+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ciężko zapala na ciepłym  (Przeczytany 95202 razy)
0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 24.09.2006, 19:15:35 - NIEPRZECZYTANA »

Mozna podniesc dawke na nastawniku z poziomu VAGa (pomaga w 20% i to na krotko) niestety uwazam ze efekt dlugotrwaly bez jaj z nagrzewaniem sie swiec to dac moze tylko korekta softu ew nowa pompa  :los:  ;-)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 25.09.2006, 09:27:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "all4you"
Wszystkiemu winna jest głowica w pompie paliwa, niestety paliwo jakie mamy każdy wie

To przy okazji zapytam się - czy warto dolewać do paliwa raz na kilka baków jakiegoś specyfiku czyszczącego, żeby zabezpieczyć się troche przed problemem z kiepskim paliwem :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
all4you
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 25.09.2006, 13:24:09 - NIEPRZECZYTANA »

Rob555 dzieki za uświadomienie mnie o problemie, więc bedę musiał podjechać do Master Tuning w Katowicach

Jeśli chodzi o specyfikaty do paliwa hm... ja leje takie coś zawsze w okresie zimowym, mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia problemu z rozruchem a na dodatek przeczyści wtyski
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #18 - Środa, 27.09.2006, 13:41:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Cytat: "all4you"
Wszystkiemu winna jest głowica w pompie paliwa, niestety paliwo jakie mamy każdy wie

To przy okazji zapytam się - czy warto dolewać do paliwa raz na kilka baków jakiegoś specyfiku czyszczącego, żeby zabezpieczyć się troche przed problemem z kiepskim paliwem :?:

tankuj na normalnej firmowej stacji, a nie jakies prywatne badziewia a nie bedzie problemów z paliwem. Ja bym nic nie dolewał.

Ja tez tylko zima leje STP, zeby sie parafina nie wytrącała.
Zapisane

Seat Leon TS bigT
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #19 - Środa, 27.09.2006, 13:52:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "misiu_tdi"
tankuj na normalnej firmowej stacji, a nie jakies prywatne badziewia a nie bedzie problemów z paliwem.

Tak staram się robić :D

Cytat: "misiu_tdi"
Ja bym nic nie dolewał.

No to jeden głos przeciw dolewaniu... :-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #20 - Środa, 27.09.2006, 14:06:23 - NIEPRZECZYTANA »

Ja nic nie leje i póki co jest oki.
W zimie zawsze zapala od pierwszego razu.
Zapisane
all4you
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk

« Odpowiedz #21 - Sobota, 17.03.2007, 07:49:02 - NIEPRZECZYTANA »

Problem z rozruchem ciepłego silnika (AFN ) rozwiązany :D wystarczyly 2h u dr. Aligatora:)  zwiększył dawke startową i moja IBI pali na "dotyk", przy okazji ogólna diagnostyka
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Sobota, 17.03.2007, 09:48:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "all4you"
Problem z rozruchem ciepłego silnika (AFN ) rozwiązany :D wystarczyly 2h u dr. Aligatora:)  zwiększył dawke startową i moja IBI pali na "dotyk", przy okazji ogólna diagnostyka


powiedz ile cie to kosztowalo (moze na PW) bo tez rozwazam taka operacje
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
sojkis
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 03.07.2007, 12:08:26 - NIEPRZECZYTANA »

cześć
mam do Was prośbę, mój znajomy ma Seata Ibizę z 1996r. 1.9TDI i ma podobny problem jak w tym temacie, czyli jak jest zimny to zapala bardzo dobrze jak jest ciepły to ma taki objaw jakby zapalał bez paliwa. Sprawdziłem go pod VAG-COM i wyszły błędy w następujących modułach:
1)POMPA DIESLA
-Czujnik temperatury silnika-G27
-Czujnik długości impulsu wtrysku-G175
w/w błędy po skasowaniu nie pojawiły się, mogły się pojawić w wyniku odłączenia 2 czujników (informacja od znajomego)

2)Immobilizer
-Usterka linii przesyłania danych
w/w błąd pojawiał się za każdym razem co go skasowałem, a w szczególności po próbie uruchomienia ciepłego silnika

3)Silnik - brak komunikacji z sterownikiem
4)Klima - brak komunikacji z sterownikiem, a samochód jest wyposażony w Klimę
5)Airbag
-był 1 błąd sporadyczny po usunięciu już się nie pojawił

Moje pytania to:
1)dlaczego nie da się połączyć do modułu silnika i klimy
2)czy ten immobilizer może tak dziwnie się zachowywać, że jak jest silnik ciepły to robi problemy z zapalaniem, a jak jest zimny to nie robi problemów.

Według mnie nie dochodzi paliwo do wtrysków lub dochodzi w bardzo małej ilości ponieważ silnik nawet nie drgnie

Wyczytałem na tym forum, że może to robić zużycie pompy wtryskowej, ale dlaczego na zimny jest OK. Wyczytałem również, że można to skorygować pod VAG-VOM poprzez zwiększenie dawki paliwa. Jeżeli by to pomogło, a nie jest szkodliwe dla silnika to proszę o opis krok po kroku co mam zrobić pod VAG-COM i w jakiej wersji

dzięki
 :pub:
Zapisane
And280
Gość



« Odpowiedz #24 - Środa, 04.07.2007, 22:47:35 - NIEPRZECZYTANA »

podnies maxymalnie dawke w vagy czyli zwiekszasz cyferki do maxa chyba do 37833 jesli dobrze pamietam i robisz to w adaptacjach w kanale 5 , zmiany mozesz dokonywac tylko w pelni zarejestrowanym programem i po wczesniejszym zalogowaniu sie nic trudnego a wersje to od 3.. do 409..
Zapisane
sojkis
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 05.07.2007, 19:51:33 - NIEPRZECZYTANA »

cześć
Cytat: "And280"
wczesniejszym zalogowaniu sie nic trudnego a wersje to od 3.. do 409..


gdzie można uzyskać kod do logowania się nie chodzi mi o rejestracje programu, ale o kod dostępu, ponieważ samochód jest kupiony jako używany i nie posiada takiego kodu.

Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to robię:
1)uruchamiam VAG-COM
2)wchodzę w "poma diesla"
3)następnie logowanie
4)adaptacja
5)kanał 5
6)max wartość

Mam pytania:
1)czy taka operacja podnosi tylko spalanie na jałowym biegu czy ogólnie
2)czy po wymianie tych czujników dalej tak będzie się działo ponieważ pompa nie domaga i musi mieć zwiększoną dawkę

dzięki
sojkis
Zapisane
And280
Gość



« Odpowiedz #26 - Piątek, 06.07.2007, 13:27:00 - NIEPRZECZYTANA »

logowanie 12233 jesli masz afn inne to musisz poszukac po necie   wchodzisz w silnik pozniej logujesz sie adaptacja kanal 5 i krecisz max az nie bedzie pojawialo sie save. podniesiesz tylko dawke rozruchowa nic wiecej ale jesli masz juz porzadnie rozjechana pompe to moze to zbytnio nie pomoc, tuner zrobi ci tak ze bedzie odpalal od kopa , samemu w vagu nie masz takiej mozliwosci niestety
Zapisane
sojkis
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk

« Odpowiedz #27 - Piątek, 06.07.2007, 21:36:09 - NIEPRZECZYTANA »

cześć
ale w tym autku nie da się połączyć z modułem odpowiedzialnym za "silnik" i "airbag", jedyne co jest możliwe to "pompa diesla", imobilizer"

Słyszałem, że jeżeli nie da się połączyć z silnikiem to jest tam już coś pozmieniane "tuning", nie wiem czy to jest prawda oraz co się działo z tym samochodem

dzięki
sojkis
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #28 - Sobota, 07.07.2007, 08:29:45 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli nie umiesz sie polaczyc to albo cos zle robisz albo ktos wprowadzil jakies zabezpieczenie by sie nie dalo, tunning nie ma prawa zablokowac dojscia do kompa w aucie
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
And280
Gość



« Odpowiedz #29 - Sobota, 07.07.2007, 12:24:04 - NIEPRZECZYTANA »

nie ma mozliwosci zebys sie nie polaczyl ktory rok auta?? bo podlaczalem sie pod b5 z 98 i do b5 po lifcie z 2002 i bez problemu sie laczylem z silnikiem tylko w airbag nigdy nie probuje bo mozna uszkodzic czujnik, jaka wersje vaga posiadasz??
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Skocz do: