+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180507 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #105 - Poniedziałek, 07.12.2009, 22:12:29 - NIEPRZECZYTANA »

więc właśnie to sugerowałem ... wujaszek miał taką sytucję teraz w pasacie mikropęknięcie w głowicy a nikt nie potrafił wybadać co jest nie tak ....
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #106 - Poniedziałek, 07.12.2009, 22:29:19 - NIEPRZECZYTANA »

tylko niestety wszystko to wiaze sie ze sciaganiem glowicy, a jak juz glowica bedzie zdjeta to przydaloby sie zrobic jej remont, wiec tak czy siak ok 1000pln  ;)
Zapisane
Morgan
Gość



« Odpowiedz #107 - Wtorek, 08.12.2009, 07:54:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
-auto nie kopci niebieskim dymem
-nie ma wycieków na silniku
-nie śmierdzi spalinami ze zbiorniczka
-węże nie twardnieją
-oleju nie ubywa ani nie przybywa
-płyn w zbiorniczku się ładnie przelewa, czyli obieg jest dobry, nie ma bulgotów, i jest czyściutki
-pod obudową rozrządu suchutko
U mnie też to wszystko było ok a jednak okazało się, że uszczelka padła. No jedynie węże trochę twardniały ;)
Uszczelki nie wywala całkiem z silnikiem żeby od razu brał olej i kopcił na niebiesko itd. Robi się w niej minimalne odkształcenie/pęknięcie i to już wystarczy żeby spaliny przy bucie się przez to dostawały do płynu. Po zdjęciu głowicy u mnie nie było żadnych śladów-przypuszczalnie tylko znaleźliśmy miejsce, w którym delikatnie uszczelka inaczej wyglądała i to mogło być to. Ale nie jest to coś widocznego od razu
Zapisane
szczepan24 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 1995 benzyna 1.4

« Odpowiedz #108 - Wtorek, 08.12.2009, 19:37:50 - NIEPRZECZYTANA »

nie przecze może może coś być z głowicą albo uszczelką ja jednak sprawdziłbym stan przewodów gómowych czasami one potrafiom marobić bałaganu
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #109 - Wtorek, 08.12.2009, 19:42:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: szczepan24
gómowych

Cytat: szczepan24
potrafiom

 ^-^

Wiem że nie w temacie, ale to jest tak rażące że...
Przecież nawet okienko w którym się pisze wypowiedź podkresla na czerwono
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #110 - Wtorek, 08.12.2009, 20:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

Kontynuję "nie w temacie:
Cytat: mac456x9
Przecież nawet okienko w którym się pisze wypowiedź podkresla na czerwono

Tu wszystko podkreśla na czerwono.



Chyba, że piszę z błędami?
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 08.12.2009, 20:14:27 wysłane przez KKKKris » Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #111 - Wtorek, 08.12.2009, 20:24:07 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie działa to normalnie. (jak w wordzie)

EDIT: Tak używam firefoxa i dziala jak należy.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 08.12.2009, 21:33:09 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #112 - Wtorek, 08.12.2009, 21:12:05 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie działa to normalnie. (jak w wordzie)
bo pewnie używasz FireFoxa. Opera ma problem ze sprawdzaniem tekstu  :-X
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #113 - Czwartek, 10.12.2009, 18:32:30 - NIEPRZECZYTANA »

wszelkie testy ze znikającym płynem będą w weekend, ale dziś zrobiłem pierwszy test i wyszło że może to coś z układem chłodzenia jednak..
bo nie włącza mi się wentylator, nie miałem podpiętego vaga więc nie wie jaka była temp (wskaźnik w pionie) na postoju dawałem mu w palnik przez 10min.. 3-4,5 tys obrotów i tak przez 10min, wiem że temp na zewnątrz niska ale auto było po 30min jazdy w korku więc na pewno byo dogrzane, potem ten palnik na postoju.. i wentlator się nie włączył, poziom płynu odkąd ostatno dolałem 200km (120km w trasie z prędkoscią 130km/h) się nie zmienił, węże dziś po tym palniku nie twardniały, zbiorniczek suchy, także korek chyba ok.. przy nagrzanym silniku po tym pałowaniu odkręciłem zbiorniczek, ciśnienie nie było jakieś mega wysokie, tzn przy odkręcaniu oczywiście wywaliło płyn ale przez zawór upustowy w zbiorniczku, przez korek przy odkręcaniu nic nie poleciało..
czy nie włączający się wentylator może mieć jakiś wpływ na znikajacy płyn?
termostat chyba ok, bo auto się dogrzewa do pionu co prawda czasami teraz to trwa długo i po nocy dogrzewa się po jakiś 20min jazdy i 4km.. jak odkręca ogrzewanie na maxa i wentylator na maxa i jade wolno w trasie to wskaźnik spada na około 85 wskazówka nie jest w pionie, ale ponoć to normalne...?
 
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #114 - Czwartek, 10.12.2009, 19:15:51 - NIEPRZECZYTANA »

chyba kazdy tdi na pompie tak dlugo sie nagrzewa i jak na maxa sie wlaczy ogrzewanie to temp spadnie. wiec to normalne.

dziwne, ze plyn ci ubywa a wszystko jest suche, to gdzie plyn sie podziewa ?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #115 - Czwartek, 10.12.2009, 19:45:34 - NIEPRZECZYTANA »

w sobote porobię wiecej testów jak wyjade na a4..  szukam warsztatu któy mi sprawdzi czujnikiem czy są gazy spalinowe w płynie, ale nie mam pomysłu gdzie podjechać, dziś byłem w Boshu to powiedzieli że nie mają
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #116 - Czwartek, 10.12.2009, 20:06:52 - NIEPRZECZYTANA »

a w aso ? zadzwon tutaj:

Diesel Service Janusz Hysyk

ul. Kamiennogórska 85/1

Wrocław (Złotniki)

Tel. (071) 349-24-08

Napisano: Czwartek, 10.12.2009, 20:05:59


693562702
Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #117 - Czwartek, 10.12.2009, 20:10:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
jak odkręca ogrzewanie na maxa i wentylator na maxa i jade wolno w trasie to wskaźnik spada na około 85 wskazówka nie jest w pionie, ale ponoć to normalne...?

Spowodowane jest to tym że zimne powietrze przelatuje przez nagrzewnice i wychładza płyn, w chłodne dni jak teraz, jest tak wydajne że powoduje spadek temp. silnika, jest mały haczyk- mianowicie jeżeli temp. oleju na wskaźniku ma około 80 stopni to temp. silnika nie opadnie ponieważ oba układy są ze sobą powiązane i płyn odbiera ciepło z oleju który przepływa w chłodnicy oleju. Jak ktoś ma w swojej ibi wskaźnik temp. oleju to może to sprawdzić .

Kacperix
jeżeli to nie uszczelka pod głowicą to sprawdź czy nie spiernicza ci z pompy wody, w tych silnikach jest to jak dla mnie bez sensu zrobione.
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #118 - Czwartek, 10.12.2009, 20:15:24 - NIEPRZECZYTANA »

Ale to mialby mokro z okolic rozrzadu i by walilo nie zaleznie od predkosci. u mnie bylo tak, ze nagle mi zaczal plyn uciekac, kontrolka sie swieci na czerwono. okazalo sie ze jakas zaslpeka poszla z okolic rozrzadu. ale bylo widac plamy pod autem i caly dol silnika byl mokry. a jak nie widac wody to tylko glowica.
Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #119 - Czwartek, 10.12.2009, 20:18:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
a jak nie widac wody to tylko glowica.

Tak jeżeli uznamy że sprawdził wszystkie możliwości z których mogło uciekać, jak nie widać to uszczelka pod głowicą
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: