+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami  (Przeczytany 120465 razy)
0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #60 - Piątek, 05.01.2007, 14:33:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cz_marek"
poźniej po 3, 4 ruchach wskazówki w górę i w dół  obroty już są OK.

czyszczenie przepustnicy, adaptacja i powinno byc si
u mnie dodatkowo po czyszczeniu wystapil błąd czujnika miedzy biegu jak jechalem i wciskalem sprzeglo obroty lecialy na ok 3tys, dopiero pochwili opadaly i bylo ok, podpiecie VAGa kasowanie bledu i jest dobrze.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
cz_marek
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kosina

« Odpowiedz #61 - Piątek, 05.01.2007, 14:37:37 - NIEPRZECZYTANA »

Gizmo dzięki i pozdrawiam.
P.S - może będziesz wiedział co w tej sytuacji zrobić http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2994.0 , będę wdzęczny!
Zapisane

Seat Ibiza
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #62 - Piątek, 05.01.2007, 14:57:48 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety z absem nie pomoge moja maszyna tego cudu nie ma, i nigdy sie tym nie ciekawilem, sadze jednak ze jak podepniesz VAGa do adaptacji przepustnicy to blad ABS tez wyjdzie i bedziesz wiedzial co jest nie tak.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #63 - Piątek, 05.01.2007, 20:47:10 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli wyjdzie jakis blad to nie da sie przeprowadzic adaptacji. Do tego musza byc wykasowane wszystkie bledy.
Zapisane

drzewko82 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała
Samochód: Seat Ibiza 94r. 1.4 lpg + Cordoba Vario 98r. 1.6

« Odpowiedz #64 - Piątek, 04.07.2008, 18:44:41 - NIEPRZECZYTANA »

A ja pytanie w ramach problemów z odpalaniem...

W tamtym tygodniu znajomy wymienił mi rozrząd, i już u niego auto zapaliło mi dopiero za 2 razem :|
Ale pomyślałem - może jakiś wybryk...
Tak, tylko od tego czasu ani razu mi nie zapalił za 1 razem, kręcę i nic, a za drugim od razu chwyta :|

Przed wymianą rozrządu było wszystko ok, zapalał od razu

Pomysł: wymienić świece (niestety nie znam ich stanu)

ale pytanie czemu dopiero po wymianie rozrządu takie coś?
I czy nawet jakby były świece w kiepskim stanie to nie powinien chociaż czasem od razu zapalić?
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #65 - Piątek, 04.07.2008, 19:11:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drzewko82
Przed wymianą rozrządu było wszystko ok, zapalał od razu

Może znajomy się pomylił np o 1 ząbek przy zakładaniu paska???  teoretyzuję, ale tak mi przyszło na myśl... podjedź do mechanika i sprawdź porostu :)
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
PABLO 77
Gość



« Odpowiedz #66 - Niedziela, 06.07.2008, 11:45:54 - NIEPRZECZYTANA »

witam wszystkich mam problem z silnikiem seata toledo 95r 1,8/benzyna silnik nierówno chodzi czy jest ciepły czy zimny trzęsie sie tak ze drży kierownica a zwłaszcza jak jest zimny to przez te drgania słychać jak stuka z tyłu tłumik  WYMIENIłEM świece / kable/ kopułkę/palec/ i nadal bez zmian może ktoś mi pomoże PROSZE bo już nie wiem co jest nie tak !!!!! :rotfl:
Zapisane
Oktan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: była Cordoba 1.4 ABD, jest megane '02 1.9 dci

« Odpowiedz #67 - Niedziela, 06.07.2008, 12:21:28 - NIEPRZECZYTANA »

poduszki masz cale??
Zapisane
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #68 - Niedziela, 02.11.2008, 21:03:42 - NIEPRZECZYTANA »

A skoro mowa o kablach zapłonowych...jakie polecacie?
Nie wiem jakie są najlepsze ale ja ostatnio spedziłem caly miesiąc w ASO Citroen i goscie przyjezdzali po 100 000 km i przewody NGK jeszcze dobrze sie trzymały
Zapisane

:google:
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #69 - Wtorek, 30.12.2008, 10:56:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich. Moje problemy zaczęły się nie długo po tym jak kupiłem samochód. Mam seata cordobe 1.4 16V 98r i chyba niespotykany silnik. Na początku silnik pracował bez problemów ładnie odpalał, równo chodził miał siłę i wszystko było ok oprócz tego że wskaźnik od temperatury nie podnosił się. Myślałem na początku że to wina czujnika, nie miałem bardzo czasu na sprawdzenie co jest przyczyną. Po jeździe na zimnym silniku w zimne dni coś nagle się stało silnik, zaczął gorzej palić wogóle nie ma ssania, a zaraz po nepaleniu na zimnym obroty tak spadają że wydaje się jakby auto miało zaraz zgasnąć, obroty są dziwne raz około 1000 raz troszkę mniejsze bądź dochodzące do 1500, jest bardziej mulasty, ma jakby mniej siły. Czasem falują obroty. Przepustnice czyściłem, nawet byłem w serwisie to mi wymienili czujnik temperatury i wgrali nastawy. ale to i tak na dłuższą metę nic nie dało. Może ktoś miał taki problem że jeździł bez termostatu i tak się stało nagle.

Nic nie rozumiem. Jeździłeś bez termostatu? Wymiana czujnika temperatury nie pomogła na wskazania temperatury?
Opisz dokładniej co było robione, w jakiej kolejności i z jakim skutkiem.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Piotre16 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: LKR
Samochód: Seat Cordoba 98 1.4 16V AFH

« Odpowiedz #70 - Wtorek, 30.12.2008, 15:58:22 - NIEPRZECZYTANA »

A gdzie ten drugi czujnik może się znajdować? Wcześniej u niechanika na komputerze wskakiwal "nastawnik przepustnicy" a później byłem w serwisie i niby mieli zrobić a dalej jest problem. Co może być spowodowane że nie mam normalnych obrotów silnika?
Zapisane
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #71 - Środa, 31.12.2008, 14:24:37 - NIEPRZECZYTANA »

To znaczy jak ma być słychać? Czyli przy przekręcaniem kluczyka na zapłon powinna się odzywycą przepustnica? Wydaje mi się że nie ale muszę to sprawdzić. A głośne to będzie?

Słychać jak się uzbraja takie brzęczenie przez chwile
Zapisane


raf-z
Gość



« Odpowiedz #72 - Niedziela, 04.01.2009, 23:20:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Piotre16
Dodam że po odpaleniu są niskie około tysiąca a im silnik się bardziej grzeje to czasem wyrastają ale nie zawsze
 
 Kilka lat temu miałem podobną sytuację (co prawda w innym aucie ale jednak): silnik zimny - obroty około 1000, w miarę wzrostu temperatury rosły obroty silnika, tak do około 1500. Przyczyną było "lewe" powietrze. Po usunięciu nieszczelności problem zniknął.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 04.01.2009, 23:24:22 wysłane przez raf-z » Zapisane
jaco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1,4 95r.

« Odpowiedz #73 - Poniedziałek, 16.03.2009, 12:15:16 - NIEPRZECZYTANA »

Podepnę sie pod ten temat.
Mianowicie od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem rano.Kręce, kręce i po kilkunastu takich kręceniach zaskoczy jak mu troche pomogę pedałem gazu albo i nie zaskoczy  tak jak dziś. Natomiast wczoraj jak był rozgrzany ,chcąc odjechac ze swiateł ,dodałem gazu i chwile sie pokrztusił i zdechł,potem jeszcze pare razy odpalił ledwo ledwo ,ale po dodawaniu gazu od razu gasł..i juz nie odpaliłem.Po kilku chwilach na poboczu odpalił ,co prawda obroty się trochę bujały ale dojechałem jakoś do domu.
Co zrobiłem itd.:
-zmieniłem kopułkę i palec rozdzielacza
-zmieniłem czujnik temperatury
-ustawiono ponownie zapłon
-sprawdziłem świece i przewody WN( wymieniałem je w tym roku) >> iskra jest.

Jakieś sugestie???


 
Zapisane

STOP Wariatom Drogowym...
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #74 - Poniedziałek, 16.03.2009, 12:17:18 - NIEPRZECZYTANA »

skoro już grzebałeś przy całej elektryce to cewkę tez obadałeś?
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do: