+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: pytanie o zawieszenie  (Przeczytany 72496 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 14.02.2011, 23:01:26 - NIEPRZECZYTANA »

w FL sport ma -20, cupra -30
Dzisiaj rozmawiałem z pracownikiem ASO i uparcie twierdził, że w 6L sporty i FR mają -15mm, a Cupra ma -30...  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 14.02.2011, 23:21:07 - NIEPRZECZYTANA »

http://vag-akcesoria.redcart.pl/p/15/928/sprezyny-h-amp-r-seat-ibiza-6k-zawieszenie-sprezyny.html

Orientuje się ktoś czy te springi podejdą do Ibiz GT TDi afn (97-99)

Nie wiem jakie jest max obciążenie przedniej osi ...

pzdr
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 15.02.2011, 08:55:28 - NIEPRZECZYTANA »

w FL sport ma -20, cupra -30
Dzisiaj rozmawiałem z pracownikiem ASO i uparcie twierdził, że w 6L sporty i FR mają -15mm, a Cupra ma -30...  :-\
dlatego pisałem że FL tak ma, 6Lka może mieć tak jak aso mówi
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #63 - Środa, 16.02.2011, 12:20:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
a z zewnątrz nie widać różnicy w wysokości pomiędzy lewą i prawą stroną...
ale po pomiarach 0,5cm u mnie bylo, tylko na tyle
a ktora strona poszla? prawa?
jednak cos z tymi sprezynami jest nie tak ja w 2 seatach to mialem :evil:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #64 - Środa, 16.02.2011, 12:51:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
a z zewnątrz nie widać różnicy w wysokości pomiędzy lewą i prawą stroną...
ale po pomiarach 0,5cm u mnie bylo, tylko na tyle
a ktora strona poszla? prawa?
jednak cos z tymi sprezynami jest nie tak ja w 2 seatach to mialem :evil:
Poszła lewa strona.
Ale jak wyjąłem ten ułamany kawałek sprężyny (nie chciałem, żeby podczas jazdy wysunął się) to samochód stał około 2,5cm niżej z lewej strony.

Jak rozmawiałem w ASO to wcale nie byli zdziwieni pęknieciem sprężyny i mówili, że to dość częsty przypadek - podobno w leonach częściej niż w ibizach...  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Mycha Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV

« Odpowiedz #65 - Środa, 16.02.2011, 18:18:28 - NIEPRZECZYTANA »

Jestem na wymianie zawieszenia w autku
Co powiecie na KYB Ultra SR przód - tylko co na tył Czy KYB ExcelG może być ? Macie jakieś propozycje?
A nad sprężynami myślę Eibach ProKit -20mm
Jak wg Was będzie to się zachowywało?
Do tej pory miałem kit Weitec - 40mm i było ok ale pękła też sprężyna :(

Może macie jakieś inne propozycje do 1500 - 2000 komplet

Zapisane

Mycha
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #66 - Środa, 16.02.2011, 18:31:22 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam u siebie na tyle KYB ExcelG i sobie chwalę. Z tym tylko że u mnie nie ma żadnego uglebienia jeśli chciałbyś o to zapytać
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #67 - Środa, 16.02.2011, 18:46:17 - NIEPRZECZYTANA »

Powinien wytrzymać taki komplet, tył nie jest bardzo obciążony, chyba że wozisz autem węgiel itd  ;D
A 1500-2000zł za ten set to trochę drogo :eye:
Możesz zastanowić się również nad kompletem sprężyn Lesiofors, bardzo dobre sprężynki.
« Ostatnia zmiana: Środa, 16.02.2011, 18:47:37 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Mycha Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV

« Odpowiedz #68 - Środa, 16.02.2011, 19:13:01 - NIEPRZECZYTANA »

Chodzi mi o coś dobrego i mam do ok 1500 zł do przeznaczenia na to :)
Tylko zastanawiam się czy z przodu ultra sr a z tyłu excel g jak będzie to razem grało(bo nie ma  w katalogu na tył ultra sr dziwne  :( )
I i jak myślicie to -20mm -25mm Eibacha nie będzie za nisko na nasze drogi i czy będzie do tych amorów pasować czy dać serię - ale czy wtedy nie będzie za miękko :(

A może jakies inne propozycje?
Zapisane

Mycha
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #69 - Środa, 16.02.2011, 19:28:13 - NIEPRZECZYTANA »

Sztywność zawieszenia robią przede wszystkim sprężyny. Ich charakterystyka jest dostosowana do odpowiednich obciążeń. Amory możesz wstawić zwykłe (oczywiście przy tym obniżeniu). Piszesz, że miałeś -40 i pytasz czy nie będzie za nisko?
Zapisane
Mycha Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV

« Odpowiedz #70 - Środa, 16.02.2011, 19:42:13 - NIEPRZECZYTANA »

Bo teraz było bardzo nisko a nie ukrywam że chcę mieć troszkę więcej spokoju :) jak myślisz czy to da radę?
Zapisane

Mycha
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #71 - Środa, 16.02.2011, 19:46:47 - NIEPRZECZYTANA »

Nowy komplet springów -20mm jest mniej więcej na takim poziomie jak seria po 100tyś km, więc możesz porównać z dowolną Ibizą na jeszcze seryjnym, orginalnym zawieszeniu.
Szczerze powiem, że nie pakowałbym się w Ultra SR na obniżenie -20mm. Wrzuciłbym Excel-G, ale wiadomo, Ultra SR jest lepszym amorem i więcej wytrzyma na krakowskich drogach.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Mycha Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV

« Odpowiedz #72 - Środa, 16.02.2011, 20:00:42 - NIEPRZECZYTANA »

Ale dlaczego byś się nie pakował? Co jest na - różnica w cenie po rabatach bardzo nie duża i jeszcze jeden problem :(

Wytłumczcie mi proszę o co tu chodzi
6k2 1,9 tdi 110km
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Przód
Numer katalogowy KYB   Part
324025   Ultra SR
334810   Excel-G
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Tył
Numer katalogowy KYB   Part
343297   Excel-G

6k1 1,9 tdi 110km
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Przód
Numer katalogowy KYB   Part
324025   Ultra SR
334810   Excel-G
Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Tył
Numer katalogowy KYB   Part
343274   Excel-G
353021   Ultra SR


Tył ma inne numery amortyzatorów a przód taki sam
Jak dzwonie po sklepach mówią, że nie mają po katalogach tylnych amorów KYB ultra sr do 6k2 a skoro są takie same jak do 6k1 bo teoretycznie są ( a natomiast przody w tych katalogach są takie same) i co teraz zrobić

« Ostatnia zmiana: Środa, 16.02.2011, 20:03:39 wysłane przez Mycha » Zapisane

Mycha
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #73 - Środa, 16.02.2011, 20:33:11 - NIEPRZECZYTANA »

W 6K1 tylne amortyzatory były za słabe, szybko wysiadały i wylewały, dlatego w 6K2 zamontowane są mocniejsze, jesli dobrze pamietam, to takie jak w Variotce z roczników 1997-2002, a tych znów w wersji Ultra SR nie ma.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Mycha Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV

« Odpowiedz #74 - Środa, 16.02.2011, 20:48:25 - NIEPRZECZYTANA »

Ale jak myślisz czy kupować tylne od 6k1 czy lepiej na tył prawidłowe excele?

Słuchaj a przody są takie same w 6k1 i 6k2 ?
Zapisane

Mycha
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Skocz do: