Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
VAG i kilka pytań
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
12
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: VAG i kilka pytań (Przeczytany 179341 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #45 -
Piątek, 20.02.2009, 21:15:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: taz
Twoj interfejs wspolpracuje poprawnie tylko z wersja 409-1
Mała poprawka
do versji 409.1
Dodam, że do diagnostyki polecają częściej v3... , ale nie wiem czemu.
Zapisane
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #46 -
Piątek, 20.02.2009, 21:16:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jutro odepnę czujnik tem. i sprawdzę czy mi pokaże jakiś błąd może i rzeczywiście działa
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #47 -
Piątek, 20.02.2009, 21:28:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Odpal autko i przeleć 03 Output test.
Zapisane
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #48 -
Niedziela, 22.02.2009, 21:00:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
OK jutro sprawdzę wszystko i zdam relacje
Napisano: Piątek, 20.02.2009, 21:34:53
Dziś wziąłem się jeszcze raz za to odłączyłem czujnik temp. i jednak pokazało błąd więc jest ok
A teraz mam takie pytanie gdy daje Output Tests - 03 na włączonym zapłonie to pokazuje mi coś takiego :
A gdy na odpalonym silniku to :
I czy to tak ma być ?
I jeszcze jedno pytanko
na poniższym screenie Voltage skacze mi od 0.12 do 0.90 i Inj. On Time skocze od 4.12 do 4.90 i czy to tak ma być czy coś jest nie tak ?
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 22.02.2009, 21:34:55 wysłane przez vicotel
»
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #49 -
Niedziela, 22.02.2009, 21:50:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vicotel
I czy to tak ma być ?
Tak.
Co do drugiego to już za długo nie mam benzynki i nie pamiętam, ale napewno nie będą to wartości stałe.
Zapisane
starfire
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: Ibiza '94 1.6 1F ABS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #50 -
Czwartek, 07.05.2009, 10:09:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Problemem moim jest czujnik temperatury cieczy ktory chcialem stestowac - ma on dwa obwody jeden na silnik drugi na zegary.
Odczytac modul 1 silnik moge ez problemu, niestety czy to polski vag czy vw tool czy vag com nie moge odczytac modulu 17 czyli zegarow by sprawdzic ta druga temp.
Ktos ma pomysl gdzie lezy przyczyna ???
Pozdrawiam
Starfire
od KYS: Szukajka zacięła się?
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 07.05.2009, 10:25:04 wysłane przez KYS
»
Zapisane
Pozdrawiam
Starfire
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #51 -
Czwartek, 07.05.2009, 11:17:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może rocznik auta.
Być może jeszcze nie było komunikacji z szafą w tym roczniku.
Zapisane
starfire
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: Ibiza '94 1.6 1F ABS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #52 -
Czwartek, 07.05.2009, 14:31:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
no moze moze ale jak to sprawdzic? jakas tabela gdzies jest ?
Zapisane
Pozdrawiam
Starfire
kriss
Użytkownik
Offline
Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #53 -
Czwartek, 17.09.2009, 18:31:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
witam mam problem z audi znajomego A4 98rok 1,8 8V i chcialbym sparwdzic sonde lambda lae w ktorym parametrze mam ja sprawdzic i w jakim zakresie powinna pracowac?? Z gory dzieki za pomoc
Zapisane
itros
Gość
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #54 -
Niedziela, 29.11.2009, 18:42:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Niedawno zakupiłem sobie interface diagnostyczny VAG dokładnie taki:
http://allegro.pl/item819990378_najtanszy_vag_usb_z_2_liniami_k_kkl_gw_fv_pl.html
zainstalowałem sobie polskiego vaga 4.9, 2.5 oraz vag-coma 311-2. Podłączam interface do auta łącze się ze sterownikiem silnika no i wszystko ładnie pięknie - tylko jeden błąd - błąd regulacji biegu jałowego albo coś podobnego. Szukałem na necie ale niestety nie znalazłem odpowiedzi jak zmienić ustawienia biegu jałowego.
Przejdę jednak do rzeczy, chciałem sobie ustawić inspekcję olejową bo ktoś wcześniej skasował ją licznikiem i podczas zapłonu pojawia mi się IN00 - strasznie irytujące. No to uruchamiam sobie polskiego vaga próboje się łączyć z licznikiem i nic... błąd połączenia. Mam poduszkę powietrzną więc próbuje się połączyć z airbagiem i tez błąd połączenia. We wszystkich programach łączy mi się tylko z silnikiem i z niczym więcej.
Miał ktoś kiedyś podobny problem ? niestety nie mam za bardzo innego auta, do którego mógłbym podłączyć vaga i zobaczyć czy interface mam sprawny.
zapomniał bym dodać test kompatybilności wykrył mi że moje auto nie jest z grupy VAG (seat ibiza 97)
od KYS: Używaj opcji szukaj!
Napisano: Niedziela, 29.11.2009, 17:33:17
w wynikach wyszukiwania nie było odpowiedzi na moje pytanie - więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? może po prostu każdemu dla zasady piszesz pouczenie "Używaj opcji szukaj!" jeżeli nie znasz na nie odpowiedzi ?
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #55 -
Niedziela, 29.11.2009, 19:40:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: itros
w wynikach wyszukiwania nie było odpowiedzi na moje pytanie - więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? może po prostu każdemu dla zasady piszesz pouczenie "Używaj opcji szukaj!" jeżeli nie znasz na nie odpowiedzi ?
Czyli nie mogłeś się powstrzymać i założyłeś nowy wątek, zamiast podpiąć się pod niniejszy. Za prowadzenie dyskusji możesz zaliczyć warna.
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #56 -
Niedziela, 29.11.2009, 21:06:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: itros
więc czym argumentujesz swoje pouczenie ?
Zapewne nie widziałeś tego wcześniej:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3380.0
Przeczytaj
z uwagą
punkt 3 - mam nadzieję, że to wyczerpuje Twoje rozterki na temat pouczenia...
ps. Inne punkty też warto przeczytać.
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
itros
Gość
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #57 -
Poniedziałek, 30.11.2009, 09:05:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
niestety to nie wyczerpuje moich rozterek ponieważ temat "VAG i kilka pytań" - jest to temat zbyt ogólny na mój konkretny problem.
Jeżeli już uważnie przestrzegasz regulaminu to dlaczego w "Benzyna & LPG"
"Dziwny problem - gaśnie i niechce zapalić gdy jest letni silnik" oraz "Gaśnie na zimnym" - nie jest w jednym wątku, lecz są to osobne tematy o takich samych problemach - tam się nikogo nie czepiałeś. A może tylko nowych użytkowników się poucza zamiast im pomóc i przychylić do swojego forum.
Cytat: aboz
Za prowadzenie dyskusji możesz zaliczyć warna.
Możesz mi dać bana nawet jeśli zechcesz, ale z taką polityką wolności słowa to ludzie żyli w czasach komunizmu.
Złamanie pkt. 1, 2, 9 Regulaminu Forum.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 30.11.2009, 09:07:05 wysłane przez itros
»
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #58 -
Poniedziałek, 30.11.2009, 15:51:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: itros
Jeżeli już uważnie przestrzegasz regulaminu to dlaczego w "Benzyna & LPG"
"Dziwny problem - gaśnie i niechce zapalić gdy jest letni silnik" oraz "Gaśnie na zimnym" - nie jest w jednym wątku, lecz są to osobne tematy o takich samych problemach - tam się nikogo nie czepiałeś. A może tylko nowych użytkowników się poucza zamiast im pomóc i przychylić do swojego forum.
To nie jest odpowiednie miejsce do tego typu dyskusji.
Mogę podać Ci jeszcze kilkadziesiąt wątków, które powiny być scalone - jeżeli dysponujesz wolnym czasem to chętnie zgłoszę do administracji Twoją kandydaturę do posprzątania bałaganu... na
naszym
forum...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: VAG i kilka pytań
«
Odpowiedz #59 -
Poniedziałek, 07.12.2009, 21:13:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czy da się vagiem sprawdzi kompresję?
Jeśli tak to w jaki sposób?
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
12
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
VAG i kilka pytań
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...