Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
30
31
[
32
]
33
34
...
46
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Tarcze i klocki (Przeczytany 408073 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
p14c3k
Adam
Użytkownik
Offline
Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001
WWW
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #465 -
Wtorek, 15.06.2010, 19:29:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
A coś takiego podejdzie i jest wogóle sens ?
http://cgi.ebay.co.uk/SEAT-IBIZA-CUPRA-R-1-8-DRILLED-GROOVED-BRAKE-DISCS-PADS-/360201876970?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53ddb475ea
Zapisane
fonfel
Użytkownik
Offline
Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #466 -
Wtorek, 15.06.2010, 19:45:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
moim zdaniem bez sensu poszukaj co w tym wątku piszą wyżej ponieważ te tarcze co przedstawiłeś to musisz rozgrzewać i to dobrze żeby miały dobrą skuteczność
Zapisane
"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"
SEAT Auto Emocion
DIO
Gość
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #467 -
Wtorek, 15.06.2010, 20:35:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: p14c3k
http://cgi.ebay.co.uk/SEAT-IBIZA-CUPRA-R-1-8-DRILLED-GROOVED-BRAKE-DISCS-PADS-/360201876970?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53ddb475ea
Akurat jesli chodzi o ta firme musze powiedziec ze mają towar dobrej jakosci.... kupowalem od nich juz wiele rzeczy
Zapisane
p14c3k
Adam
Użytkownik
Offline
Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001
WWW
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #468 -
Wtorek, 15.06.2010, 22:26:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
O rozgrzewanie to chyba chodzi raczej klocków a nie tarcz, pozatym przy tych klockach - czerwonych (ceramiczne) jest podany zakres temperatur na stronie producenta, są to zestawy dopuszczone do ruchu drogowego. Uklady o których piszesz wątpie by spełniały takie wymogi ponieważ, jak zaznaczyłeś skuteczność uzyskują dopiero przy określonej temperaturze - sa przeznaczone do sportu.
Prosiłbym kogoś, kto miał styczność z klockamki tego producenta, są jeszcze zielone o trochę bardziej spokojnej charakterystyce.
DIO
, Z tego co czytałem do subaru są chyba montowane fabrycznie, mogłbyś coś więcej napisac, jak wygląda zurzycie
Zapisane
p14c3k
Adam
Użytkownik
Offline
Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001
WWW
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #469 -
Wtorek, 15.06.2010, 22:58:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
A na jakich tarczach ?? Na gładkich bedą ok, czy jak coś zbierać na nacinane ?
Zapisane
DIO
Gość
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #470 -
Wtorek, 15.06.2010, 23:19:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: p14c3k
A na jakich tarczach ?? Na gładkich bedą ok, czy jak coś zbierać na nacinane ?
Na tarczach Black Diamond -nacinane i nawiercane
http://cgi.ebay.pl/Black-Diamond-Combi-SEAT-Leon-Cupra-R-Front-Discs-/260361202848?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3c9ebcaca0
Zapisane
Leszczu
Świeżak
Offline
Skąd: Kalisz
Samochód: Ibiza 1,4 '98 AKV (60KM...)
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #471 -
Piątek, 09.07.2010, 19:43:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam i o poradę pytam. Ostatnio brat wyjechał moją Ibizą '98 1,4 8V (60KM) i po powrocie nie miałem jednego klocka i tarcza cała zniszczona. Mam dużo innych wydatków, więc chciałbym jak najtaniej coś złożyć. Ostro nie jeżdżę przeważnie i głównie hamuję silnikiem.
Teraz pytanie co dalej. Oryginalnie tarcza była wentylowana, ostatnio zmieniłem na pełną Brembo i klocki Jurida, co mi mniej więcej wystarczało.
Tarcze jakie sobie upatrzyłem, to albo znów te
Brembo
,
ABE
, albo
Zimmermann
-y, z czego Brembo raczej bym miał chyba najtaniej. Znalazłem też jakieś
BRP
?
Sprawa jednak się komplikuje przy klockach. Trochę dobrego słyszałem o firmie
Raicam
, ale sam nie miałem styczności. Jakieś włoskie
Samko
4szt.-41zł, ale za to niby 2-letnia gwarancja bez limitu km, dalej polecane
ATE
i
Bosch
(Bosch jest polecany do wszystkich silników, a ATE tylko do 1,4 60KM max, czyli niby Bosch powinien być lepszy), czy pozostać przy sprawdzonych
Jurid
ach?
Z góry dziękuję za pomoc, bo pozostałe dwa samochody z domu u mechaników, a mój ma już tylko trzy hamulce :/
I przypominam, że im taniej tym lepiej, ale znów bez przesady, mają hamować, a nie spowalniać jazdę
Zapisane
Non omnis moriar
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #472 -
Piątek, 09.07.2010, 19:47:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
na układzie hamulcowym się nie oszczędza. weź to co sprawdzone.
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
fonfel
Użytkownik
Offline
Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #473 -
Piątek, 09.07.2010, 19:54:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
I tu sie zgodzę z
Efmkiem
ja bym polecił takie jak
Cytat: Leszczu
Tarcze jakie sobie upatrzyłem, to albo znów te Brembo, ABE, albo Zimmermann-y,
tu napisałeś tylko ja bym jeszcze dodał TRW a z klockami to jak tarcze np:ATE to i klocki też ATE,z Brembo+feredo,i tak dalej . Niema jak tarcza i klocek tej samej firmy u mnie najlepiej ten duet wyszedł luks hamowanie i małe ścieranie klocków
A przydało by się też żebyś zmienił płyn ale to już inny temat.
Zapisane
"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"
SEAT Auto Emocion
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #474 -
Piątek, 09.07.2010, 20:05:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
ps. ja mam TRW i jestem zadowolony. Było ATE i także było bardzo przyzwoicie.
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
punchoo
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX
WWW
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #475 -
Piątek, 09.07.2010, 20:55:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Polecam tarcze Brembo i klocki ATE - mam taki zestaw i jestem zadowolony na podobnej mocy.
Zapisane
Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
- SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX
- HONDA Civic IX 1.8 '14
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #476 -
Piątek, 09.07.2010, 23:21:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Leszczu
Oryginalnie tarcza była wentylowana, ostatnio zmieniłem na pełną
Jak to
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #477 -
Sobota, 10.07.2010, 08:24:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
głupota ludzka nie zna granic...
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Leszczu
Świeżak
Offline
Skąd: Kalisz
Samochód: Ibiza 1,4 '98 AKV (60KM...)
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #478 -
Niedziela, 11.07.2010, 05:01:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Qba Sobota, 10.07.2010, 08:24:33
głupota ludzka nie zna granic...
Pojechałem kupić tarcze i klocki do hurtowni, dali mi pełne, powiedzieli, że wentylowanych się nie stosuje w tym modelu. Zawiozłem do mechanika i dopiero jak odbierałem samochód, to zauważyłem, że stare były wentylowane. Samochód jeździł i do niedawna dobrze hamował (a na tych Juridach nawet bardzo dobrze jak na mój styl jazdy).
W motocyklu mam tarcze za tysiąc złotych i klocki za prawie 400, więc wiem co to dobra tarcza i klocek, ale w samochodzie zestaw u góry w zupełności mi wystarczał.
Poprzednio zestaw Jurid i Brembo spełnił swoje zadanie w zupełności, a jeżeli w podobnej cenie mógłbym kupić coś lepszego, to proszę o propozycję.
Ewentualnie, czy przy tarczach pełnych byłaby poprawa między Juridami, a Ferodo FDB 1072? I jak by wypadło ścieranie, które pierwsze by były do wymiany?
A co do płynu, to był wymieniany 1,5 roku temu, ale teraz przy okazji robienia też będzie nowy wlany.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 11.07.2010, 05:02:32 wysłane przez Leszczu
»
Zapisane
Non omnis moriar
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Tarcze i klocki
«
Odpowiedz #479 -
Niedziela, 11.07.2010, 09:41:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
mechanik od razy powinien zadzwonić do Ciebie czy zakładać pełne, przede wszystkim załóż takie jakie producent przewidział, a nie jakie hurtownia rekomenduje
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Strony:
1
...
30
31
[
32
]
33
34
...
46
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Tarcze i klocki
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...