Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
13
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Swap silnika TDI (Przeczytany 106723 razy)
0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.
kotu
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #135 -
Piątek, 04.09.2009, 20:26:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tylko że ona już poszła
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #136 -
Piątek, 04.09.2009, 20:27:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Kozak
i jeszcze fmic jest
Po czym wnosisz?
ps. z tej aukcji:
Dodano 2009-09-03 20:53
SAMOCHÓD ZOSTAŁ JUŻ SPRZEDANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Ramzes
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza '98, 1.4
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #137 -
Piątek, 04.09.2009, 20:30:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ibiza już sprzedana.
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #138 -
Piątek, 04.09.2009, 20:34:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
po rurach, z kolektora szla rura troche inaczej niz seria
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #139 -
Piątek, 04.09.2009, 21:12:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
czy sprzedana czy nie nie ważne sam sie zastanawiałem czy jej dla siebie nie klepac
ale odpuściłem.. chodziło mi bardziej o to że można to zrobić taniej tylko trzeba wiedzieć jak
bez druciarstwa.. ostatnio była cupra za 13tys angol klepany po dupie to też stała chyba 2 dni..
Zapisane
Morgan
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #140 -
Piątek, 04.09.2009, 21:14:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Kozak
po rurach, z kolektora szla rura troche inaczej niz seria
W serii idzie tak samo rura tylko, że plastikowa. A tutaj coś dłubane było ale i tak nie wiadomo czy wsadzili inną rurę bo rozerwało lub pękła przy dzwonie czy wsadzili taką bo zakładali fmic'a
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #141 -
Niedziela, 06.09.2009, 17:04:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
http://moto.allegro.pl/item734748310_ibiza_2007_cupra_1_9_tdi160_km_w_calosci_na_czesci.html
Zapisane
Morgan
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #142 -
Niedziela, 06.09.2009, 19:53:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix Niedziela, 06.09.2009, 17:04:00
http://moto.allegro.pl/item734748310_ibiza_2007_cupra_1_9_tdi160_km_w_calosci_na_czesci.html
Z tego to już tylko żyletki będą więc mam nadzieję, że nikt nie wpadnie na pomysł "odbudowania" z tego auta
Jkieś szyby, lampy i tego typu części to można wyjąć ale autem to już nie będzie raczej
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #143 -
Niedziela, 06.09.2009, 20:18:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
ale silnik, skrzynia, półosie i reszta jak znalazł do swapa
Zapisane
kotu
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #144 -
Niedziela, 06.09.2009, 20:55:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix Niedziela, 06.09.2009, 17:04:00
http://moto.allegro.pl/item734748310_ibiza_2007_cupra_1_9_tdi160_km_w_calosci_na_czesci.html
Powiem że przez chwile mi nawet to co zostało po tej cuperce chodziło po głowie
ale inne wydatki czekają
Zapisane
Morgan
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #145 -
Niedziela, 06.09.2009, 21:29:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix Niedziela, 06.09.2009, 20:18:24
ale silnik, skrzynia, półosie i reszta jak znalazł do swapa
Nie liczyłbym na to. Zauważ, że to wszystko jakoś wygląda bo jest poukładane jedno na drugim do zdjęcia, chłodnice przypięte jakimś paskiem itp. Przy takiej czołówce mógł motor ucierpieć, skrzynia i półosie też mogły ładnie zgarnąć. Tego bez oglądania nie stwierdzisz ale jakby motor był zdrowy to gość na bank by nie oddawał tego auta w tak śmiesznej cenie...
Zapisane
kotu
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #146 -
Niedziela, 06.09.2009, 21:42:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
IC jest przygięty przy tej taśmie
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #147 -
Poniedziałek, 07.09.2009, 10:34:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po pierwsze musisz sobie odpowiedziec na jedno wazne, ale to zajebiscie wazne pytanie, czym tak naprawde chcesz jezdzic? Czego bys nie wlozyl do ibizy to zawsze bedzie maly, ciasny podskakujacy trzaskajacy sie i plujacy czarnym dymem pierdziel, czasami nawet dosc szybki
Jezeli ten etap masz juz za soba i jestes zdecydowany ze chcesz ta ibiza pojezdzic jeszcze pare ladnych lat zeby sobie nie pluc w dziob ze kupa kasy poszlo na mody, a ja juz tego auta nie chce, to ibiza SDI wbrew pozorom to dosc dobry egzemplarz na mody od podstaw, wyjdzie nieznacznie drozej niz dlubanie np. sporta ale przeciez fura byla sporo tansza w zakupie. Najwazniejsze zeby auto bylo w miare bezwypadkowe i zeby nie zjadala go matka natura.
