Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
30
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: problem z odpalaniem (Przeczytany 255534 razy)
0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 20.06.2006, 08:12:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czesc.
A wiec tak... Na krotko pali i tak poki co jezdze.
Kabel co idzie od stacyjki do rozrusznika, po przekreceniu pokazuje +12, ale jak go juz obciazyc, czyli zwrora z cewka lub poprostu zaroweczka i lipa napiecie zanika. Bylem wczoraj u mechaniorow i powiedzieli mi ze wszytsko wskazuje na kostke w stacyjce i ze to czesto w skodach pada...
Dzisiaj o 15:30 beda rozkrecac... No ale mnie cos jeszcze trapi, mowiliscie zeby sparwdzic bezpiecznik i przekaznik, cholpaki ktore to sa?? Nie mam wogole rozpiski... A mechaniory mowia ze to nie to bo tam jest bezposrednio czy jakos tak. Sam juz nie wiem troche bylo by to dziwne zeby tam nie bylo chociaz bezpiecznika...
A tak juz swoja droga wpadlem na genialny pomysl zeby to zostawic i te kable ktorymi teraz odpalam na krotko, pociagnac do kabiny i zrobic sobie odpalanie z przycisku
to bylby bajer :rock: ...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 20.06.2006, 09:31:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Kobi07"
A tak juz swoja droga wpadlem na genialny pomysl zeby to zostawic i te kable ktorymi teraz odpalam na krotko, pociagnac do kabiny i zrobic sobie odpalanie z przycisku to bylby bajer ...
To od razu kup sobie starter na pilota...
jak zostawisz na biegu i odpalisz pilotem to samochod sam odjedzie z parkingu
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 20.06.2006, 09:54:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hehehe i webasto czy jak to sie pisze i w zimie luzik, wchodzisz do ciplutkiego samochodu... hehhe
Zapisane
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #18 -
Wtorek, 20.06.2006, 20:13:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Chciałeś napsać prawie jak webasto czy jak to się pisze
Ale przycisk mi się podoba
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 21.06.2006, 08:27:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dobra bylem u mechaniorow...
Wiec wszuysko rozkrecone, kostak wymieniona i dalej nie zapala... Srobowket do kostki nowej/mojej zapala. Dziagnoza wyrobiona stacyja :neutral:
Takze mam na wykonczeniu stacujke. Zeby zapali trzeba na maksa przekrecic kluczyk i twedy lapie, no ale strach zeby kluczyka nie zlamac...
Co robic?? Da sie to reanimowac?? Sluszalem ze Ci co dorabiaja klucze moga sie tym zajac ale ponoc kosztowne, a moze dokupic wkladke, a moze cala stacyjke na allegro itp. A moze inne pomysly??
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 21.06.2006, 09:09:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
To juz lepiej zamontuj ten przycisk do odpalania
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #21 -
Czwartek, 22.06.2006, 07:14:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Bylem wczoraj u goscia (poleconego przez mechaniorow) co dorabia kluczyki itp. Rozmawialem z nim chwile i mi powiedzial ze impreza z naprawa stacyjki kosztuje 90 dych i ze bedzie jak nowa. Oczywiscie daje gwarancje ale na ile zapomnialem spytac
Wiec mam dylemat... Albo naprawiac za 90 lub
http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/s2kstarter.html
P.S. Kolega powiedzial ze mi da ciegno od ciagnika
nie wiem jak to wyglada ale mowi ze niezly bajer hehhe
Pozdrawiam...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #22 -
Czwartek, 22.06.2006, 07:30:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jezeli to co proponuje kolega to takie obrotowe ciegno jak np. w C330 to raczej lipa - wielki i nie pasuje.
Ale taki sam przycisk tylko bez tego napisu ale z przekaznikiem kupisz za max 10zl w elektronicznym. Wybieraj
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #23 -
Czwartek, 22.06.2006, 08:46:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
...Wybieraj
Wybierzcie za mnie ehhehheh...
Jezeli zdecyduje sie na przycisk to tylko wylacznie jako dodatkowe "zabezpieczenie" przed amatorami cudzej wlasnosci...
Oki schemat jest powyzej. Jak radzicie ciagnac kable od stacyjki i ktore kolory to by byly w ibi. Do cewki idzie czerwono-czarny a reszta? Ktory to plus od akumulatora, a ktory dodatkowy plus po przekreceniu kluczyka, sparwdzc latwo ale moze juz wiecie...
Przekaznik zamontuje w wolnym miejscu w bezpiecznikach (patrz zdjecie wyzej) a przycisk trzeba gdzies schowac ale nalezy pamietac aby byl w miejscu w ktorym przez przypadek go nie wcisne... Jakies pomysly??
A co z komputerem? Nie idzie sie jakos wpiac w komputer czy modul komfortu (odpalianie z pilota jest mozliwe za pomoca dodatkowego modulu z allegro) i wtedy bym nie musial próć stacyjki...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #24 -
Czwartek, 22.06.2006, 08:57:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Kobi07"
Wybierzcie za mnie ehhehheh...
No to ja wybieram przycis - laczny koszt 10zl jak sam podlaczysz
Cytat: "Kobi07"
Ktory to plus od akumulatora
pewnie szerwony i gruby jakis.
A chowanie przycisku raczej mija sie z celem...
to raczej jako zabezpieczenie nie bedzie.
Kompa to lepiej zostawic w spokoju.
PS. I biednego
tez
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #25 -
Czwartek, 22.06.2006, 12:19:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hej.
Dobra sluchajcie przymierzam sie do tego przycisku. Wszytsko ladnie pieknie wezme z tego schematu z accorda. No ale postanowilem sobie to bardziej skaplikowac. Otóż czy jest w samochodzie jakis kabel w ktorym plynie prad przed odpaleniem samochodu a zanika w momencie jak silnik juz pracuje. Cos jak lampki ladowania i oleju?? Co mi to da:
1. Podswietlenie przycisku bedzie sie swiecic w momencie kiedy silnik nie pracuje, zgasnie itp itd...
2. Duzo wazniejsza. Przycisk nie bedzie aktywny kiedy silnik pracuje a tym samym nie przekrece rozrusznika podczas pracy...
A to co chce zrobic bedzie wygladac mniej wiecej tak:
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #26 -
Czwartek, 22.06.2006, 12:40:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja doradzilem koledze
Kobi07
, podpiac sie do lamoki ladowania przekaznikiem (pobiera chyba ze 100mA to powinno wystarczyc. Co myslicie ?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #27 -
Czwartek, 22.06.2006, 14:01:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
Ja doradzilem koledze Kobi07, podpiac sie do lamoki ladowania przekaznikiem (pobiera chyba ze 100mA to powinno wystarczyc. Co myslicie ?
Gorzej jak będzie problem z ładowaniem i lampka będzie świeciła się cały czas
Jak macie jakiś schemat podłączenia stacyjki to można by coś wymyślić...
Zazwyczaj do stacyjki podłączony jest jeden przewód, który ma 12V przed przekręceniem kluczyka. Napięcie to zanika po przekręceniu kluczyka i tym można by 'sterować' działanie kluczyka...
ps.
genialna ikonka
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #28 -
Czwartek, 22.06.2006, 15:27:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "KYS"
Gorzej jak będzie problem z ładowaniem i lampka będzie świeciła się cały czas
to by w niczym nie przeszkadzalo - przycisk by sie tylko swiecil i dzialal.
Cytat: "KYS"
Zazwyczaj do stacyjki podłączony jest jeden przewód, który ma 12V przed przekręceniem kluczyka. Napięcie to zanika po przekręceniu kluczyka i tym można by 'sterować' działanie kluczyka...
Nie rozumiem
:zakrecony:
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: problem z odpalaniem
«
Odpowiedz #29 -
Czwartek, 22.06.2006, 17:43:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
Nie rozumiem
:zakrecony:
No priorytetem miało być:
"
Przycisk nie bedzie aktywny kiedy silnik pracuje a tym samym nie przekrece rozrusznika podczas pracy...
"
I kombinuję, żeby warunek był spełniony
Samo podłączenie przycisku, żeby kręcił rozrusznikiem i miał podświetlenie to chyba nie jest problem?
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
30
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
problem z odpalaniem
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...