Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
pytanie o zawieszenie
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: pytanie o zawieszenie (Przeczytany 72496 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #60 -
Poniedziałek, 14.02.2011, 23:01:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix Sobota, 12.02.2011, 23:04:35
w FL sport ma -20, cupra -30
Dzisiaj rozmawiałem z pracownikiem ASO i uparcie twierdził, że w 6L sporty i FR mają -15mm, a Cupra ma -30...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Jakobe
Użytkownik
Offline
Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #61 -
Poniedziałek, 14.02.2011, 23:21:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
http://vag-akcesoria.redcart.pl/p/15/928/sprezyny-h-amp-r-seat-ibiza-6k-zawieszenie-sprezyny.html
Orientuje się ktoś czy te springi podejdą do Ibiz GT TDi afn (97-99)
Nie wiem jakie jest max obciążenie przedniej osi ...
pzdr
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #62 -
Wtorek, 15.02.2011, 08:55:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KYS Poniedziałek, 14.02.2011, 23:01:26
Cytat: kacperix Sobota, 12.02.2011, 23:04:35
w FL sport ma -20, cupra -30
Dzisiaj rozmawiałem z pracownikiem ASO i uparcie twierdził, że w 6L sporty i FR mają -15mm, a Cupra ma -30...
dlatego pisałem że FL tak ma, 6Lka może mieć tak jak aso mówi
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #63 -
Środa, 16.02.2011, 12:20:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KYS
a z zewnątrz nie widać różnicy w wysokości pomiędzy lewą i prawą stroną...
ale po pomiarach 0,5cm u mnie bylo, tylko na tyle
a ktora strona poszla? prawa?
jednak cos z tymi sprezynami jest nie tak ja w 2 seatach to mialem
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #64 -
Środa, 16.02.2011, 12:51:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby Środa, 16.02.2011, 12:20:00
Cytat: KYS
a z zewnątrz nie widać różnicy w wysokości pomiędzy lewą i prawą stroną...
ale po pomiarach 0,5cm u mnie bylo, tylko na tyle
a ktora strona poszla? prawa?
jednak cos z tymi sprezynami jest nie tak ja w 2 seatach to mialem
Poszła lewa strona.
Ale jak wyjąłem ten ułamany kawałek sprężyny (nie chciałem, żeby podczas jazdy wysunął się) to samochód stał około 2,5cm niżej z lewej strony.
Jak rozmawiałem w ASO to wcale nie byli zdziwieni pęknieciem sprężyny i mówili, że to dość częsty przypadek - podobno w leonach częściej niż w ibizach...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Mycha
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #65 -
Środa, 16.02.2011, 18:18:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jestem na wymianie zawieszenia w autku
Co powiecie na KYB Ultra SR przód - tylko co na tył Czy KYB ExcelG może być ? Macie jakieś propozycje?
A nad sprężynami myślę Eibach ProKit -20mm
Jak wg Was będzie to się zachowywało?
Do tej pory miałem kit Weitec - 40mm i było ok ale pękła też sprężyna
Może macie jakieś inne propozycje do 1500 - 2000 komplet
Zapisane
Mycha
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #66 -
Środa, 16.02.2011, 18:31:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja mam u siebie na tyle KYB ExcelG i sobie chwalę. Z tym tylko że u mnie nie ma żadnego uglebienia jeśli chciałbyś o to zapytać
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #67 -
Środa, 16.02.2011, 18:46:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Powinien wytrzymać taki komplet, tył nie jest bardzo obciążony, chyba że wozisz autem węgiel itd
A 1500-2000zł za ten set to trochę drogo
Możesz zastanowić się również nad kompletem sprężyn Lesiofors, bardzo dobre sprężynki.
«
Ostatnia zmiana: Środa, 16.02.2011, 18:47:37 wysłane przez Leemarvin
»
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Mycha
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #68 -
Środa, 16.02.2011, 19:13:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Chodzi mi o coś dobrego i mam do ok 1500 zł do przeznaczenia na to
Tylko zastanawiam się czy z przodu ultra sr a z tyłu excel g jak będzie to razem grało(bo nie ma w katalogu na tył ultra sr dziwne
)
I i jak myślicie to -20mm -25mm Eibacha nie będzie za nisko na nasze drogi i czy będzie do tych amorów pasować czy dać serię - ale czy wtedy nie będzie za miękko
A może jakies inne propozycje?
Zapisane
Mycha
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #69 -
Środa, 16.02.2011, 19:28:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Sztywność zawieszenia robią przede wszystkim sprężyny. Ich charakterystyka jest dostosowana do odpowiednich obciążeń. Amory możesz wstawić zwykłe (oczywiście przy tym obniżeniu). Piszesz, że miałeś -40 i pytasz czy nie będzie za nisko?
Zapisane
Mycha
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #70 -
Środa, 16.02.2011, 19:42:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Bo teraz było bardzo nisko a nie ukrywam że chcę mieć troszkę więcej spokoju
jak myślisz czy to da radę?
Zapisane
Mycha
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #71 -
Środa, 16.02.2011, 19:46:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nowy komplet springów -20mm jest mniej więcej na takim poziomie jak seria po 100tyś km, więc możesz porównać z dowolną Ibizą na jeszcze seryjnym, orginalnym zawieszeniu.
Szczerze powiem, że nie pakowałbym się w Ultra SR na obniżenie -20mm. Wrzuciłbym Excel-G, ale wiadomo, Ultra SR jest lepszym amorem i więcej wytrzyma na krakowskich drogach.
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Mycha
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #72 -
Środa, 16.02.2011, 20:00:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ale dlaczego byś się nie pakował? Co jest na - różnica w cenie po rabatach bardzo nie duża i jeszcze jeden problem
Wytłumczcie mi proszę o co tu chodzi
6k2 1,9 tdi 110km
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Przód
Numer katalogowy KYB Part
324025 Ultra SR
334810 Excel-G
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Tył
Numer katalogowy KYB Part
343297 Excel-G
6k1 1,9 tdi 110km
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Przód
Numer katalogowy KYB Part
324025 Ultra SR
334810 Excel-G
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Tył
Numer katalogowy KYB Part
343274 Excel-G
353021 Ultra SR
Tył ma inne numery amortyzatorów a przód taki sam
Jak dzwonie po sklepach mówią, że nie mają po katalogach tylnych amorów KYB ultra sr do 6k2 a skoro są takie same jak do 6k1 bo teoretycznie są ( a natomiast przody w tych katalogach są takie same) i co teraz zrobić
«
Ostatnia zmiana: Środa, 16.02.2011, 20:03:39 wysłane przez Mycha
»
Zapisane
Mycha
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #73 -
Środa, 16.02.2011, 20:33:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
W 6K1 tylne amortyzatory były za słabe, szybko wysiadały i wylewały, dlatego w 6K2 zamontowane są mocniejsze, jesli dobrze pamietam, to takie jak w Variotce z roczników 1997-2002, a tych znów w wersji Ultra SR nie ma.
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Mycha
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV
Odp: pytanie o zawieszenie
«
Odpowiedz #74 -
Środa, 16.02.2011, 20:48:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ale jak myślisz czy kupować tylne od 6k1 czy lepiej na tył prawidłowe excele?
Słuchaj a przody są takie same w 6k1 i 6k2 ?
Zapisane
Mycha
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
pytanie o zawieszenie
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...