Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: zbieżność, geometria, bicie kierownicy (Przeczytany 77195 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
macko
Użytkownik
Offline
Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #75 -
Czwartek, 14.07.2011, 10:22:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok dzięki za informacje
Zapisane
Mariooo
Użytkownik
Offline
Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #76 -
Poniedziałek, 29.04.2013, 12:38:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam pytanko...miałem wymienianą tą harmonijkę na przegubie od strony koła,ale nie były odkręcane te śruby na amortyzatorze.Czy muszę po takim zabiegu ustawiać zbieżność?Kierownica jest ustawiona tak jak była prostu,nic nie ściąga,w ogóle nie odczuwam różnicy w czasie jazdy z tym co było wcześniej
Zapisane
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #77 -
Poniedziałek, 29.04.2013, 13:54:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie.
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
adrian02041984
Gość
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #78 -
Sobota, 31.08.2013, 22:04:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
hej jestem nowy i mam pytanko mam Toledo z 2001 r i byłem kiedys na zbieżnosci i na geometrii i okazało sie ze przód jest ok a tył z jednej strony nie ma zbieżnosci a z drugiej geometrii i nie wiem czy to wina belki tylniej czy jest podłoga ruszona.a opon wogule nie tnie.Pozdrawiam
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #79 -
Niedziela, 01.09.2013, 15:10:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
pewnie belka krzywa
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krzyu
Świeżak
Offline
Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #80 -
Niedziela, 14.12.2014, 23:57:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Panowie mam taka sprawe: podczas jazdy na wprost jak trzymam kierownice prosto to samochod jedzie prosto i nic nie sciaga. Wystarczy ze puszcze kierownice i w tym momencie ona skreca lekko w lewo co powoduje dosc mocne sciaganie samochodu na lewa strone. Czy to jest objaw typowego sciagania? Jeszcze nie bylem na geometrii, na dniach podjade. Dodam ze na letnich oraz na zimowych oponach objaw jest ten sam.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #81 -
Poniedziałek, 15.12.2014, 07:40:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak sciaganie to typowy objaw sciagania
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krzyu
Świeżak
Offline
Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #82 -
Poniedziałek, 15.12.2014, 15:15:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Byłem dziś na geometrii. Mechanik stwierdził że lewy drążek ma luzy i zalecił jego wymianę wraz z koncowkami. Zbieżności nie ustawiał na razie bo byłoby to bez sensu. Także wymienię oba drążki wraz z koncowkami i pojadę ponownie i zobaczymy czy pomoże.
Zapisane
Stan
Użytkownik
Offline
Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #83 -
Poniedziałek, 15.12.2014, 16:33:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kup same końcówki. Wystarczy że wykręcając stare koncówki, policzysz ile obrotow potrzeba do jej wyjecia. Wkręcasz nowe tyle samo obracając na gwincie. Po sprawie. Przecież jak była zbieżność przed wystąpieniem luzu, to teraz też będzie. Nie daj się naciągać.
Zapisane
stan
krzyu
Świeżak
Offline
Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #84 -
Poniedziałek, 15.12.2014, 18:31:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tylko że nie wiadomo czy była zbieżność bo od początku jak kupiłem auto to lekko ściągało a w ostatnim czasie efekt jakby się dość nasilił. Dlatego jak wymienię to podjadę dla świętego spokoju i niech sprawdzą czy jest ok.
A czy luz na drążku może powodować mocne ściąganie? Bo boję się trochę że to coś jeszcze może być i wolałbym wymienić za jednym razem. Tylko mechanik jak dziś sprawdzał(a jak widziałem to robił to dość sumiennie) to powiedział że reszta jest ok tylko z tym drążkiem jest problem.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #85 -
Poniedziałek, 15.12.2014, 19:31:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Stan
Kup same końcówki. Wystarczy że wykręcając stare koncówki, policzysz ile obrotow potrzeba do jej wyjecia.
a drazek tez policzysz?
wystarczy ze koncowka bedzie od innego producenta i zmieni sie zbieznosc
kiedys robilem geometrie raz do roku bo zawsze cos sie rozsypalo i nigdy nie mialem takiej samej zbieznosci jak rok wczesniej - ciekawe?
Cytat: krzyu
A czy luz na drążku może powodować mocne ściąganie?
jak naj bardziej, moze tez stukac przy parkowaniu a na lodzie slalom murowany
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...