Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zepsuty licznik kilometrów - POMOCY !!!  (Przeczytany 31447 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #15 - Środa, 29.11.2006, 21:40:46 - NIEPRZECZYTANA »

A ja tak zdejmuje bo jest mi wygodniej. Jesli chodzi o elektronike przemysloiwa to wszelkie sterowniki sa wylaczane w szafach rowniez przez zdjecie plusa (lub calego napiecia przez wylaczenie zasilacza). Sledzilem ww artykul, ale jakos nie przywiazuje nigdy uwagi do kolejnosci odlaczania klem, odlaczam bo tak mi wygodniej.
Zapisane

dnawrocki
Gość



« Odpowiedz #16 - Czwartek, 07.12.2006, 22:46:25 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie ujme to tak .............. odnosnie poduszek
w niemieckiej instrukcji serwisowej do pasata i golfa wyrażnie mówi się o odłączeniu najpierw "-"
i odwrotnie przy podłączaniu najpierw plus a potem minus
i uwaga NIE POWINNO BYĆ NIKOGO W SAMOCHODZIE
czyli pokrętnie przyznają się do tego że poduszka może wystrzelić ..........
A tak nawiasem mówiąc to prawda że licznik można wyciągnąć bez zdejmowania kierownicy w ibizie bez poduszki sam to trenowałem  :chytry:
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #17 - Piątek, 08.12.2006, 18:45:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "dnawrocki"
Panowie ujme to tak .............. odnosnie poduszek
w niemieckiej instrukcji serwisowej do pasata i golfa wyrażnie mówi się o odłączeniu najpierw "-"
i odwrotnie przy podłączaniu najpierw plus a potem minus ...


 :ok: zgadzam się z przedmówcą  ;-)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Tomi509 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #18 - Środa, 05.12.2007, 15:10:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Podpinam się pod ten wątek bo jako nowy został usunięty. Mam problem z licznikiem prędkości i obrotomierzem, mianowicie stoją w miejscu na 0:( Wskazówka obrotomierza drga wydając przy tym dziwny dźwięk, ale dalej znajduje się na 0:( od czasu do czasu obie wskazówki ruszą ale dzieje się to bardzo rzadko i po wyłączeniu zapłonu znowu stoją na 0. Wskazówka temp. i paliwa działa poprawnie, tak samo elektroniczny wyświetlacz z przejechanymi km. Sprawdzałem bezpieczniki, czyściłem wtyki na liczniku i na czujniku w skrzynii i dalej nic:( Spotkał się ktoś może z podobnym problemem???? Prosze o pomoc i pozdrawiam
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #19 - Środa, 05.12.2007, 15:26:03 - NIEPRZECZYTANA »

spotkal sie. trzeba wyjac licznik i albo do elektronika zeby przelutowal sciezki albo samemu mozna,
Baniolek mial ten klopot i sam lutowal miejsce osadzenia licznika i obrotka w plycie zegarow,
jezdzilismy po szrotach podpielismy drugi i tez byl walniety,
trzeba poprawic laczenie stopek wewnatrz licznika.
te roczniki tak maja.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Środa, 05.12.2007, 15:32:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tomi509
stoją w miejscu na 0:( Wskazówka obrotomierza drga wydając przy tym dziwny dźwięk, ale dalej znajduje się na 0
wyglada na to jakby tryby sie wysypaly... rozkrec caly licznik i dostan sie do mechanizmow
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tomi509 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #21 - Środa, 05.12.2007, 15:35:09 - NIEPRZECZYTANA »

Ale one od czasu do czasu zadziałaję i wszystko chodzi do momentu wyłączenia zapłonu
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #22 - Środa, 05.12.2007, 15:38:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
rozkrec caly licznik i dostan sie do mechanizmow
Proponuję, żeby jednak najpierw sprawdzić licznik elektrycznie tak jak radzi Gizmo...
Rozbieranie mechanizmów może źle się skończyć  8) a raczej niemożliwe, że oba mechanizmy 'padły' w tej samej chwili...  ;)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Środa, 05.12.2007, 15:41:46 - NIEPRZECZYTANA »

Ale one od czasu do czasu zadziałaję i wszystko chodzi do momentu wyłączenia zapłonu
moze jest tylko problem z zaskoczeniem licznika na 1 zabek a dalej juz trybi.
Bez rozkrecenia na czesci niczego wiecej sie nie dowiesz.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #24 - Środa, 05.12.2007, 15:44:05 - NIEPRZECZYTANA »

Stawiam tak jak koledzy, na ułamany kabel lub ukruszony lut,
co tłumaczyłoby czemu czasem zadziała... Mierniczek w dłoń
i przepatrzeć elektrykę, czy wszędzie jest przejście gdzie być
powinno i czy nie ma go nigdzie, gdzie być nie powinno (zwarcie)...
Zapisane
Tomi509 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #25 - Środa, 05.12.2007, 15:45:59 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra porozkręcam go i popatrzę. A te tryby da się jakoś wymienić czy trzeba nowy licznik założyć??? dzięki chłopaki :pub:
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #26 - Środa, 05.12.2007, 15:48:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tomi509
A te tryby da się jakoś wymienić czy trzeba nowy licznik założyć???
Da się wymienić, ale trzeba znaleźć odpowiednie części zapasowe...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #27 - Środa, 05.12.2007, 15:54:53 - NIEPRZECZYTANA »

najlepsza metoda na sprawdzenie lutu, jak nie dziala to Lutnij go z gory w deske, powinien zatrybic, a potem tylko rozkrecic i poprawic lut, Baniol lutowal stopke, miejsce wejscia licznikow w plyte, pomoglo poki co.
objaw byl jak u Ciebie tylko nie do momentu wylaczenia zaplonu, tylko do czasu gdy autko bylo zimne- dzialal
rozgrzewala sie deska i zdychal.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Tomi509 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #28 - Środa, 05.12.2007, 16:00:13 - NIEPRZECZYTANA »

Ale u mnie lutnięcie w deske nic nie daje, sprawdzałem:) u mnie nie ma raczej zasady na to czy działają czy nie, jak im sie zechce to chodzą:) może to jednak jest tak jak mówi raby. posprawdzam jutro albo w piątek i napiszę co i jak.
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #29 - Środa, 05.12.2007, 21:26:12 - NIEPRZECZYTANA »

według mnie masz zimny lut na płytce w zegarach. W mechanice raczej nie szukałbym problemu. Ale to jest tylko moje zdanie. :pub:  :pub:  :pub:

Napisano: Środa, 05.12.2007, 21:23:56


przelutuj całą płytkę i powinno pomóc tylko nie przegrzej
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» zepsuty licznik kilometrów - POMOCY !!!
Skocz do: