+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» skrzynia biegow-problem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: skrzynia biegow-problem  (Przeczytany 137793 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #150 - Poniedziałek, 28.05.2012, 14:21:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tchopz
Cytat: kacperix
tak dla pewności sprawdź sobie przeguby wewnętrzne
Tak zrobię, ale wyjaśnij mi proszę, tak jak krowie na rowie, jak dla kompletnego ignoranta, jak to:
Cytat: kacperix
przegub wewnętrzny terkotał na luzie
jest wogóle możliwe, jeśli ze skrzynią wszystko gra?
Nie mam zielonego pojęcia... dla mnie to też była totalna zagadka i mechanior też twierdził że to nie może być przegub skoro terkocze na luzie :!:  a jednak wyszło coś innego
Zapisane
thomasion Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo 99

« Odpowiedz #151 - Niedziela, 19.08.2012, 07:48:02 - NIEPRZECZYTANA »

Jest to mój pierwszy post na forum więc witam:)
Nie wiem czy piszę w dobrym dziale więc sorki jakby co.
Od pół roku jestem szczęśliwym posiadaczem Seata Toledo 99' 1.8 LPG. Wczoraj jadąc bez żadnych problemów, zauważyłem że auto zostawia na jezdni mokrą plamę (plama długości około 30 metrów). Śmierdzi jak olej przekładniowy (podobno, bo ja się nie znam). Zatrzymałem więc auto i dokładnie obejrzałem, silnik jest suchy, skrzynia jest sucha ale pomiędzy silnikiem a skrzynią jest wyciek. Odpaliłem i ruszyłem może z 10 metrów, po czym samochód stanął w miejscu i za cholerę nie chciał ruszyć:( Pierwszy bieg, auto nie może się ruszyć z miejsca-wsteczny, to samo. Wrzuciłem na luz i wciąż bez zmian (!) nawet zgaszony na luzie i z wduszonym sprzęgle samochodu nie można przepchać z miejsca, wciąż jest na biegu:( Jak się go rozbuja to słychać jakieś klekotanie:(
Jest ktoś w stanie powiedzieć co to może być? Jakby były potrzebne jakieś info to podam.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #152 - Niedziela, 19.08.2012, 08:26:48 - NIEPRZECZYTANA »

Skrzynia się wysypała, albo mechanizm różnicowy się zatarł. Kiedyś w żuku stanął nam mechanizm, to wylądowaliśmy na boku na pasie zieleni.
Zapisane

thomasion Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo 99

« Odpowiedz #153 - Niedziela, 19.08.2012, 08:43:02 - NIEPRZECZYTANA »

Ruszyłem z miejsca i z prędkością 2 km/h nagle stanął i lipa:( Czyli skrzynia do wymiany...?
http://moto.allegro.pl/skrzynia-leon-toledo-ii-1-8-20v-2001-audi-a3-golf-i2552516023.html
Warto w coś takiego zainwestować?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 19.08.2012, 08:53:19 wysłane przez thomasion » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #154 - Niedziela, 19.08.2012, 09:28:21 - NIEPRZECZYTANA »

Przydałoby się oznaczenie silnika to byśmy dobrali skrzynię.
PS. na drugi raz poszukaj co jest na forum i dopisuj się do istniejących wątków.
Zapisane
mine11pl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba 2000 1.9SDI

« Odpowiedz #155 - Poniedziałek, 21.01.2013, 11:25:13 - NIEPRZECZYTANA »

witam jestem od dwóch lat posiadaczem cordoby 1.9SDI i od pewnego czasu dochodzą ze skrzyni biegów niepokojkące odgłosy na 3 i 4 biegu przy hamowaniu silnikiem proszę o poradę czy usterka kwalifikuje się jeszcze do naprawy .Kod skrz. 02K
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 21.01.2013, 11:33:19 wysłane przez KYS » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #156 - Poniedziałek, 21.01.2013, 11:49:25 - NIEPRZECZYTANA »

kolego ciężko powiedzieć, nie wiem jak w SDI ale w benzynach te skrzynie padały jak muchy a koszta naprawy przewyższały zakup innej skrzyni, obawiam się że w tym przypadku może być podobnie.
Zapisane

mine11pl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba 2000 1.9SDI

« Odpowiedz #157 - Wtorek, 22.01.2013, 08:37:46 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki kolego za odpowiedż swoją drogą to już wcześniej do niej zaglądalem (02K) padlo koło pośrednie wstecznego biegu . Teraz podejrzewam łożyska igiełkowe 3i4 biegu, jakość tych skrzyń moim zdaniem pozostaje daleko za naszym pogrzebanym FSO.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.01.2013, 12:47:33 wysłane przez KYS » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #158 - Wtorek, 22.01.2013, 14:21:36 - NIEPRZECZYTANA »

zaraz chwila. Piszesz o jakości. A jesteś pewien przebiegu swojego auta?
Bo ja wiem, że nie możesz być - chyba, że kupiłeś je w salonie.
A jeżeli nie jesteś pewien to auto może mieć 500tys km. Która skrzynia z FSO tyle pociągnie?
Zapisane
mine11pl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba 2000 1.9SDI

« Odpowiedz #159 - Wtorek, 22.01.2013, 20:31:00 - NIEPRZECZYTANA »

auto jest z 2000 roku a po stanie techn. ma jakieś 350 tys. na liczniku oczywiście 200 tys. tak jak wszystkie tzw. sprowadzone.   
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #160 - Środa, 23.01.2013, 07:37:40 - NIEPRZECZYTANA »

Moja skrzynia zdechła przy 180 tys km i przebiegu byłem pewien... nie ma reguły..
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #161 - Środa, 23.01.2013, 14:59:47 - NIEPRZECZYTANA »

emtezet, ale Twoja skrzynia była troszkę inna niż ta w sdi.
Tak naprawdę z tego co pamiętam widziałem projekt gdzie z sdi zrobiono tdi bez zmiany skrzyni. I dawała radę przy 2x większym momencie (albo 3x) i ze 2x większej mocy.

Dlatego nie uwierzę, że w sdi z 200tys pada skrzynia. Chyba, że eksploatowana na półsprzęgle albo nie wiem jak...
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #162 - Środa, 23.01.2013, 17:50:44 - NIEPRZECZYTANA »

Jazda na połsprzęgle skrzyni nie szkodzi. Moja Variotka miała najechane 150k km, a skrzynia w niej dostała po dupie mocno (dwie awarie sprzęgła i "kilkukrotne" złe wrzucenie biegu) i przeżyła. Tym bardziej w SDI.
Zapisane
mine11pl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba 2000 1.9SDI

« Odpowiedz #163 - Środa, 23.01.2013, 18:18:20 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego wynika ze moja cordi sdi byla katowana nieprzeciętnie lub ma przebieg ponad 500tys. a ja myślę że poprostu ekspolatowana była głównie  w ruchu miejskim przez co element ten był najbardziej użytkowany.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #164 - Środa, 23.01.2013, 18:53:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mine11pl
a ja myślę że poprostu ekspolatowana była głównie  w ruchu miejskim przez co element ten był najbardziej użytkowany.
Moja ze swoich 150k km, ok. 75% spędziła w mieście, w korkach a jednak przeżyła.
Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» skrzynia biegow-problem
Skocz do: