+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tarcze i klocki  (Przeczytany 408095 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #465 - Wtorek, 15.06.2010, 19:29:39 - NIEPRZECZYTANA »

A coś takiego podejdzie i jest wogóle sens ?
http://cgi.ebay.co.uk/SEAT-IBIZA-CUPRA-R-1-8-DRILLED-GROOVED-BRAKE-DISCS-PADS-/360201876970?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53ddb475ea
Zapisane

fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #466 - Wtorek, 15.06.2010, 19:45:30 - NIEPRZECZYTANA »

moim zdaniem bez sensu poszukaj co w tym wątku piszą wyżej ponieważ te tarcze co przedstawiłeś to musisz rozgrzewać i to dobrze żeby miały dobrą skuteczność
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
DIO
Gość



« Odpowiedz #467 - Wtorek, 15.06.2010, 20:35:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: p14c3k
Akurat jesli chodzi o ta firme musze powiedziec ze mają towar dobrej jakosci.... kupowalem od nich juz wiele rzeczy
Zapisane
p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #468 - Wtorek, 15.06.2010, 22:26:08 - NIEPRZECZYTANA »

O rozgrzewanie to chyba chodzi raczej klocków a nie tarcz, pozatym przy tych klockach - czerwonych (ceramiczne) jest podany zakres temperatur na stronie producenta, są to zestawy dopuszczone do ruchu drogowego. Uklady o których piszesz wątpie by spełniały takie wymogi ponieważ, jak zaznaczyłeś skuteczność uzyskują dopiero przy określonej temperaturze - sa przeznaczone do sportu.

Prosiłbym kogoś, kto miał styczność z klockamki tego producenta, są jeszcze zielone o trochę bardziej spokojnej charakterystyce.

DIO, Z tego co czytałem do subaru są chyba montowane fabrycznie, mogłbyś coś więcej napisac, jak wygląda zurzycie
Zapisane

p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #469 - Wtorek, 15.06.2010, 22:58:24 - NIEPRZECZYTANA »

A na jakich tarczach ?? Na gładkich bedą ok, czy jak coś zbierać na nacinane ?
Zapisane

DIO
Gość



« Odpowiedz #470 - Wtorek, 15.06.2010, 23:19:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: p14c3k
A na jakich tarczach ?? Na gładkich bedą ok, czy jak coś zbierać na nacinane ?
Na tarczach Black Diamond -nacinane i nawiercane
http://cgi.ebay.pl/Black-Diamond-Combi-SEAT-Leon-Cupra-R-Front-Discs-/260361202848?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3c9ebcaca0
Zapisane
Leszczu Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Kalisz
Samochód: Ibiza 1,4 '98 AKV (60KM...)

« Odpowiedz #471 - Piątek, 09.07.2010, 19:43:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam i o poradę pytam. Ostatnio brat wyjechał moją Ibizą '98 1,4 8V (60KM) i po powrocie nie miałem jednego klocka i tarcza cała zniszczona. Mam dużo innych wydatków, więc chciałbym jak najtaniej coś złożyć. Ostro nie jeżdżę przeważnie i głównie hamuję silnikiem.
Teraz pytanie co dalej. Oryginalnie tarcza była wentylowana, ostatnio zmieniłem na pełną Brembo i klocki Jurida, co mi mniej więcej wystarczało.
Tarcze jakie sobie upatrzyłem, to albo znów te Brembo, ABE, albo Zimmermann-y, z czego Brembo raczej bym miał chyba najtaniej. Znalazłem też jakieś BRP?
Sprawa jednak się komplikuje przy klockach. Trochę dobrego słyszałem o firmie Raicam, ale sam nie miałem styczności. Jakieś włoskie Samko 4szt.-41zł, ale za to niby 2-letnia gwarancja bez limitu km, dalej polecane ATE i Bosch (Bosch jest polecany do wszystkich silników, a ATE tylko do 1,4 60KM max, czyli niby Bosch powinien być lepszy), czy pozostać przy sprawdzonych Juridach?
Z góry dziękuję za pomoc, bo pozostałe dwa samochody z domu u mechaników, a mój ma już tylko trzy hamulce :/
I przypominam, że im taniej tym lepiej, ale znów bez przesady, mają hamować, a nie spowalniać jazdę ;)
Zapisane

Non omnis moriar
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #472 - Piątek, 09.07.2010, 19:47:11 - NIEPRZECZYTANA »

na układzie hamulcowym się nie oszczędza. weź to co sprawdzone.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #473 - Piątek, 09.07.2010, 19:54:22 - NIEPRZECZYTANA »

I tu sie zgodzę z Efmkiem ja bym polecił takie jak
Cytat: Leszczu
Tarcze jakie sobie upatrzyłem, to albo znów te Brembo, ABE, albo Zimmermann-y,
tu napisałeś tylko ja bym jeszcze dodał TRW a z klockami to jak tarcze np:ATE to i klocki też ATE,z Brembo+feredo,i tak dalej . Niema jak tarcza i klocek tej samej firmy u mnie najlepiej ten duet wyszedł luks hamowanie i małe ścieranie klocków :) A przydało by się też żebyś zmienił płyn ale to już inny temat.
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #474 - Piątek, 09.07.2010, 20:05:59 - NIEPRZECZYTANA »

ps. ja mam TRW i jestem zadowolony. Było ATE i także było bardzo przyzwoicie.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #475 - Piątek, 09.07.2010, 20:55:15 - NIEPRZECZYTANA »

Polecam tarcze Brembo i klocki ATE - mam taki zestaw i jestem zadowolony na podobnej mocy.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #476 - Piątek, 09.07.2010, 23:21:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leszczu
Oryginalnie tarcza była wentylowana, ostatnio zmieniłem na pełną
Jak to :?:  :?:  :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #477 - Sobota, 10.07.2010, 08:24:33 - NIEPRZECZYTANA »

głupota ludzka nie zna granic...  :o
Zapisane

Leszczu Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Kalisz
Samochód: Ibiza 1,4 '98 AKV (60KM...)

« Odpowiedz #478 - Niedziela, 11.07.2010, 05:01:13 - NIEPRZECZYTANA »

głupota ludzka nie zna granic...  :o
Pojechałem kupić tarcze i klocki do hurtowni, dali mi pełne, powiedzieli, że wentylowanych się nie stosuje w tym modelu. Zawiozłem do mechanika i dopiero jak odbierałem samochód, to zauważyłem, że stare były wentylowane. Samochód jeździł i do niedawna dobrze hamował (a na tych Juridach nawet bardzo dobrze jak na mój styl jazdy).

W motocyklu mam tarcze za tysiąc złotych i klocki za prawie 400, więc wiem co to dobra tarcza i klocek, ale w samochodzie zestaw u góry w zupełności mi wystarczał.

Poprzednio zestaw Jurid i Brembo spełnił swoje zadanie w zupełności, a jeżeli w podobnej cenie mógłbym kupić coś lepszego, to proszę o propozycję.
Ewentualnie, czy przy tarczach pełnych byłaby poprawa między Juridami, a Ferodo FDB 1072? I jak by wypadło ścieranie, które pierwsze by były do wymiany?
A co do płynu, to był wymieniany 1,5 roku temu, ale teraz przy okazji robienia też będzie nowy wlany.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 11.07.2010, 05:02:32 wysłane przez Leszczu » Zapisane

Non omnis moriar
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #479 - Niedziela, 11.07.2010, 09:41:29 - NIEPRZECZYTANA »

mechanik od razy powinien zadzwonić do Ciebie czy zakładać pełne, przede wszystkim załóż takie jakie producent przewidział, a nie jakie hurtownia rekomenduje
Zapisane

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Skocz do: