Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
13
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Swap silnika TDI (Przeczytany 106714 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
nerwus
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #75 -
Poniedziałek, 26.11.2007, 15:43:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: spons
Jaki jest vmax na ASD? Mirass jaka masz skrzynie?
Wygląda że ma taką jak ja bo ja już tez sie bujnołem do około 230 licznikowych i miałem około 4750 - 4800
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #76 -
Poniedziałek, 26.11.2007, 15:48:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: nerwus Poniedziałek, 26.11.2007, 15:43:30
Cytat: spons
Jaki jest vmax na ASD? Mirass jaka masz skrzynie?
Wygląda że ma taką jak ja bo ja już tez sie bujnołem do około 230 licznikowych i miałem około 4750 - 4800
Ja tam tyle nie pojade ale tez mi sie wydaje ze ta sama, idzie jakos latwo zczytac oznaczenie skrzyni ??
Podajcie jakas fotoporade
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
SouthMan
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #77 -
Poniedziałek, 26.11.2007, 16:10:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
W bagażniku pod obiciem powinna być nalepka, tam są wszystkie kody, koloru, silnika, skrzyni, wyposażenia
Zapisane
nerwus
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #78 -
Poniedziałek, 26.11.2007, 16:21:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
W bagażniku pod obiciem powinna być nalepka, tam są wszystkie kody, koloru, silnika, skrzyni, wyposażenia
A jak sie nie ma nalepki ? moja IBI miała bum w pupe i nalepka poooszłaaa
Napisano: Poniedziałek, 26.11.2007, 16:19:51
Jak odczytać kod prosto ze skrzyni
Zapisane
Tominator
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #79 -
Poniedziałek, 26.11.2007, 18:17:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
NA obudowie skrzyni patząc z góry w miejscu gdzie łączy sie skrzynia z silnikiem jest taki kawałek prosty tzn prostokąt i tam na nim jest napisane, trzeba tylko poskrobać troche
Zapisane
mirass
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #80 -
Wtorek, 27.11.2007, 08:06:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
kodu nie znam, bo nigdy sie nie interesowałem nim ale mogę sprawdzic.ale to ori skrzynka od AGRa
Zapisane
www.vagtune.pl
tel.0502730289
www.ecuproject.pl
guayre
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #81 -
Środa, 11.06.2008, 19:42:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Póki co temat teoretyczny, zastanawiam się czy jest sens robić swapa czy lepiej inwestować w obecny silnik. Chciałbym więc się dowiedzieć dokładnie co trzeba kupić i zmienić, i który silnik byłby najlepszym wyborem zarówno cenowym, jakościowym jak i modyfikowalnym (BKD, ARL, AWX, ASZ)?
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #82 -
Środa, 11.06.2008, 20:15:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wydaje mi sie, ze wszystko zalezy od tego w ile KM celujesz.
Zapisane
guayre
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #83 -
Środa, 11.06.2008, 20:59:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
No nie, bo np w 1.8 nie musisz zmieniac turbo, ktorego nie ma i w ogole jest mniej roboty chyba, wiec prosze wyczysc temat i zostaw konstruktywne odpowiedzi. Kiedys sie taki watek przyda.
Zapisane
Morgan
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #84 -
Środa, 11.06.2008, 21:27:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wsadzić BKD a ASZ czy ARL to jednak jest różnica...
Najpierw zastanów się, tak jak Kozak pisze, ile chcesz mieć KM. Jak sam pewnie dobrze wiesz, z tego motoru co masz 200KM wykręcisz (patrz przykład Mirass
) i da się jeździć tym na codzień po bułki do sklepu. Jest to oczywiście pewien koszt ale swap za darmo też nie jest
A jeśli już koniecznie chcesz swapa to dobrym wyborem pod kątem cena/osiągi będzie ASZ lub ARL. Przelicz kase, zastanów się co cchesz osiągnąć, poczytaj fora i pooglądaj wykresy mocnych VP i PD i zastanów się co Ci bardziej odpowiada
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 13.06.2008, 10:23:27 wysłane przez raby
»
Zapisane
mirass
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #85 -
Piątek, 13.06.2008, 09:41:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
swap na ARL jest sporo tańszy niż na BKD
na swoim przykładzie powiem tak: na mocnym VP fajnie mi się jeździło ale trzeba się rozwijać i był dylemat: sprzedać w oryginale VP czy swapować...
po nocnych rozmowach z Morganem przy
gdzie przekonywał mnie do swapu zdecydowałem się na przeszczep. Pod maskę powędrował ARL na łapach od AGRa, skrzynka została 5tka ze sprzęgłem VRa...turbo oczywiście wiaderko
no i czas na podsumowanie:
zalety PD
-cichsza praca
-lepiej, płynniej oddaje moc
-fura ścichła
minusy:
-silnik zszedł mocno w dół
-pije więcej niż VP o ok.1-1,5 l/100km
-nie można kręcić tak wysoko jak VP (moje miało odcinkę na 5400 obr/min, w USA chłopaki szaleją nawet na 6000 obr/min)
Generalnie polecam swapa jeśli chce się mierzyć w moc 220KM i wyżej, ponieważ głowica i śruby są o wiele mocniejsze..z kolei minusem PD są prowadnice, które o wiele szybciej siadają w PD niż w VP.
Podsumowując jeżeli chcesz tym autem jeździć długo to rób swapa bo licz się że przy sprzedaży sporo stracisz.
Zapisane
www.vagtune.pl
tel.0502730289
www.ecuproject.pl
kamil
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #86 -
Piątek, 13.06.2008, 12:05:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
a ile $ trzeba dac na sama robocizne przy swapie np. na arla?
Zapisane
Ofaniel
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #87 -
Piątek, 13.06.2008, 13:08:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dobra pytanie za 100 punktow. Czy mam seryjna skrzynie biegow? Otoz silnik AFN. W tej chwili 292 Nm bodajrze...tydzien temu zamknalem budzik tj. 220 KM/h licznikowe peklo, a na GPS bylo 227 km/h i mysle, ze poszedlby troszke lepiej teraz, gdy mam juz rure przelotowa zamiast urwanej rury za katalizatorem.
Czy jest to mozliwe na 5 biegowej, seryjnej skrzyni biegow?
Moj samochod to jeszcze dla mnie zagadka.
Zapisane
Bzysiek
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza GT TDI '98
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #88 -
Piątek, 13.06.2008, 15:02:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja na ori skrzyni też zamykam budzik, więc wydaje mi się, że to możliwe
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #89 -
Niedziela, 15.06.2008, 08:25:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wszystko zalezy od skrzyni, u mnie 220 to niestety wszystko co sie da, licznikowe oczywiscie
Zapisane
http://seat-racing.pl
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
13
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...