+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: VAG i kilka pytań  (Przeczytany 179358 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #45 - Piątek, 20.02.2009, 21:15:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
Twoj interfejs wspolpracuje poprawnie tylko z wersja 409-1
Mała poprawka do versji 409.1
Dodam, że do diagnostyki polecają częściej v3... , ale nie wiem czemu.
Zapisane

vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #46 - Piątek, 20.02.2009, 21:16:04 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro odepnę czujnik tem. i sprawdzę czy mi pokaże jakiś błąd może i rzeczywiście działa
Zapisane


KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #47 - Piątek, 20.02.2009, 21:28:10 - NIEPRZECZYTANA »

Odpal autko i przeleć 03 Output test.
Zapisane

vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #48 - Niedziela, 22.02.2009, 21:00:47 - NIEPRZECZYTANA »

OK jutro sprawdzę wszystko i zdam relacje ;)

Napisano: Piątek, 20.02.2009, 21:34:53


Dziś wziąłem się jeszcze raz za to odłączyłem czujnik temp. i jednak pokazało błąd więc jest ok  ;D



A teraz mam takie pytanie gdy daje Output Tests - 03 na włączonym zapłonie to pokazuje mi coś takiego :



A gdy na odpalonym silniku to :



I czy to tak ma być ?

I jeszcze jedno pytanko  :-[   na poniższym screenie Voltage skacze mi od 0.12 do 0.90  i  Inj. On Time skocze od 4.12 do 4.90   i czy to tak ma być czy coś jest nie tak ?  :-\  

« Ostatnia zmiana: Niedziela, 22.02.2009, 21:34:55 wysłane przez vicotel » Zapisane


KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #49 - Niedziela, 22.02.2009, 21:50:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: vicotel
I czy to tak ma być ?
Tak.
Co do drugiego to już za długo nie mam benzynki i nie pamiętam, ale napewno nie będą to wartości stałe.
Zapisane

starfire Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Ibiza '94 1.6 1F ABS

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 07.05.2009, 10:09:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Problemem moim jest czujnik temperatury cieczy ktory chcialem stestowac - ma on dwa obwody jeden na silnik drugi na zegary.
Odczytac modul 1 silnik moge ez problemu, niestety czy to polski vag czy vw tool czy vag com nie moge odczytac modulu 17 czyli zegarow by sprawdzic ta druga temp.
Ktos ma pomysl gdzie lezy przyczyna ???

Pozdrawiam
Starfire


od KYS: Szukajka zacięła się?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.05.2009, 10:25:04 wysłane przez KYS » Zapisane

Pozdrawiam
Starfire
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #51 - Czwartek, 07.05.2009, 11:17:46 - NIEPRZECZYTANA »

Może rocznik auta.
Być może jeszcze nie było komunikacji z szafą w tym roczniku.
Zapisane

starfire Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Ibiza '94 1.6 1F ABS

« Odpowiedz #52 - Czwartek, 07.05.2009, 14:31:11 - NIEPRZECZYTANA »

no moze moze ale jak to sprawdzic? jakas tabela gdzies jest ?
Zapisane

Pozdrawiam
Starfire
kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #53 - Czwartek, 17.09.2009, 18:31:39 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam problem z audi znajomego A4 98rok 1,8 8V i chcialbym sparwdzic sonde lambda lae w ktorym parametrze mam ja sprawdzic i w jakim zakresie powinna pracowac?? Z gory dzieki za pomoc  8) 
Zapisane
itros
Gość



« Odpowiedz #54 - Niedziela, 29.11.2009, 18:42:14 - NIEPRZECZYTANA »

Niedawno zakupiłem sobie interface diagnostyczny VAG dokładnie taki: http://allegro.pl/item819990378_najtanszy_vag_usb_z_2_liniami_k_kkl_gw_fv_pl.html zainstalowałem sobie polskiego vaga 4.9, 2.5 oraz vag-coma 311-2. Podłączam interface do auta łącze się ze sterownikiem silnika no i wszystko ładnie pięknie - tylko jeden błąd - błąd regulacji biegu jałowego albo coś podobnego. Szukałem na necie ale niestety nie znalazłem odpowiedzi jak zmienić ustawienia biegu jałowego.

Przejdę jednak do rzeczy, chciałem sobie ustawić inspekcję olejową bo ktoś wcześniej skasował ją licznikiem i podczas zapłonu pojawia mi się IN00 - strasznie irytujące. No to uruchamiam sobie polskiego vaga próboje się łączyć z licznikiem i nic... błąd połączenia. Mam poduszkę powietrzną więc próbuje się połączyć z airbagiem i tez błąd połączenia. We wszystkich programach łączy mi się tylko z silnikiem i z niczym więcej.

Miał ktoś kiedyś podobny problem ? niestety nie mam za bardzo innego auta, do  którego mógłbym podłączyć vaga i zobaczyć czy interface mam sprawny.

zapomniał bym dodać test kompatybilności wykrył mi że moje auto nie jest z grupy VAG (seat ibiza 97)


od KYS: Używaj opcji szukaj!

Napisano: Niedziela, 29.11.2009, 17:33:17


w wynikach wyszukiwania nie było odpowiedzi na moje pytanie - więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? może po prostu każdemu dla zasady piszesz pouczenie "Używaj opcji szukaj!" jeżeli nie znasz na nie odpowiedzi ?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #55 - Niedziela, 29.11.2009, 19:40:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: itros
w wynikach wyszukiwania nie było odpowiedzi na moje pytanie - więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? może po prostu każdemu dla zasady piszesz pouczenie "Używaj opcji szukaj!" jeżeli nie znasz na nie odpowiedzi ?
Czyli nie mogłeś się powstrzymać i założyłeś nowy wątek, zamiast podpiąć się pod niniejszy. Za prowadzenie dyskusji możesz zaliczyć warna.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #56 - Niedziela, 29.11.2009, 21:06:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: itros
więc czym argumentujesz swoje pouczenie ?
Zapewne nie widziałeś tego wcześniej:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3380.0

Przeczytaj z uwagą punkt 3 - mam nadzieję, że to wyczerpuje Twoje rozterki na temat pouczenia...

ps. Inne punkty też warto przeczytać.  :-X
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
itros
Gość



« Odpowiedz #57 - Poniedziałek, 30.11.2009, 09:05:47 - NIEPRZECZYTANA »

niestety to nie wyczerpuje moich rozterek ponieważ temat "VAG i kilka pytań" - jest to temat zbyt ogólny na mój konkretny problem.

Jeżeli już uważnie przestrzegasz regulaminu to dlaczego w "Benzyna & LPG"
"Dziwny problem - gaśnie i niechce zapalić gdy jest letni silnik" oraz "Gaśnie na zimnym" - nie jest w jednym wątku, lecz są to osobne tematy o takich samych problemach - tam się nikogo nie czepiałeś. A może tylko nowych użytkowników się  poucza zamiast im pomóc i przychylić do swojego forum.

Cytat: aboz
Za prowadzenie dyskusji możesz zaliczyć warna.

Możesz mi dać bana nawet jeśli zechcesz, ale z taką polityką wolności słowa to ludzie żyli w czasach komunizmu.
 Złamanie pkt. 1, 2, 9 Regulaminu Forum.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 30.11.2009, 09:07:05 wysłane przez itros » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #58 - Poniedziałek, 30.11.2009, 15:51:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: itros
Jeżeli już uważnie przestrzegasz regulaminu to dlaczego w "Benzyna & LPG"
"Dziwny problem - gaśnie i niechce zapalić gdy jest letni silnik" oraz "Gaśnie na zimnym" - nie jest w jednym wątku, lecz są to osobne tematy o takich samych problemach - tam się nikogo nie czepiałeś. A może tylko nowych użytkowników się  poucza zamiast im pomóc i przychylić do swojego forum.
To nie jest odpowiednie miejsce do tego typu dyskusji.
Mogę podać Ci jeszcze kilkadziesiąt wątków, które powiny być scalone - jeżeli dysponujesz wolnym czasem to chętnie zgłoszę do administracji Twoją kandydaturę do posprzątania bałaganu... na naszym forum...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #59 - Poniedziałek, 07.12.2009, 21:13:27 - NIEPRZECZYTANA »

Czy da się vagiem sprawdzi kompresję?
 Jeśli tak to w jaki sposób?
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Skocz do: