Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Turbina
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Turbina (Przeczytany 6651 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
ttiiggeerr
Gość
Turbina
«
Sobota, 25.11.2006, 20:23:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam od niedawna ibizę 1.9 TDi 90KM 98r Wyminiłem już filtry, olej i pasek rozrządu. po wymianie oleju i przejechaniu ok 1000km zauważylem że ubyło mi go ok 0,4l. Po oględzinach silnika zauważyłem że turbina pracuje w całym zakresie obrotów (nawet 800obr) i pobiera mi olej. Mam pytanie: jaki może być skutek dla silnika że jest pobierany olej przez turbinę i pracuje ona cały czas??
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Turbina
«
Odpowiedz #1 -
Sobota, 25.11.2006, 22:39:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
stary....tak ma byc
turbo pracuje ZAWSZE jak silnik sie kreci i sa gazy wylotowe. A to ze skutecznosc uzyskuje przy jakistam obrotach to inna sprawa.
W zwiazku z tym musi byc smarowana olejem non stop pod wysokim cisnieniem Jak troche uszczelnienie na panewce siadlo to bedzie wcinac oleum.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Turbina
«
Odpowiedz #2 -
Sobota, 25.11.2006, 23:52:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
No niby sie w normie miesci
Ale chyba taniej zmienic turbo niz dolewac 0,5l/1000 lub wogole nie zmieniac oleju tylko dolewac bo jak nic wychodzi 5l na 10000km
Jestes pewnien ze to turbina wciaga olej?
Zapisane
http://seat-racing.pl
Tominator
Gość
Turbina
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 28.11.2006, 00:48:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak wymienię moje turbo na lepsze to ci bede mógł sprzedać
mi przed chipem nie brało nic,ale teraz bierze - z maxa na wskaźniku po 6000km spadło d o2/3 wskaźnika,ale to chyba nie jest źle?
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Turbina
«
Odpowiedz #4 -
Wtorek, 28.11.2006, 10:16:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak bedziesz lal za duzo oleju to wiecej go przezre, lej na 2/3 skali nie powinien tak szybko wtedy znikac, pozatym kazdy diesel przy palowaniu musi cos lyknac.
Zapisane
http://seat-racing.pl
Metody
Gość
Turbina
«
Odpowiedz #5 -
Wtorek, 28.11.2006, 15:43:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Jak bedziesz lal za duzo oleju to wiecej go przezre, lej na 2/3 skali nie powinien tak szybko wtedy znikac, pozatym kazdy diesel przy palowaniu musi cos lyknac.
ja w tdi zawsze lałem do górnej skali i wizualnie wg bagnetu nic nie znikało a auto nie miało lekko, co mnie zastanawia to nawet po przejechaniu w trasie 2400km czasem przy predkości przelotowej 160-200 też nic oleju nie ubyło na bagnecie
EDIT raz mi ubyło pół bagnetu oleju... jak wymieniałem chłodniczke oleju
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Turbina
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 28.11.2006, 15:48:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja dolewam ok 0,5l na 10kkm i wcale mnie to nie martwi
Zapisane
http://seat-racing.pl
Metody
Gość
Turbina
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 28.11.2006, 21:27:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja zmieniam co 7-8kkm, może dlatego mi nic nie znika
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Turbina
«
Odpowiedz #8 -
Niedziela, 30.11.2014, 12:47:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Odgrzeję.
Podczas ostatnich przymrozków, przy -6 gdy silnik jest zimny słyszę jak moja turbinka gwiżdże. Jeszcze rok temu gwizdała ale znacznie ciszej. W dodatku zauważyłem niewiele większą turbo dziurę (kiedyś płynniej rozwijał moc, dziś czuć, że w pewnym momencie tej mocy mu przybywa - ale to może być bardzo subiektywne odczucie). Dodam, że autko nie straciło wigoru i z chęcią się odpycha
Przebieg ori 230tys.
Głównie moje pytanie: Czy turbina która coraz głośniej gwiżdże na zimnym silniku oznacza, że niedługo mi się rozpadnie? Czy może mam jakąś nieszczelność która się powiększa?
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 30.11.2014, 13:18:04 wysłane przez mac456x9
»
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Turbina
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...