Na dobry poczatek potrzebujesz minimum 15k PLN (absolutne minimum jezeli nic przy aucie nie jestes w stanie zrobic sam) i mysle ze w tej kwocie sie nie zamkniesz, trzeba bedzie jeszcze troche dolozyc ale fura na bank bedzie juz jezdzic. Nie bede tu rzucal cenami za poszczegole elementy bo roznie to bywa. Pomijajac juz silnik i caly cyrk z nim zwiazany typu kompletowanie czy kupno rozbitka (btw polecalbym bardziej BLT niz arl/asz bo na bank bedzie swiezszy), robienie fmic czy dolotu/turba czy tez mocy w ktora bedziesz celowal, czeka cie zmiana calego zawieszenia i ukladu hamulcowego lacznie z tylna belka. Zastanawia mnie kwestia sprzegla, jezeli w SDI jest na linke to tym tez trzebaby sie zajasc. Zawias to IMO minimum jakies B8 plus spring do tego. Oczywiscie poliuretan na caly zawias to juz raczej podstawa w ktora warto wejsc zamiast nowych ori gumek ktore leca po kilku kkm. Hebelki przynajmniej ze sporta doprowadzone do porzadku na porzadnej tarczy i klocku, najlepiej ori lub naprawde porzadnej firmy (TOMINATOR zalozyes juz te dwutloczkowe wynalazki? Sprawuje sie to jakos?), zmiana serwa i pompy na mozliwie jak najwieksze (najlatwiej z ibizy sport ale pokusilbym sie o kombinowanie np. z leonem TS TDI), pewnie przydalyby sie tez nowe przewody w oplocie, do tego porzadny plyn. Jakas rozporka na kielichy z przodu. Z tak przygotowanym zawieszeniem i heblami spokojnie celowalbym w 200ps, dalej trzebaby bylo pomyslec o czyms wiekszym do hamowania na przod, jakies prosie plus cupra r, zmienialbys juz wtedy tylko jarzma, zaciski, tarcze i klocki z przodu, reszta podpasuje P&P, a nowe serwo spokojnie sobie z tym poradzi (osobiscie jezdze na serii heblu ze sporta i jest naprawde zle przy tej mocy). Kolejny krok to nowe kola, wypadaloby zalozyc minumim 16" zeby miec jakakolwiek trakcje, felga powinna byc w miare lekka i wytrzymala, z mozliwie jak najnizszym ET zakladajac ze bedziemy kiedys w przyszlosci swapowac heble, zaden chinol bo mija sie to z celem. Opona z wyzszej polki. Zima to na wiekszym heblu minimum 16" na sporcie 15". Obowiazkowo nowy wydech 2.75 -> 2.5" z tlumikami lub bez wedle uznania. Troche zmian we wnetrzu, na pewno nowe fotele bo z tych SDI poprostu cie wyrwie
jakies wskazniki to monitorowania pracy silnika, wypadaloby miec przynajmniej olej. Reszta w/g uznania i finansow.
Jak widzisz troche roboty jest, zabierze to dosc sporo kasy i czasu kiedy bedziesz bez samochodu ale wydaje mnie sie ze frajda z jazdy tak zmodzonym autem bedzie sporo wieksza niz seryjnim ASZ liznietym na ~180ps. Co prawda raczej nic nie zrekompensuje Ci ladniejszego i bedziej przestronnego wnetrza 6L ale z biegiem czasu zawsze mozna cos podlubac zeby je sobie uprzyjemnic.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 07.09.2009, 10:39:04 wysłane przez spons
»
Zapisane
http://seat-racing.pl
MAGIC87
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline
Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #148 -
Poniedziałek, 07.09.2009, 18:11:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzieki Spons za dokladniejsze wyjasnienie sprawy... mało do zrobienia nie jest...ale chyba bardziej wygodniej bedzie pzresiasc sie na cos mocniejszego w serii
Zapisane
John Doe
Świeżak
Offline
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Samochód: Cordoba - 1997 - 1,9 D
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #149 -
Piątek, 30.10.2009, 21:44:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam pytanko a jak wyglądają koszty swapa 1,9D (lub SDI) na 1,9 TDI 110 KM ? Chyba zamiana z silnika diesla na diesla o tej samej pojemności i podobnej wadze jest mniej kosztowna niż w większości opisywanych tu przypadków swapow z bezyniakow?
Skrzynię można by zostawić starą?
Zapisane
Strony:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
13
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...