więc tak jak obiecałem, byłem dziś w sklepie i zakupiłem sobie kabelek KKL, dałem 129 zeta
jest on na comie. Miałem wziąć na usb ale gość w sklepie mnie przeknał że nie ma sensu - otóż na comie można działać z programami które są pod dosa a poza tym jest tańszy o 60 zeta w takim komplecie jak wziełem - nie brałem z wtyczką odb1 - stwierdziłem że narazie nie jest mi potrzebna - w razie czego można dokupić.
Kabel przetestowałem pod dwoma programami vwtool i vag.
kiedyś jak byłem na kompie w warsztatcie na st 6000 to wykryło błędy i pokryły się one z tymi dzisiejszymi
oto screen z st6000
wiedziałem że miałem uwaloną sonde, dlatego przyśpieszyłem sobie potencjometr od przepustnicy i błąd też wyleciał. test przy właczonym zapłonie tylko, dlatego hall też wyskoczył
a oto vwtool
i vag-com
przy właczonym tylko zapłonie
przy załaczonym silniku
w razie pytań co do tego kabla to służe pomocą, narazie sprawdziłem tylko czy działa - nie oblookałem wszystkich funkcji
[ Dodano: 2006-07-11, 13:20 ]rózni się zastosowanymi układami, pierwszy działa róznież w dosie, w drugiej opcji nie masz z kablem wejściowym na kompa w samochodzie jest na fotce z obwódka zieloną on kosztuje około 50 zeta sam
Cenowo znacząca różnica.... ten drugi ma jakieś piny dodatkowo. Czy może któryś jest "łatwiejszy w obsłudze" a raczej mniej kłopotliwy w użytkowaniu?
w użytkowaniu sie nic nie zmienia, podpinasz identycznie