+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» kontrolki w liczniku
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: kontrolki w liczniku  (Przeczytany 54029 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #45 - Wtorek, 26.08.2008, 05:30:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
powinny świecić się tylko kontrolki ciśnienia oleju i akumulatora - jak zostają jakieś jeszcze to coś jest nie tak...
Dokładnie, tylko po chwili gaśnie też olej.
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #46 - Wtorek, 26.08.2008, 07:22:33 - NIEPRZECZYTANA »

Autko przed kupnem było wzięte na kontrolę kompem (pojechał mój znajomy) i było OK (z tego co mówił). Ja pojechałem na przegląd techniczny i nie wygląda żeby autko było bite - podłużnice wyglądają ładnie, bryła auta równa, szpary maski też OK. Lekkie wątpliwości miałem do lewego błotnika (podsycane brakiem naklejki na lewym reflektorze) ale wszystko jest "za ładne" żeby było bite. Bez VAGa się nie obejdzie chyba... Jest może na forum ktoś z okolic Krakowa/Myślenic, kto mógłby pomóc?
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #47 - Wtorek, 26.08.2008, 08:35:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
Autko przed kupnem było wzięte na kontrolę kompem (pojechał mój znajomy) i było OK (z tego co mówił).
Wtedy jeszcze gasła kontrolka od poduch?
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #48 - Wtorek, 26.08.2008, 10:02:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
podłużnice wyglądają ładnie
Nie trzeba mieć takiego wypadku, żeby od razu podłużnice krzywić, żeby poduszkę wywaliło  ;)
Bardzo możliwe, że sterownik od Airbagu złapał jakiś błąd i wystarczy jego wykasowanie.

Napisano: Wtorek, 26.08.2008, 11:01:23


ps. A o kontrolce EPC to poczytaj na forum  8)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #49 - Wtorek, 26.08.2008, 10:31:54 - NIEPRZECZYTANA »

Wtedy jeszcze gasła kontrolka od poduch?

Tak, wszystko zaczęło sie wczoraj wieczorem. Kontrolka EPC na zapłonie świeciła się "od zawsze" oleju natomiast nigdy (może jest spalona?)
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #50 - Wtorek, 26.08.2008, 10:36:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
Tak, wszystko zaczęło sie wczoraj wieczorem. Kontrolka EPC na zapłonie świeciła się "od zawsze" oleju natomiast nigdy (może jest spalona?)
Chyba najprościej będzie podłączyć samochód pod komputer.
Sprawdzisz jakie błędy zapisane są w sterowniku i przy okazji będzie można sprawdzić kontrolki licznika...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #51 - Wtorek, 26.08.2008, 10:47:43 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki Wam śliczne. Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś typ - bardzo proszę. pzdr!
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #52 - Wtorek, 26.08.2008, 15:35:36 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie tez chwilowo poduchy nie dzialaja... walnieta jest tasiemka w kierownicy ... wykazal to VAG i brak klaksonu / ktory chwilowo zostal podlaczony na "krotko" "
Co do czujnika cisnienia oleju to u mnie tez sie nie palił... przeczyscilem czujnik na silniku i poruszalem przewodami po czym zaczelo dzialac
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #53 - Wtorek, 26.08.2008, 17:32:37 - NIEPRZECZYTANA »

efmk, podjedź na spota w piątek to się wszystko sprawdzi Vagiem. EPC też się wyświetla jak padnie włącznik stopu nad pedałem hamulca. Sprawdź czy świeci Ci stop.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 26.08.2008, 18:19:34 - NIEPRZECZYTANA »

efmk, podjedź na spota w piątek to się wszystko sprawdzi Vagiem. EPC też się wyświetla jak padnie włącznik stopu nad pedałem hamulca. Sprawdź czy świeci Ci stop.

Będę się chciał zjawić chociaż na chwilę, żeby poznać nowych kolegów :-) Może z połowicą przyjadę, bo moja obecność uzależniona jest od tego na którą godzine mam być w NS.
ps. Stopy się świecą - łącznie z 3-cim, więc epc to raczej nie to. Może to coś z przepływomierzem bo zdarzy się mojej czerwonej strzale "zafalować" na "luzie"
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
daniels81
Gość



« Odpowiedz #55 - Wtorek, 26.08.2008, 21:19:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
Może to coś z przepływomierzem bo zdarzy się mojej czerwonej strzale "zafalować" na "luzie"
jakby to był przepływomierz to objaw byłby powyżej 1500tyś obrotów, jak już to przepustnica do czyszczenia...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #56 - Wtorek, 26.08.2008, 21:53:44 - NIEPRZECZYTANA »

 
Cytat: efmk
Stopy się świecą - łącznie z 3-cim, więc epc to raczej nie to.
Są prawdopodobnie dwa czujniki na pedale hamulca i oba są kontrolowane przez ECU.
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 26.08.2008, 21:55:08 - NIEPRZECZYTANA »

jakby to był przepływomierz to objaw byłby powyżej 1500tyś obrotów, jak już to przepustnica do czyszczenia...

właśnie o to chodziło... niestety nazwy części jeszcze mi tak nie "siedzą" potrzeba troszkę czasu, ale zaległości nadrobię

edit: Dziś zadzwoniłem do człowieka od którego auto kupiłem - mamy jechać do ASO. Może uda mi się już dziś wszystkiego dowiedzieć. Pzdr.

edit2: no i byłem w ASO z podpiąłem się pod kompa - na koszt sprzedających autko - i okazało się że przyczyną był kabelek pod fotelem (mam 4 x airbag). Błąd usunięty, kabelek poprawiony i teraz tylko pytanie, czy warto go zlutować, na ewentualną przyszłość. Pzdr :)
« Ostatnia zmiana: Środa, 27.08.2008, 17:14:12 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
technogood Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krasnyjork
Samochód: Toledo II ARL 1.9 TDI

« Odpowiedz #58 - Niedziela, 22.02.2009, 23:49:53 - NIEPRZECZYTANA »

Zerknijcie właściciele Toledo 1M i powiedzcie kto ma taki licznik:


A jak ktoś jest w stanie odpowiedzieć to powiedzcie skąd ja mam taki u siebie..... :-\
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #59 - Poniedziałek, 23.02.2009, 08:30:39 - NIEPRZECZYTANA »

ja nie pamiętam jak wygląda or licznik z toledo ale ten który podałeś jak w dupe szczelił jest taki sam jak w audi a3..
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» kontrolki w liczniku
Skocz do: