+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180550 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #210 - Wtorek, 06.09.2011, 17:43:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
p.s. Jak pompa napędzana jest paskiem rozrządu - może się lać na pasek. W skrajnych przypadkach pasek może przeskoczyć.
jak wymieniali pompę to mówili, że jest poza rozrządem niby...
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #211 - Wtorek, 06.09.2011, 18:49:46 - NIEPRZECZYTANA »

Bez przesady, nie jezdzi na samej wodzie, a czynniki antykorozyjne jesli jezdzil wystarczajaco dlugo na koncetracie z woda (zakladam dzialanie jak G12)  juz sie zdazyly odlozyc w ukladzie. Trzeba tylko pamietac o wymianie czynnika chlodzacego po usunieciu wycieku i najlepiej przed mrozami. Plukanie nie jest potrzebne.

Mam nadzieje, ze dolana byla woda demineralizowana/destylowana, nie kranowka, bo wtedy to problemem nie jest korozja tylko kamien.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 06.09.2011, 18:51:01 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #212 - Środa, 07.09.2011, 20:41:33 - NIEPRZECZYTANA »

oddałem dziś astre do ASO, po tym jak zauważyłem fontannę z węża  :P  okazało się, że dwa węże były do wymiany, guma sparciała i płyn wyciekał, z pompą wszystko ok
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #213 - Czwartek, 08.09.2011, 07:29:02 - NIEPRZECZYTANA »

Szybko sparcialy :-X w ibizie takich problemow nawet nie bylo a miala swoje lata.
Ostatnio tez mi ubywalo plynu ale wywalalo nadmiarem (zbiornik mial zacieki) wymienilem korek i jakby spokoj. Stary mimo ze trzymal cisnienie nawet cala noc to puszczal plyn w czasie jazdy.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #214 - Czwartek, 08.09.2011, 08:06:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Szybko sparcialy
właśnie wiem  :-\  ale astra stoi praktycznie ciągle pod chmurką i myślę, że to też trochę się przyczyniło
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #215 - Piątek, 16.09.2011, 20:39:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Ostatnio tez mi ubywalo plynu ale wywalalo nadmiarem (zbiornik mial zacieki) wymienilem korek i jakby spokoj. Stary mimo ze trzymal cisnienie nawet cala noc to puszczal plyn w czasie jazdy.
plyn dalej ubywa i coraz szybiej, jednak zbiornik rozpada sie na 2 kawalki  :o
puszcza jak by z miejsca klejenia... co ciekawe trzyma cisnienie a plyn wycieka... zawsze myslalem te powietrze ucieknie szybciej niz plyn :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #216 - Piątek, 16.09.2011, 20:43:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
co ciekawe trzyma cisnienie a plyn wycieka... zawsze myslalem te powietrze ucieknie szybciej niz plyn :-\
A może uszczelka pod głowicą robi papa i spaliny dostają się do układu chłodzenia i wywalają płyn. Też to przerabiałem. Wymiana korka nic nie dawała. Identyczne objawy miałem  :(
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #217 - Piątek, 16.09.2011, 20:50:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
Też to przerabiałem. Wymiana korka nic nie dawała. Identyczne objawy miałem  :(
lalo sie ze spojenia zbiornika?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #218 - Niedziela, 02.10.2011, 17:57:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
lalo sie ze spojenia zbiornika?
Ze spojenia mi się nie lało. Były zacieki od wywalania płynu górą  >:(
A teraz od wymiany uszczelki jakieś 10 tys. km i stan płynu ani drgnie.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #219 - Niedziela, 02.10.2011, 19:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

sprawa wyjasniona :-X  uszczelka poszla, cisnienie rozwalilo zbiorniczek :evil:
juz tydzien w warsztacie :'(
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #220 - Środa, 05.10.2011, 17:47:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
sprawa wyjasniona :-X  uszczelka poszla, cisnienie rozwalilo zbiorniczek
No coś musiało puścić  :-X  ;) Ale powiem szczerze, że zbiorniczek obstawiałbym na samym końcu  :nonono: Musiałeś jakieś kiepskie korki do zbiorniczka mieć  :-\
Ale trzeba przyznać, że ze spalin w układzie chłodzenia jest jeden plus, który zauważyłem. W zimie zarąbiście szybko się nagrzewa  :rotfl:  :ok:  ;D Przy dużych minusach po 1-2 km miałem cieplutko  :-[
A teraz nawet przy +15 po 4-5km wskazówka lekko rusza do góry. Na szczęście jest króciec ze świecami dogrzewającymi i poniżej +5 st. C będzie dogrzewało  :ok:
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.10.2011, 17:50:41 wysłane przez krumi1978 » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #221 - Środa, 05.10.2011, 18:29:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
Ale powiem szczerze, że zbiorniczek obstawiałbym na samym końcu  :nonono:
korkiem wywalalo dluzszy czas tak ze nie bylo widac plynu, po jakims czasie dopiero stwierdzilem nowe zacieki, wymienilem korek a pozniej zaczelo wywalac wiecej i wiecej az zbiornik zaczol robic sie mokry - poszlo spojenie
Cytat: krumi1978
Ale trzeba przyznać, że ze spalin w układzie chłodzenia jest jeden plus, który zauważyłem. W zimie zarąbiście szybko się nagrzewa  :rotfl:  :ok:  ;D
w lecie nie zauwazylem :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #222 - Środa, 05.10.2011, 20:15:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
A teraz nawet przy +15 po 4-5km wskazówka lekko rusza do góry.

Sprawdź czy nie masz walniętego czujnika temperatury cieczy chłodzącej. (a na allegro uważaj na czujniki z "drapanym" logo)
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #223 - Czwartek, 06.10.2011, 21:36:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
Sprawdź czy nie masz walniętego czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
Temperatura trzyma się bardzo dobrze. Jak na zimnym nie garuje to jak ma się szybko zagrzać :?:
Zapisane

DARCIO79 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: SEAT IBIZA 1.4iSE, 99

« Odpowiedz #224 - Czwartek, 06.10.2011, 23:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

Oj jak se przypomne moja historie a raczej mojej Ibi, to mnie az ciarki po plecach przechodza. Jazda bez plynu chlodzacego i to w dodatku na autostradzie. Rozrusznik, Ibi nic, rozrusznik, Ibi nic i tak za kazdym razem do trzeciej udanej proby. Az w koncu po tak przejechanych kilkudziesieciu kilometrach, a moze nawet wiecej, zagladam pod maske a tam w zbiorniczku wyrownawczym pustka. Mysle se, jakim prawem, przeciez nigdy nie ubywalo, zadnych plam, zadnego bialego dymu spod maski. Mysle se znowu, a co mi szkodzi, rozrusznik jeszcze raz heja, leb pod maske a tam bialy dymek spod uszczelki. Na szczescie zakonczylo sie tylko na wymianie uszczelki. A co najlepsze to wszystko dzialo sie w czasie zimy. Po rozgrzaniu silnika w kabinie bylo cieplutko tylko troszeczke na spaliny bylo czuc. To na pewno te przede mna tak kopca, pomyslalem se ale nie pomyslalem o tym zeby po nieudanych probach zapalenia Ibi zagladnac pod maske. Mysle se znowu zima i czujnik temperatury znowu nawala. No ale teraz juz jestem bardziej czujny na takie wybryki mojej Ibi.
Zapisane
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: