+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» Wymiana sprzęgła
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana sprzęgła  (Przeczytany 17670 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 17.09.2006, 21:38:12 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie w vario z'98 było i jest do dziś w oryginale valeo  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Marcin_Bytów
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bytów

« Odpowiedz #16 - Środa, 20.09.2006, 10:28:54 - NIEPRZECZYTANA »

Oststnio sprzedawca zaskoczył mnie informacją, że sprzęgła w cenie około 550 - 600PLN mają regenerowane tarcze przez producentów.
Czy ktoś włyszał podobne opinie, bo mi nie bardzo chce się w to wierzyć.  :?:
Zapisane
Wolf
Gość



« Odpowiedz #17 - Środa, 20.09.2006, 13:41:19 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się, że gdyby tak było producent powinien zamieścić stosowną informację na opakowaniu. Przez ponad dwa lata pracy w serwisie nie spotkałem się z czymś takim więc raczej nie bardzo wierzę... :los:
Zapisane
Bulba
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź

« Odpowiedz #18 - Środa, 20.09.2006, 17:02:34 - NIEPRZECZYTANA »

Wyglada mi to na "Hłyt materkindody" ;))
Zapisane

Bledy w pisowni sa celowe, zamierzone i chronione prawami autorskimi ®.
Uzywanie podobnych bledow jest zakazane i bezprawne.
Marcin_Bytów
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bytów

« Odpowiedz #19 - Środa, 20.09.2006, 19:01:15 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki. Tak, jak myslałem - lekka ściema, tym bardziej, że w serwisie SEAT-a na Grunwaldzkiej w Gdańsku nie słyszeli o tarczach regenerowaych przez producenta (komplet sprzęgła SACHS mają w cenie 600PLN).  :ok:
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #20 - Środa, 20.09.2006, 23:43:49 - NIEPRZECZYTANA »

A ja też gdzieś słyszałem o tym, że regenerują tarcze sprzęgłowe i pompy wodne, ale części które się zużywają pewnie wymieniają zostają tylko części typu obudowa itp.
 :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Leon Cupra '07

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 21.09.2006, 01:09:18 - NIEPRZECZYTANA »

Hehe, wszystko regenerują... Ale nie zawsze jest znak, ze jest regenerowane,
bo choc to nielegalne, to czają sie z tym... Jak ktos ma gwarancje to niech sobie
przeczyta... Fiat np. pisze ze naprawa nastepuje "przy uzyciu czesci nowych
(fabrycznie nowych lub odnowionych)"... VW swego czasu (i chyba nadal) robil
tak, ze silniki w nowych Skodzinkach to byly odnawiane silniki z Volkswagenow... ;-)
Zapisane

uszek Mężczyzna
VW Passat
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Kraków
Samochód: CCCO A8 4.2 40V 310KM

« Odpowiedz #22 - Sobota, 22.12.2007, 21:12:14 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam do was pytanie odnosnie sprzegła
mam przelatane 200kkm i sprzegło jest nieruszane od nowosc jedynie raz linka pekla
ostatnio jezdzilem corsa i ona ma hydraulkiczne no i wsiadłem do swojego to myslałem ze noga mi odpadnie dlatego zastanawiam sie czy nie czas kupic nowe sprzegło

sprzegło łapie bardzo nisko i do tego skrzypi przy wciskaniu pedału  nie mam pojecia co to czy tulejki czy jaki grzyb , linka jest z samoregulatorem
tarcza sie nie slizga ani nic z tym zwiazanego, czasem zgrzytnie przy wrzucaniu wstecznego i trzeba chwile odczekac zanim sie synchronizatory 1 włacza i wbija bieg

CO radzicie?? pchac sie w wymiane na nowe?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
CCCO A8 4.2 40V 310KM
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Leon 1.9 ASV

« Odpowiedz #23 - Sobota, 22.12.2007, 21:48:30 - NIEPRZECZYTANA »

Po takim przebiegu mogą Ci się nagle skończyć spręzyny na docisku.
Jesli  przelatane 200 kkmów to i tak jakbyś miał 1-2 wymiany gratis ;)
Jak zgrzyta to się juz regulacja skończyła i linka nie jest w stanie to skompensować .
« Ostatnia zmiana: Sobota, 22.12.2007, 21:50:12 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon 1,9TDI, Power by ASV , była Varta 12V/77Ah i jest Kager 12V/72Ah,altek Bosch 12V/140A, prowadzi AM EU 6.13, hamuje ATE Ceramic
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
MÓJ STOŻEK http://img160.imageshack.us/img160/6254/stoek9uv.jpg
uszek Mężczyzna
VW Passat
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Kraków
Samochód: CCCO A8 4.2 40V 310KM

« Odpowiedz #24 - Sobota, 22.12.2007, 21:58:53 - NIEPRZECZYTANA »

czyli wymieniac?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
CCCO A8 4.2 40V 310KM
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Leon 1.9 ASV

« Odpowiedz #25 - Sobota, 22.12.2007, 22:39:38 - NIEPRZECZYTANA »

Tak . Komplet: tarcza, docisk, łożysko oporowe.
Zapisane

Seat Leon 1,9TDI, Power by ASV , była Varta 12V/77Ah i jest Kager 12V/72Ah,altek Bosch 12V/140A, prowadzi AM EU 6.13, hamuje ATE Ceramic
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
MÓJ STOŻEK http://img160.imageshack.us/img160/6254/stoek9uv.jpg
hitek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tullamore EIRE
Samochód: Ibiza 6L '03 1.2 AZQ 5d

« Odpowiedz #26 - Poniedziałek, 12.05.2008, 20:28:44 - NIEPRZECZYTANA »

Podłączę się pod temat - kto mi poleci dobre sprzęgło do AKK 1.4 60 KM z 2000 roku?

Napisano: Poniedziałek, 12.05.2008, 20:22:15


LuK czy Sachs?
Zapisane

What's up ?


guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 12.05.2008, 21:00:36 - NIEPRZECZYTANA »

Sachs
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 12.05.2008, 21:27:07 - NIEPRZECZYTANA »

sachs :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 12.05.2008, 23:18:33 - NIEPRZECZYTANA »

sachs stosuje regenerowane :-X  Valeo polecam
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» Wymiana sprzęgła
Skocz do: