+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: pytanie o zawieszenie  (Przeczytany 72589 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
k0czis Mężczyzna
Loko
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kosmos
Samochód: Ibiza 6L '02, 1.9 TDI ATD (186,6@397,7)

« Odpowiedz #45 - Poniedziałek, 11.01.2010, 14:28:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: jacq
o ile szybsze zużycie? jak się będzie pakować po 150km/h po dziurach to i seria długo nie wytrzyma

75% tras pomykam po autostradach, ale to i tak nie zmienia faktu żeby nie było żadnych problemów.
Zapisane

Elektryk psychopata
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #46 - Czwartek, 18.03.2010, 20:59:36 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanko, czy ktos jezdzil na weitecu -40mm w ibizie ? jak tam jest z twardoscia w porownaniu do gwinta technixa ? bo na gwincie to mi plomby wypadaja :D fajnie klei, ale za twardo jak dla mnie.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #47 - Czwartek, 18.03.2010, 21:20:31 - NIEPRZECZYTANA »

przesadzasz, fajnie wybiera nierówności i ładnie tłumi... a od czasu do czasu jak będziesz miał pingponga na poprzecznej nierówności to nic Ci sie nie stanie... uzebienie rzecz nabyta.. raz jest a raz nima :P
Zapisane
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #48 - Czwartek, 18.03.2010, 21:27:50 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanko, czy ktos jezdzil na weitecu -40mm w ibizie ? jak tam jest z twardoscia w porownaniu do gwinta technixa ? bo na gwincie to mi plomby wypadaja :D fajnie klei, ale za twardo jak dla mnie.

juz sie zraziles po 3 dniach>? :D niezle... mialem pare dni springi weiteca -40 (zielonki) komfort ekstra :) amory twarde technixa skrocone
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 18.03.2010, 21:45:13 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie takie cos chce na tył wpadkowac.

nie, no beton jak dla mnie ten gwint  ;D w trase to bym nie pojechal tym autem, fajnie klei, skreca itp, ale nie tego oczekiwalem  :) ale sprobowalem i wiem co i jak  ;D
Zapisane
Piotro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław i okolice
Samochód: Ibiza FL '00, 1.4 AUD

« Odpowiedz #50 - Sobota, 08.05.2010, 18:25:32 - NIEPRZECZYTANA »

Problem :o
Po wymianie amorków z przodu sprężyna z prawej strony strzela. Patrzyłem dziś na nią i jest ona jakaś luźna złapałem ją rękami i mogłem obkręcać. Strzela ona przy skręcaniu. Amortyzator od góry przykręcony na maxa.
Co może być? ktoś ma pomysł?
Zapisane
lexyy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k, 99' 1.4 AKV

« Odpowiedz #51 - Sobota, 19.06.2010, 15:05:13 - NIEPRZECZYTANA »

a jaki amor jaka sprężyna, do niższych sprężyn amor o skróconym skoku, jak seria to popatrz czy górny lub dolny zwój nie zgnił
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #52 - Sobota, 12.02.2011, 21:44:34 - NIEPRZECZYTANA »

moze masz koncowke sprezyny odlamana i sie zle uklada i dlatego skrzypi
Od kilku dni pojawiło się u mnie jakieś dziwnie skrzypienie i dzisiaj zacząłem sprawdzać co się stało.
Okazało się, że pękł dolny kawałek sprężyny w przednim zawieszeniu i to on wydawał dziwne dźwięki.

Co ciekawe, po wyjęciu tego kawałka samochód prowadzi się normalnie, a z zewnątrz nie widać różnicy w wysokości pomiędzy lewą i prawą stroną...

Zaczynam poszukiwania sprężyn. Chciałbym zachować obecną wysokość zawieszenia (Ibiza 6L, 1,9 TDI, wersja sport), ale zanim poszukam jakiś oryginałów chciałem zapytać się, co sądzicie o zakupie sprężyn pasujących wysokością do oryginałów ale np. firmy eibach :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #53 - Sobota, 12.02.2011, 22:22:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
zanim poszukam jakiś oryginałów chciałem zapytać się, co sądzicie o zakupie sprężyn pasujących wysokością do oryginałów ale np. firmy eibach :?:
Eibach Pro Kit, Koni Sport możesz brać w ciemno. One mają zdaje się obniżenie a'la ori sport (mowa o wersjach ligth nie hardcore).
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #54 - Sobota, 12.02.2011, 22:28:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
zanim poszukam jakiś oryginałów chciałem zapytać się, co sądzicie o zakupie sprężyn pasujących wysokością do oryginałów ale np. firmy eibach :?:
Eibach Pro Kit, Koni Sport możesz brać w ciemno. One mają zdaje się obniżenie a'la ori sport (mowa o wersjach ligth nie hardcore).
No właśnie muszę się dopytać, czy te obniżenia (np. -30mm w eibachu) to podają od wersji cywilnej 1,9TDI, czy np. od wersji sport :?:  :)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #55 - Sobota, 12.02.2011, 22:30:47 - NIEPRZECZYTANA »

kity są dedykowane do wersji silnikowych i obniżenie jest w stosunku do seryjnego dedykowanego auta, nie tak jak gwint do wszystkiego..
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #56 - Sobota, 12.02.2011, 22:41:16 - NIEPRZECZYTANA »

kity są dedykowane do wersji silnikowych i obniżenie jest w stosunku do seryjnego dedykowanego auta, nie tak jak gwint do wszystkiego..
To byłoby idealnie - muszę tylko dokładnie ustalić o ile w wersji sport (ibizy 6L) obniżali zawieszenie od serii...  ;D
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #57 - Sobota, 12.02.2011, 22:49:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
muszę tylko dokładnie ustalić o ile w wersji sport (ibizy 6L) obniżali zawieszenie od serii...  ;D
W FL było - 30 mm, więc w 6L pewnie podobnie.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #58 - Sobota, 12.02.2011, 22:54:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
muszę tylko dokładnie ustalić o ile w wersji sport (ibizy 6L) obniżali zawieszenie od serii...  ;D
W FL było - 30 mm, więc w 6L pewnie podobnie.
Nie wiem dokładnie skąd, ale też mi się wydawało, że jest -30mm.
We wcześniejszej wiadomości nie wpisywałem tego, żeby nie sugerować, ale widzę, że może to być prawdą...  ;)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #59 - Sobota, 12.02.2011, 23:04:35 - NIEPRZECZYTANA »

w FL sport ma -20, cupra -30
« Ostatnia zmiana: Sobota, 12.02.2011, 23:24:44 wysłane przez kacperix » Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Skocz do: