Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Problem z układem kierowniczym
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
3
...
7
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z układem kierowniczym (Przeczytany 71071 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
xROnx
Użytkownik
Offline
Skąd: Zielona Góra
Problem z układem kierowniczym
«
Poniedziałek, 23.10.2006, 20:49:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "woj"
Jeśli to magiel to nastaw się na spory wydatek, a jeśli wspomagany to kosmos (do mojego auta nowy ok 2000 -2500zł używka 500-700 zł) dowiadywałem się bo chciałem ojcu do ibizy wspomaganie założyć.
...to juz nie chcesz zakladac?
Zapisane
Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #1 -
Poniedziałek, 23.10.2006, 22:05:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Chcę, ale nie za takie pieniądze. Poszukam używki do max 500 zł pompę już mam, zbiorniczek też.
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
xROnx
Użytkownik
Offline
Skąd: Zielona Góra
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #2 -
Wtorek, 24.10.2006, 22:17:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "woj"
Chcę, ale nie za takie pieniądze. Poszukam używki do max 500 zł pompę już mam, zbiorniczek też.
jesli chcesz mam cos dla ciebie.mam magiel wraz z przewodami.wszystko w bdb stanie.nakupowalem nie potrzebnie za duzo czesci gdy zbieralem do swojej ibi i teraz mam:) magiel i komp wezy moge ci opchnac za... hmmmm....400pln
Zapisane
Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 24.10.2006, 22:30:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
magiel mam zamówiony ale przewody....no zobaczę i się w razie czego odezwę. Ale dzięki
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
prodrive
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 12.11.2006, 23:30:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
a to mam pytanie jesli chodzi o przeguby mechanik powiedzial ze mam do wymiany co bede musial uczynic ale czy z walnietym przegubem moze miec zwiazek przenoszenie sie drgan z silnika na samochod a zwlaszcza na uklad kierownicy ??
wyglada to tak jak w dieslu na postoju na wolnych obrotach kierwonica sobie drzy ??
wymienilem juz poduszki pod silnikiem i nic nie pomoglo
moze macie jakis pomysl ??
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 12.11.2006, 23:47:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "prodrive"
wyglada to tak jak w dieslu na postoju na wolnych obrotach kierwonica sobie drzy ??
Jeżeli na postoju kierownica drży to nie może to być winą przegubu - przegub nie obraca się, gdy samochód stoi
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
prodrive
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #6 -
Niedziela, 12.11.2006, 23:52:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie obraca ale moze jesli jest waniety ma jakis luz i cos gdzies drzy i przedostaje sie na kierownicy ... troszke naciagana teoria ale wiesz ....
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #7 -
Niedziela, 12.11.2006, 23:56:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "prodrive"
nie obraca ale moze jesli jest waniety ma jakis luz i cos gdzies drzy i przedostaje sie na kierownicy ... troszke naciagana teoria ale wiesz ....
Moim zdaniem element, który nie jest w ruchu nie może wprowadzać drgań na układ kierowniczy...
Jeżeli drgania występują na postoju to sprawdź, czy nie jesteś w stanie zlokalizować jego źródła
A silnik drży
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
prodrive
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #8 -
Poniedziałek, 13.11.2006, 00:05:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
no jedyna czesc samochodu jaka drzy na postoju to silnik
a drgania mialy sie przenosic z silnika na polosie a z nich gdzies na uklad kierowniczy
Zapisane
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #9 -
Poniedziałek, 13.11.2006, 00:07:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przegub nie ma nic do rzeczy na postoju. Może poduszki masz źle poustawiane, a może masz za małe wole obroty i silnik "podskakuje" i tu mi się kończą pomysły.
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
prodrive
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #10 -
Poniedziałek, 13.11.2006, 00:34:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
obroty jakies 800/850
a moze faktycznie poduszka nie orginalna jest be i robi takie jaja ?
Zapisane
marcinw
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #11 -
Poniedziałek, 13.11.2006, 10:54:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
hmmm, a patrzyłeś czy nie masz za długich śrub w którymś kole - zmieniłem ostatnio opony no i zaczęło pukać przy otrzejszym skręcie w lewo. okazało się, że jedna śruba dziwnym trafem była dłuższa o jakiś 1 mm (nie wiem, czy mi ktoś nie zamienił przy jakiejś zmianie kół) i po porządnym wkręceniu waliła w bębnie (tylne koło). Po spiłowaniu OK. Może tutaj jakaś podobna historia ?
Zapisane
mar85ibiza95
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #12 -
Sobota, 02.06.2007, 22:31:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam.. sprawa wyglada tak ze jak jade na puszczonym sprzegle baz gazu, na 1 lub 2 biegu to slysze co jakis czas takie dziwne "chrobotanie" - pierwsze skojarzenia to bylo sprzeglo... ale to raczej nie (bo jak je wcisneto ustaje) 2- skrzynia biegow (ale biegi wchodza niemal idealnie nie szarpie drazkiem ani nic z tych rzeczy) Na forum VW wyczytalem cos o jakims lozysku za skrzynia biegow - nie wiem o co chodzi
No ale wlasnie... dzis zauwazylem ze jak jade tak wolno na 1 lub 2 biegu (puszczone sprzeglo i bez gazu) i skrece np w mocno w lewo to "chrobotanie" od razu sie pojawia i jest troche glosniejsze niz podczas jazdy na wprost, dodam ze podczas jazdy prosto"chrobotanie" nie zawsze wystepuje ... stad moje pytanie czy to moze byc konczacy sie przegub?? - na forum z tego co czytalem to on raczej strzela i puka, niz chrobocze- stad moje pytanie... Czy to moze byc powoli konczacy sie przegub?? a moze jakies inne propozycje
z gory dzieki za odp.
Zapisane
e.jacek
...teeen-tego...
Użytkownik
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #13 -
Niedziela, 03.06.2007, 06:41:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
raczej tak-przegub jeśli jest już mocno nadwyrężony to nie zawsze będzie podczas jazdy na wprost dawał o sobie znać-przy skręcie tak
skręć mocno koła i rusz powoli -najlepiej niech ktoś na zewnątrz wtedy posłucha tego efektu,a słychać to wyraznie....
lub podnieś koło max. skręcone i pokręć nim też powinieneś usłyszeć
chrobotanie
niewykluczone łożysko-podnieś koło,na prosto-pokręć-efekt to wyczuwalny odgłos szumu-chrobotanie tu to już ostatni etap jego życia :zakrecony:
Zapisane
IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
mar85ibiza95
Gość
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #14 -
Niedziela, 03.06.2007, 10:54:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok dzieki
e.jacek
sprawdze jeszcze to łożysko... Najgorsze jest to że nie mam za bardzo czasu w tym tyg jechac do mechanika, ewentualnie pod koniec tyg. Chyba moge przejechac na tym z 300-400km?? troche wystraszyles mnie tym "
chrobotanie to już ostatni etap jego życia" :neutral: jak to łożysko to mam nadzieje ze kolo nie odleci, bo nie bedzie fajnie :zakrecony:
Zapisane
Strony: [
1
]
2
3
...
7
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Problem z układem kierowniczym
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...