+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 187878 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #120 - Czwartek, 10.12.2009, 20:23:37 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba by na kanal wjechac i poogladac co i jak. jak cos to kacperix wpadaj to obejzymy od spodu co i jak.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #121 - Czwartek, 10.12.2009, 20:26:33 - NIEPRZECZYTANA »

no z dołu nic nie oglądałem, tyle co zajrzałem jak auto było na podnośniku.. i nic nie kapał, potem 3 razy sprawdzałem jak odjeżdzałem z parkingu czy jest sucho i nie ma jakiś plam, z góry nic nie widać.. pod obudową rozrządu też było sucho jak sprawdzałem.. no ale faktycznie na kanale nie byłem.. zdzdwonimy się Kozak,  w weekend jak porobie testy i wjedziemy na kanał od malucha :P
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #122 - Czwartek, 10.12.2009, 20:31:26 - NIEPRZECZYTANA »

hehehehe, od malucha nie malucha, ale skrzynia sie miesci :D najlepiej jakbys podjechal w sobote po 15-16.


p.s. dzisiaj doszedl czujnik predkosci ;)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 10.12.2009, 20:33:11 wysłane przez Kozak » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #123 - Czwartek, 10.12.2009, 21:09:40 - NIEPRZECZYTANA »

ale jak macie zalany plyn (nie wode) to zlokalizowac wyciek mozna jedynie na rozgrzanym silniku, na zimno czesto jest tak ze nie kapie niestety tak to wyglada.

Napisano: Czwartek, 10.12.2009, 21:07:44


a gazy spalinowe mozna latwo sprawdzic wystarczy na zimnym silniku :!:  odkrecic korek zbiorniczka i patrzec czy nie wydostaja sie babelki z zbiorniczka (od spodu) jak sie zagrzeje to nici z tego bo plyn sie gotuje
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #124 - Piątek, 11.12.2009, 08:42:34 - NIEPRZECZYTANA »

no to jeszcze jedno pytanie, czy nieszczelność na korku wlewu oleju może powodować znikający płyn chłodniczy?
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #125 - Piątek, 11.12.2009, 08:45:54 - NIEPRZECZYTANA »

raczej nie, bo w komorze nie masz plynu, tylko ewentualnie spaliny i olej. plynu tam nie powinno byc.
Zapisane
Morgan
Gość



« Odpowiedz #126 - Piątek, 11.12.2009, 12:43:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
no to jeszcze jedno pytanie, czy nieszczelność na korku wlewu oleju może powodować znikający płyn chłodniczy?

Jedno nie ma nic do drugiego. Niestety w dalszym ciągu obstawiam u Ciebie uszczelkę pod głową :( Ale sprawdź jeszcze dokładnie od spodu czy nie jest gdzieś mokro. A to, że motor tak wolno Ci się nagrzewa to normalne przy takiej temp. na zewnątrz.
Co do wentylatora to wcale nie tak łatwo go załączyć w TDI przy takich temp. powietrza. Nawet jak silnik jest rozgrzany. Sprawdź go VAGiem czy działa albo podepnij jego kostkę na krótko i zobacz czy kręci. Lub jeśli masz klimę to włącz i powinien po chwili się załączyć - tylko pamiętaj, że klima poniżej 5st się nie włączy.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #127 - Poniedziałek, 18.01.2010, 21:29:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
no więc u mnie chyba jest podobnie bo po mocnym bucie znika mi płyn z chłodnicy a przecieków ani widu ani słychu..
co gorsza nie ma żadnych innych przesłanek wskazujących na padniętą uszczelkę:

Wymiana uszczelki plus planowanie głowicy i sprawa załatwiona.
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #128 - Wtorek, 19.01.2010, 08:03:12 - NIEPRZECZYTANA »

ile czasu zajęło chłopakom planowanie głowicy tak z ciekawości spytam?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #129 - Wtorek, 19.01.2010, 08:44:10 - NIEPRZECZYTANA »

auto było u nich we wtorek rano, odebralem w czwartek popołudniu...
Zapisane
PawcioW
Gość



« Odpowiedz #130 - Poniedziałek, 25.01.2010, 11:52:59 - NIEPRZECZYTANA »

a że skromnie zapytam... jaki koszt?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #131 - Poniedziałek, 25.01.2010, 12:10:15 - NIEPRZECZYTANA »

standardowa cena to koło 1k pln  mnie wyszło troszkę taniej po znajomości
Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #132 - Niedziela, 31.01.2010, 17:49:09 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam mały problem, dzis gdy odjezdzałem z parkingu na sniegu było kilka plamek niebieskich.. po czym pojechałem do garazu.. z góry nic żadnego wycieku, wchodze do kanału.. nic wszedzie samochod suchy.. cała chlodnica sprawdzona itp, w zbiorniku tyle samo płynu jak miesiąc temu.. ma ktoś moze jakis pomysł ??
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #133 - Niedziela, 31.01.2010, 18:12:14 - NIEPRZECZYTANA »

niebieski to mi sie kojarzy ze spryskiwaczami :)
Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #134 - Niedziela, 31.01.2010, 18:44:46 - NIEPRZECZYTANA »

no własnie :D tez tak pomyslalem teraz xD ale jakim cudem od spryskiwaczy ?:D
Zapisane

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: