+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255502 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 20.06.2006, 08:12:56 - NIEPRZECZYTANA »

Czesc.

A wiec tak... Na krotko pali i tak poki co jezdze.
Kabel co idzie od stacyjki do rozrusznika, po przekreceniu pokazuje +12, ale jak go juz obciazyc, czyli zwrora z cewka lub poprostu zaroweczka i lipa napiecie zanika. Bylem wczoraj u mechaniorow i powiedzieli mi ze wszytsko wskazuje na kostke w stacyjce i ze to czesto w skodach pada...
Dzisiaj o 15:30 beda rozkrecac... No ale mnie cos jeszcze trapi, mowiliscie zeby sparwdzic bezpiecznik i przekaznik, cholpaki ktore to sa?? Nie mam wogole rozpiski... A mechaniory mowia ze to nie to bo tam jest bezposrednio czy jakos tak. Sam juz nie wiem troche bylo by to dziwne zeby tam nie bylo chociaz bezpiecznika...

A tak juz swoja droga wpadlem na genialny pomysl zeby to zostawic i te kable ktorymi teraz odpalam na krotko, pociagnac do kabiny i zrobic sobie odpalanie z przycisku  :ok:  to bylby bajer  :rock: ...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 20.06.2006, 09:31:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kobi07"
A tak juz swoja droga wpadlem na genialny pomysl zeby to zostawic i te kable ktorymi teraz odpalam na krotko, pociagnac do kabiny i zrobic sobie odpalanie z przycisku  to bylby bajer  ...

To od razu kup sobie starter na pilota...  :mrgreen:  jak zostawisz na biegu i odpalisz pilotem to samochod sam odjedzie z parkingu  :ok:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 20.06.2006, 09:54:04 - NIEPRZECZYTANA »

Hehehe i webasto czy jak to sie pisze i w zimie luzik, wchodzisz do ciplutkiego samochodu... hehhe
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 20.06.2006, 20:13:07 - NIEPRZECZYTANA »

Chciałeś napsać prawie jak webasto czy jak to się pisze :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  Ale przycisk mi się podoba :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #19 - Środa, 21.06.2006, 08:27:59 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra bylem u mechaniorow...

Wiec wszuysko rozkrecone, kostak wymieniona i dalej nie zapala... Srobowket do kostki nowej/mojej zapala. Dziagnoza wyrobiona stacyja  :neutral:

Takze mam na wykonczeniu stacujke. Zeby zapali trzeba na maksa przekrecic kluczyk i twedy lapie, no ale strach zeby kluczyka nie zlamac...
Co robic?? Da sie to reanimowac?? Sluszalem ze Ci co dorabiaja klucze moga sie tym zajac ale ponoc kosztowne, a moze dokupic wkladke, a moze cala stacyjke na allegro itp. A moze inne pomysly??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Środa, 21.06.2006, 09:09:44 - NIEPRZECZYTANA »

To juz lepiej zamontuj ten przycisk do odpalania  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 22.06.2006, 07:14:26 - NIEPRZECZYTANA »

Bylem wczoraj u goscia (poleconego przez mechaniorow) co dorabia kluczyki itp. Rozmawialem z nim chwile i mi powiedzial ze impreza z naprawa stacyjki kosztuje 90 dych i ze bedzie jak nowa. Oczywiscie daje gwarancje ale na ile zapomnialem spytac  :los:  

Wiec mam dylemat... Albo naprawiac za 90 lub http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/s2kstarter.html

P.S. Kolega powiedzial ze mi da ciegno od ciagnika  :mrgreen:  nie wiem jak to wyglada ale mowi ze niezly bajer hehhe

Pozdrawiam...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 22.06.2006, 07:30:57 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli to co proponuje kolega to takie obrotowe ciegno jak np. w C330 to raczej lipa - wielki i nie pasuje.

Ale taki sam przycisk tylko bez tego napisu ale z przekaznikiem kupisz za max 10zl w elektronicznym. Wybieraj  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 22.06.2006, 08:46:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
...Wybieraj  ;-)


Wybierzcie za mnie ehhehheh...

Jezeli zdecyduje sie na przycisk to tylko wylacznie jako dodatkowe "zabezpieczenie" przed amatorami cudzej wlasnosci...

Oki schemat jest powyzej. Jak radzicie ciagnac kable od stacyjki i ktore kolory to by byly w ibi. Do cewki idzie czerwono-czarny a reszta? Ktory to plus od akumulatora, a ktory dodatkowy plus po przekreceniu kluczyka, sparwdzc latwo ale moze juz wiecie...  :los:
Przekaznik zamontuje w wolnym miejscu w bezpiecznikach (patrz zdjecie wyzej) a przycisk trzeba gdzies schowac ale nalezy pamietac aby byl w miejscu w ktorym przez przypadek go nie wcisne... Jakies pomysly??

A co z komputerem? Nie idzie sie jakos wpiac w komputer czy modul komfortu (odpalianie z pilota jest mozliwe za pomoca dodatkowego modulu z allegro) i wtedy bym nie musial próć stacyjki...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 22.06.2006, 08:57:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kobi07"
Wybierzcie za mnie ehhehheh...

No to ja wybieram przycis - laczny koszt 10zl jak sam podlaczysz  :razz:
Cytat: "Kobi07"
Ktory to plus od akumulatora
pewnie szerwony i gruby jakis.
A chowanie przycisku raczej mija sie z celem...  :niewiem:  to raczej jako zabezpieczenie nie bedzie.
Kompa to lepiej zostawic w spokoju.
PS. I biednego  :los:  tez  :lol:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 22.06.2006, 12:19:19 - NIEPRZECZYTANA »

Hej.

Dobra sluchajcie przymierzam sie do tego przycisku. Wszytsko ladnie pieknie wezme z tego schematu z accorda. No ale postanowilem sobie to bardziej skaplikowac. Otóż czy jest w samochodzie jakis kabel w ktorym plynie prad przed odpaleniem samochodu a zanika w momencie jak silnik juz pracuje. Cos jak lampki ladowania i oleju?? Co mi to da:
1. Podswietlenie przycisku bedzie sie swiecic w momencie kiedy silnik nie pracuje, zgasnie itp itd...
2. Duzo wazniejsza. Przycisk nie bedzie aktywny kiedy silnik pracuje a tym samym nie przekrece rozrusznika podczas pracy...

A to co chce zrobic bedzie wygladac mniej wiecej tak:

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 22.06.2006, 12:40:18 - NIEPRZECZYTANA »

Ja doradzilem koledze Kobi07, podpiac sie do lamoki ladowania przekaznikiem (pobiera chyba ze 100mA to powinno wystarczyc. Co myslicie ?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 22.06.2006, 14:01:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Ja doradzilem koledze Kobi07, podpiac sie do lamoki ladowania przekaznikiem (pobiera chyba ze 100mA to powinno wystarczyc. Co myslicie ?

Gorzej jak będzie problem z ładowaniem i lampka będzie świeciła się cały czas ;-)
Jak macie jakiś schemat podłączenia stacyjki to można by coś wymyślić...

Zazwyczaj do stacyjki podłączony jest jeden przewód, który ma 12V przed przekręceniem kluczyka. Napięcie to zanika po przekręceniu kluczyka i tym można by 'sterować' działanie kluczyka...



ps.
 :los:  :arrow: genialna ikonka :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 22.06.2006, 15:27:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Gorzej jak będzie problem z ładowaniem i lampka będzie świeciła się cały czas  

to by w niczym nie przeszkadzalo - przycisk by sie tylko swiecil i dzialal.
Cytat: "KYS"
Zazwyczaj do stacyjki podłączony jest jeden przewód, który ma 12V przed przekręceniem kluczyka. Napięcie to zanika po przekręceniu kluczyka i tym można by 'sterować' działanie kluczyka...
Nie rozumiem  :niewiem:  :zakrecony:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 22.06.2006, 17:43:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Nie rozumiem  :niewiem:  :zakrecony:

No priorytetem miało być:
"Przycisk nie bedzie aktywny kiedy silnik pracuje a tym samym nie przekrece rozrusznika podczas pracy... "

I kombinuję, żeby warunek był spełniony :!:
Samo podłączenie przycisku, żeby kręcił rozrusznikiem i miał podświetlenie to chyba nie jest problem?  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: