Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zbieżność, geometria, bicie kierownicy  (Przeczytany 76522 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #60 - Piątek, 06.05.2011, 17:11:55 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdzenie/ustawienie zbieżności na dzień dobry. geometria też do sprawdzenia. mocno ściąga? nie czujesz bicia na kierownicy?
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #61 - Piątek, 06.05.2011, 17:34:09 - NIEPRZECZYTANA »

delikatnie sciąga, nie az tak mocno.. hmm bicie czuje ale tylko w przedziale powiedzmy 100-120km/h  

ps. mozliwe zeby mi zjechało zewnętrzną i wewnętrzną strone opony?
« Ostatnia zmiana: Piątek, 06.05.2011, 17:35:55 wysłane przez body69 » Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #62 - Piątek, 06.05.2011, 18:08:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: body69
ps. mozliwe zeby mi zjechało zewnętrzną i wewnętrzną strone opony?
Za niskie ciśnienie w oponie może takie efekty dawać.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #63 - Piątek, 06.05.2011, 18:45:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: body69
Czy zdarta opona moze być spowodowana złą geometrią ??
zdecydowanie :!:
Cytat: body69
Jakieś inne pomysły?
za niskie cisnienie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #64 - Piątek, 06.05.2011, 19:11:18 - NIEPRZECZYTANA »

niemozliwe, miesiac temu kupiłem samochod  i sprawadzane było, dziś również i było okej
Zapisane

Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #65 - Piątek, 06.05.2011, 19:18:36 - NIEPRZECZYTANA »

a z zawieszeniem z przodu wszystko ok :?:
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #66 - Piątek, 06.05.2011, 20:51:53 - NIEPRZECZYTANA »

nic nie puka nic nie stuka, wydaje mi się ze tak, jutro rano jadę na sprawdzenie i się okaże czy wszystko okej.
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #67 - Środa, 18.05.2011, 20:16:19 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj przy okazji wywazania kola zauwzylem ze wyszla guma z lacznika stabilizatora. Mechanik powiedzial ze moze byc,-jezdzic, bo tylko wyszla . Po wywazaniu ,teraz podczas jazdy przy skrecie w lewo, cos mi puka w lewym kole. Pomyslalem ze jak samochod poszedl na lewara , a potem na dol , to guma wyszla calkiem  i to puka?!? 
Ale nie o to chodzi > Pytanie brzmi. Czy tak mozna jezdzic? Skoro miejsce gumy jest  w srodku to tam powinna byc. Wymienic koncowke i zmienic mechanika? Jutro jade na kanal na analize. Do mojej wypowiedzi dorzucam fotosa:
http://i113.photobucket.com/albums/n238/adrian1s/IMG_3174.jpg
Zapisane

lubie sobie pokierować
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #68 - Środa, 18.05.2011, 20:23:16 - NIEPRZECZYTANA »

ja bym mechanika zmienil...
mozna jezdzic i bez stabilizatora tylko po co skoro lepiej jak on jest?
jak guma sie nie rozwalila to odkrec locznik wcisnij gume i poskladaj jak powinno byc
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #69 - Środa, 18.05.2011, 20:38:50 - NIEPRZECZYTANA »

 Mam nadzieje ze to lacznik zaczal stukac  przy skrecaniu .

 Co do gumy/mechanika to tak zrobie - dzieks za szybki odzew.
Zapisane

lubie sobie pokierować
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #70 - Czwartek, 19.05.2011, 09:26:09 - NIEPRZECZYTANA »

Proponuję kupić nowe łączniki, bo tych pewnie nie odkręcisz, zazwyczaj się ukręcają z nakrętką.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #71 - Czwartek, 19.05.2011, 10:31:15 - NIEPRZECZYTANA »

Guma wyleciala, i ponoc mozna bylo kupic same gumowe tuleje. Ale kupilem nowy komplet.
Wkrecilem nowy, choc odkrecilo sie bez ukrecania. Dzieki za pomoc. Znowu nic nie tlucze w zawieszeniu ;D
Zapisane

lubie sobie pokierować
macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #72 - Czwartek, 14.07.2011, 09:27:06 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, czy po zmianie tylnych amorków muszę robic geometrie i zbieżność ??  :huh:  wymienione zostały też tulejki wahaczy końcówki drążków i łącznik stabilizatora.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #73 - Czwartek, 14.07.2011, 09:57:48 - NIEPRZECZYTANA »

po tylnych zdaje się nie bo tam za dużo regulacji nie ma, ale po końcówkach drążków już tak...
Zapisane

tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #74 - Czwartek, 14.07.2011, 10:06:16 - NIEPRZECZYTANA »

Końcówki drążków = zbieżność
Tuleje wahaczy = geometria
Amory tył i łącznik stabilizatora nie wymagają po wymianie regulacji zawieszenia, bo na nic nie wpływają.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 29.04.2013, 13:55:40 wysłane przez tchopz » Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Skocz do: