoś poddaje modyfikacjom...
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 07.12.2008, 18:23:49 - NIEPRZECZYTANA »

Zgodzę się z przedmówca. Poszedłeś trochę pod górę - ale powodzenia
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Infra
Gość



« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 08.12.2008, 08:39:16 - NIEPRZECZYTANA »

jak chłopak zaturbi to 2.3 to bedzie z górki ;)
Zapisane
velox
Gość



« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 08.12.2008, 13:19:22 - NIEPRZECZYTANA »

93KM z litra to nie tak dużo. Octavka miała robione : remont silnika robiony u mnie, głowice + wałek robili u świątka ( robili plan głowicy, wymienili zawory na większe) samemu robiłem tylko później kanały, seryjna przepustnica poszła na złom, a trafiła od golfa 2.0 16V,dolot robiłem samemu a wydech robiony przez jakiś magików z pod łodzi. Pierwsze strojenie robił też magik z tomaszowa i było tylko troche lepiej od serii i tylko cały czas leciała uszczelka na wydechu. Więc auto trafiło na strojenie do nadarzyna i tam miało zrobiony nowy wydech i wtryski. Teraz jest zadowalająco, ale niestety 1.8T też 150KM ma mocniejszy dół przez co na 1/4 jest ciutke lepsze.
Jak będę w domu rodzinnym i znajdę wykres z hamowni to umieszczę zdjęcie.
Ale odbiegamy od tematu!! Panowie jak z częściami i usterkami do 2.3. Auta jeszcze nie kupiłem więc jeśli komuś uda się mnie odwieść od tego pomysłu to będę wdzięczny.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 08.12.2008, 18:05:15 - NIEPRZECZYTANA »

Ja przymierzam się do Leona 1.8T ale wcześniej brałem też pod uwagę Tolka 2.3 i z tego co wyczytałem auto dużo bardziej paliwożerne i bardziej usterkowe ale to tylko taka ogólna opinia - konkretów nie przytoczę

Wiadomo, że o mody też ciężej bo przy 1.8T wymiana turba, wtrysków i icka + dobry program i masz już 250KM :)

Ale jeśli z pewnych powodów chcesz mieć większą pojemność to z tego co wyczytałem 2.3 170KM było bardziej udane niż 150KM
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.12.2008, 18:13:05 wysłane przez abdul » Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» toledo v5 2.3
Skocz do: