+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180481 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #165 - Wtorek, 29.06.2010, 15:08:39 - NIEPRZECZYTANA »

A może poprostu miałeś brak w układzie,albo zapowietrzony żeby uzupełnić płyn to tak naprawdę trzeba zalać zimny na maxa,  rozgrzać wystudzić, sprawdzić na zimnym stan, jeśli ubyło to dolać, powtórzyć operacje w razie konieczności.
Możesz jeszcze sprawdzić na zimnym silniku jak odkręcisz zaraz po odpaleniu czy idą Ci bąbelki powietrza w układzie (pieni się).
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #166 - Wtorek, 29.06.2010, 15:41:25 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie tak jak pisze Kaceperix.
Spróbuj przejechać kawałek, odkręć zbiorniczek wyrównawczy, dolej, i znów rundka...
sprawdź, czy spada Ci potem ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #167 - Wtorek, 29.06.2010, 19:05:02 - NIEPRZECZYTANA »

Wszystko fajnie...:) tylko czemu węże są takie twarde i był płyn prawie na MAX, a podczas jazdy na ciepłym silniku spadł dużo poniżej MIN ..;/
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #168 - Wtorek, 29.06.2010, 19:09:05 - NIEPRZECZYTANA »

stawiam na zapowietrzony układ
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #169 - Wtorek, 29.06.2010, 19:10:29 - NIEPRZECZYTANA »

nie ma co się zastanawiać na 99% masz do wymiany uszczelkę pod głowicą, przerabiałem to  :( . Jedź do warsztatu który jest w stanie stwierdzić obecność spalin w płynie chłodzącym, to właśnie one tak zwiększają ciśnienie że ci płyn wywala. Taka usługa nie kosztuje wiele a będziesz wiedział na czym stoisz. Jak okaże się że spaliny przedostają się do płynu to uszczelka do wymiany.
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #170 - Wtorek, 29.06.2010, 19:17:46 - NIEPRZECZYTANA »

a jeszcze mogę dodać ze nie ma żadnych objawów padniętej uszczelki, nie ma "smietany" oleju w płyanie chłodniczym nie kopci itd... Zauważyłem że z tego węzyka co idzie z góry do zbiorniczka wyrównawczego, leci płyn tak jakby z powietrzem.
Zapisane
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #171 - Wtorek, 29.06.2010, 21:31:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
stawiam na zapowietrzony układ
zgadzam się z kolegą nic nie szkodzi jak odpowietrzysz
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #172 - Wtorek, 29.06.2010, 21:34:04 - NIEPRZECZYTANA »

A jak fachowo odpowietrzyc układ??
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #173 - Wtorek, 29.06.2010, 22:22:50 - NIEPRZECZYTANA »

A jak fachowo odpowietrzyc układ??
wszytko na ten temat już napisał kacperix oraz moja skromna, kilka postów wyżej.
tym bardziej, że mówisz że "czuć" powietrze. masz nieszczelność w układzie. popraw zaciski.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #174 - Środa, 30.06.2010, 07:00:48 - NIEPRZECZYTANA »

a jeszcze mogę dodać ze nie ma żadnych objawów padniętej uszczelki, nie ma "smietany" oleju w płyanie chłodniczym nie kopci itd... Zauważyłem że z tego węzyka co idzie z góry do zbiorniczka wyrównawczego, leci płyn tak jakby z powietrzem.

U mnie też nie było żadnych objawów a z wężyka o którym piszesz też leciał mi płyn jakby z powietrzem
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #175 - Środa, 30.06.2010, 08:15:32 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro autko idzie do mechanika jak będe wiedział co sie stało to napisze:) Narazie dzięki wielkie wszystkim za pomoc:)
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #176 - Środa, 30.06.2010, 09:34:30 - NIEPRZECZYTANA »

Układ chłodzenia odpowietrza się sam. Trzeba tylko uzupełnić płyn. U kolegi raczej jest walnięta uszczelka.
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #177 - Czwartek, 01.07.2010, 06:59:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Byłem u mechanika i stwierdził że jest padnięta uszczelka lub głowica ponieważ z tego małego wężyka przy zbiorniku wyrównawczym leci powietrze. Jakie mogą być inne przyczyny tego że leci powietrze?? , ponieważ nie wiem czy wierzyć mechanikowi:D (nie ma oleju w płynie, ani płynu w oleju)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #178 - Czwartek, 01.07.2010, 07:54:01 - NIEPRZECZYTANA »

Zrób test o którym Ci mówiłem i sprawa się wyjaśni... w tych ibizach to częsta przypadłość że leci uszczelka pod głowicą... nie Ty pierwszy nie  ostatni
Zapisane
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #179 - Środa, 24.11.2010, 23:01:33 - NIEPRZECZYTANA »

mam tez problem ze znikajacym plynem chlodniczym na okolo  2 tys km zniknie okolo 0,3-0,5 litra plynu co moze byc przyczyna auto ma 240 tys  przebiegu jest to toledo tdi 110 km dodam tez ze gdy odkrece korek od zbiorniczka plyn sie nie podnosi nie wytwarza sie cisnienie i nie zauwazylem tez masla pod korkiem sprawdzalem cisnienie na tlokach wszystkie po 35 jeden mial  34,5 patrzalem na kanale ale z dolu silnika zadnych nie widze plam ani zaciekow  gdzie moze uciekac???
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: