Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: wibracje na kierownicy :(  (Przeczytany 51069 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
marcin-j
Gość



« Odpowiedz #15 - Niedziela, 08.01.2006, 00:19:25 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem ten sam problem.Silnik "lata"jak by miał się urwać z chwilę więc kupiłem poduszki silnika przód i prawa strona.Po wymianie tak jak piszesz drżenie kierownicy ,rezonans w kabinie (jak w warburgu).Silnik owszem usztywnił się ale co z tego.Dodam że poduszki kupione w intercarsie podobno te same co na pierwszy montaż ,zdemontowałem i udało się zwrócić.Jeżdzę na tych starych żadnych pęknieć zerwań nie widać silnik owszem troche bardziej drży ale nie przenosi tego na nadwozię.Sprawdzałem w aucie z 2002 roku z przebiegiem 40 kkm i jest dokładnie tak samo lewarek też dość mocno wychyla się do przodu i do tyłu.
Jeżeli już zamontowane można spróbować trochę pojeżdzić  może się wyrobią.Mnie denerwowało i wymieniłem po 3 dniach.

[ Dodano: 2006-01-08, 00:22 ]
Dodam jeszcze mam cordobę 1.6 ALM 1999 przebieg 64 tys. ale to dokładnie to samo co 1.4
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 11.01.2007, 00:15:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam to samo u siebie. Mam ibizke 1.4 z 99 roku ze wspomaganiem. Lata drazek zmiany biegow i kierownica drzy. No i chcialbym wiedziec co bedzie jak nie wymienie tych poduszek,o ile to wina poduszek. No i gdzie poza ASO mozna takie poduszki dostac i ile to kosztuje? Z gory dziekuje za odpowiedz.
Zapisane

marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 11.01.2007, 10:30:24 - NIEPRZECZYTANA »

Lekkie drżenie kierownicy i lewarka to chyba normalne w tym modelu, ja też sprawdzałem poduszki i są sprawne natomiast, jeżeli chodzi o ruchy lewarka to tak miałem jak zużyły mi się amortyzatory przednie i to całkowicie tzn. nie miały w ogóle tłumienia. Po wymianie pozostało tylko lekkie drżenie lewarka.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
shemkel
Gość



« Odpowiedz #18 - Piątek, 12.01.2007, 13:47:21 - NIEPRZECZYTANA »

niestety w ASO za oryginały poduszek krzyczą trochę za drogo (jakoś 700-1000 pln za komplet) o wymianę nie pytałem... może faktycznie jest jeszcze kwestia "poprawnego" ich zamontowania.

"Cieszę" się jednak że nie jestem osamotniony w cierpieniach.  :mrgreen:
Zapisane
Adacho
Gość



« Odpowiedz #19 - Piątek, 12.01.2007, 15:41:53 - NIEPRZECZYTANA »

mialem to samo jak poduszka mi sie poluzowala ta od strony kierowcy a nalezy sprawdzic wszystkie to  powinno pomoc a taniej to dostaniesz w jc auto albo fota ostatecznie inter cars jc to musisz wejsc na strone i tam sa podane adrtesy www.jcauto.pl
Zapisane
jaras
Gość



« Odpowiedz #20 - Sobota, 11.08.2007, 23:52:45 - NIEPRZECZYTANA »

witam.miałem podobny problem.polegał on na tym że przy małej prędkości auto się bujało,lewar tańczył jak chciał,nie mogłem dojść z wibracjami na kierownicy.
byłem nie dawno u znajomego kolesie któremu zleciłem wymiane sprzęgła,nasmarowaniu tulejek(szeroko opisywany problem ze zmianą biegów i ciężko chodzącą linką) podczas operacji wyszłi że wygiety jest wachacz(sic),i do wymiany kwalifikuje się ostatnia poducha pod skrzynią(ibi po drobnych przejściach) wszystko gites ale pozostało drganie lewara,wachacz wymieniony,zbieżność zrobiona-wibracji brak.z tym lewrkiem to prawda silnik sztywny a lewar chodzi.
ale męczy mnuie drugi problem wyskakująca trójka-dajcie znać jak ktoś coś wie :mikolaj:
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 12.08.2007, 11:07:56 - NIEPRZECZYTANA »

moze po prostu wystarczy wyregulowac mocowanie ciegna przenoszacego ruch lewarka do skrzyni.
trzeba spojrzec pod maske i to ciegno jest polaczone z wybierakiem od skrzyni tylko 1 sruba (przynajmniej u mnie). tam trzeba sie pobawic i metoda prob i bledow ustawic to porzadnie tak zeby wszystkie biegi dobrze wchodzily (jest troche zabawy z wstecznym) i powinno przestac trzasc lewarkiem.
najlepiej w 2 osoby: jedna siedzi w kabinie przytrzymujac lewarek podczas regulacji i sprawdza po dokreceniu czy jest ok, a druga reguluje pozycje ciegna ta sruba pod maska przy skrzyni.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
tomi1702 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza '00 1.4 AKK

« Odpowiedz #22 - Sobota, 01.08.2009, 13:16:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Ja mam podobny problem , chodzi jednak o drżenie kierownicy podczas hamowania dodam , ze nowe tarcze+klocki wymienione drążki kierownicze końcówki tez ,gumy na stabilizacyjnym zawieszenie ok,nowe opony dunlop wyważone felgi proste  może macie jakiś pomysł na ta przypadłość
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #23 - Sobota, 01.08.2009, 13:30:43 - NIEPRZECZYTANA »

Jakie tarcze masz założone? Nie wjechałeś w jakąś kałużę. Może się wygły.
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 02.08.2009, 09:32:14 - NIEPRZECZYTANA »

Czy drżenia są zawsze czy przy większych prędkościach np. powyżej 100km/h i jakie masz koła/rozmiar
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

tomi1702 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza '00 1.4 AKK

« Odpowiedz #25 - Środa, 05.08.2009, 12:53:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam .Tarcze i klocki są niemieckiej produkcji ale nie pamiętam nazwy.Kola maja rozmiar 16 cali przód 7,5 tył 9 szerokoszc opony to p-195/45 t-215/40 kola na 100% są proste i wyważone.Moze to byc ??? wina -przy mocowaniu zacisku tam gdzie wchodzą śruby w zacisk są takie teflonowe tulejki może one są już sfatygowane .Wibracje pojawiaja sie podczas hamowania tak gdzies poniżej 100 km/h 80 70 60 przy mniejszych predkosciach zanika
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.08.2009, 13:12:39 wysłane przez tomi1702 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Środa, 05.08.2009, 17:55:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tomi1702
.Tarcze i klocki są niemieckiej produkcji ale nie pamiętam nazwy
moga byc niemieckie i nic to nie zmieni jezeli jakies badziewie

ojciec tez kiedys tak wymienil ze ciagle bije na kierownicy, po toczeniu bylo jakis czas lepiej i znow zaczelo bic
tarcze kupowate i tyle
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tomi1702 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza '00 1.4 AKK

« Odpowiedz #27 - Środa, 05.08.2009, 19:21:27 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzalem je (te tarcze) na tokarce i byly proste ale wyczytalem gdzies ze odchylka moze wynosic max 0,005 mm wiec golym okiem nie do wykrycia i jezeli jest wiecej to beda bily :-\ .Moge je wymienic na inne tylko jakie?? brembo ate czy jeszcze jakies inne?? :-\ .Dodam , że zachowuje sie to tak jak przed wymiana na starych tarczach tamte byly od nowosci i mialy przejechane 120 tys-ale tamte mialy prawo bic a tu nowe ladny zlom sprzedaja :evil:
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.08.2009, 19:45:10 wysłane przez tomi1702 » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 06.08.2009, 07:48:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tomi1702
Moge je wymienic na inne tylko jakie?? brembo ate czy jeszcze jakies inne??
Poszukaj wątku dotyczącego hamulców...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Zib24 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 1995 rok 1390ccm 44kW

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 01.03.2010, 09:50:13 - NIEPRZECZYTANA »

cześć a przy tym drżeniu kierownicy nie występuje także wahanie obrotów silnika
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» wibracje na kierownicy :(
Skocz do: