+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Proszę o pomoc odnośnie doboru VAGa
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 26   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Proszę o pomoc odnośnie doboru VAGa  (Przeczytany 244422 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 06.07.2006, 18:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Szkode ze te cholerne nowe laptopy nie maja COM

To może coś takiego:

rozwiąże problem braku RS232 :?:

 :arrow: http://www.adarnet.pl/product_info.php?cPath=94_7&products_id=37037
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 06.07.2006, 18:41:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Martini"
Ma ktoś ściagnietego vaga 409 lub 509 w wersji polskiej ??

Sprawdz to: http://vag-com.pl/download.htm
Cytat: "KYS"
To może coś takiego:

Jezeli tylko to dziala to czemu nie  ;-)  podobno sa problemy z takimi wynalazkami...
Moze ktos kupi i przetestuje a ja zrobie to pozniej...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 06.07.2006, 18:56:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
To może coś takiego

Z praktyki wiem ze nie kazdy konwerter USB na 232 konwertuje wszystkie sygnaly RS-a. Przynajmniej w pracy mielismy problemy z komunikacja ze sterownikami
Zapisane

DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #18 - Piątek, 07.07.2006, 09:30:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"

Z praktyki wiem ze nie kazdy konwerter USB na 232 konwertuje wszystkie sygnaly RS-a. Przynajmniej w pracy mielismy problemy z komunikacja ze sterownikami


dokladnie czesto bywaja problemy z przejsciowkamiwiec jak ktos ma mozliwosc powinien bracinterfejs na usb od razu chyba ze ktos trafi dobra przejciowke
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Nightmare Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Seat ibiza 99 1.4

« Odpowiedz #19 - Piątek, 07.07.2006, 10:03:56 - NIEPRZECZYTANA »

Dobrze działające RS232 są tylko na karcie PCIMC
Zapisane

Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #20 - Piątek, 07.07.2006, 20:48:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Nightmare"
RS232 są tylko na karcie PCIMC
które są qr.....ewsko drogie
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
Nightmare Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Seat ibiza 99 1.4

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 10.07.2006, 08:39:20 - NIEPRZECZYTANA »

No trzeba liczyc ze 100 - 120 zł
Zapisane

Miffy
Gość



« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 10.07.2006, 21:41:45 - NIEPRZECZYTANA »

I ja właśnie rozglądam się za kabelkiem...
Mam etke i vag-com i chcę to jakoś połączyć  :ok:
(Ibiza '02 1.9 TDI) no i nie wiem, który kabel wybrać by działało.
Może coś takiego: http://allegro.pl/item112931539__hit_interfejs_do_vw_audi_skoda_seat_promocja.html
albo:
http://allegro.pl/item113488639_interfejsvag_opto_obd1_obd2_vw_lt_k_l_promocja_.html

 :?:
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 11.07.2006, 07:38:44 - NIEPRZECZYTANA »

jesli masz brac to bierz ten http://allegro.pl/item113..._promocja_.html obsluguje linie K i L
ten pierwszy tylko K

jesli masz TDI 2002 w tej nowej budzie to powinies miec 2 linie wczesniejsze obslugiwaly tylko jedna K
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Miffy
Gość



« Odpowiedz #24 - Wtorek, 11.07.2006, 07:56:20 - NIEPRZECZYTANA »

Buda nie nowa, nie stara, tylko przejściowa ;) A skąd sie biorą różnice cenowe w wymienionych w tym wątku kablach? Odblija się to jakoś na jakości? Czymś sie różnią ale czy są to różnice, na ktore nalezy zwrócić uwagę przy wyborze? Ja po prostu chcę by działało  :mrgreen:

A może dokładniej:
Czy się różni ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=113950730 od tego
http://allegro.pl/item113488639_interfejsvag_opto_obd1_obd2_vw_lt_k_l_promocja_.html

Cenowo znacząca różnica.... ten drugi ma jakieś piny dodatkowo. Czy może któryś jest "łatwiejszy w obsłudze" a raczej mniej kłopotliwy w użytkowaniu?
Zapisane
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 11.07.2006, 12:13:06 - NIEPRZECZYTANA »

więc tak jak obiecałem, byłem dziś w sklepie i zakupiłem sobie kabelek KKL, dałem 129 zeta




jest on na comie. Miałem wziąć na usb ale gość w sklepie mnie przeknał że nie ma sensu - otóż na comie można działać z programami które są pod dosa a poza tym jest tańszy o 60 zeta w takim komplecie jak wziełem - nie brałem z wtyczką odb1 - stwierdziłem że narazie nie jest mi potrzebna - w razie czego można dokupić.


Kabel przetestowałem pod dwoma programami vwtool i vag.
kiedyś jak byłem na kompie w warsztatcie na st 6000 to wykryło błędy i pokryły się one z tymi dzisiejszymi

oto screen z st6000

wiedziałem że miałem uwaloną sonde, dlatego przyśpieszyłem sobie potencjometr od przepustnicy i błąd też wyleciał. test przy właczonym zapłonie tylko, dlatego hall też wyskoczył

 


a oto vwtool






i vag-com




przy właczonym tylko zapłonie



przy załaczonym silniku




w razie pytań co do tego kabla to służe pomocą, narazie sprawdziłem tylko czy działa - nie oblookałem wszystkich funkcji

[ Dodano: 2006-07-11, 13:20 ]
Cytat: "Miffy"


rózni się zastosowanymi układami, pierwszy działa róznież w dosie, w drugiej opcji nie masz z kablem wejściowym na kompa w samochodzie jest na fotce z obwódka zieloną on kosztuje około 50 zeta sam

Cytat: "Miffy"
Cenowo znacząca różnica.... ten drugi ma jakieś piny dodatkowo. Czy może któryś jest "łatwiejszy w obsłudze" a raczej mniej kłopotliwy w użytkowaniu?


w użytkowaniu sie nic nie zmienia, podpinasz identycznie
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #26 - Wtorek, 11.07.2006, 12:24:02 - NIEPRZECZYTANA »

a czym sie ten co kupiles rozni od np >tego< ? bo wyglada jakby to bylo to samo tylko upchniete we wtyku obd2, mniej kabli i tansze troche?
ja tez sie do tego przymierzam ale bede chyba bral >ten<
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #27 - Wtorek, 11.07.2006, 12:28:08 - NIEPRZECZYTANA »

tak to jest ten co kupiłem ale dokupiłem sobie jeszcze za 10 zeta do tego ten kabelek z gołymi pinami co widać na 1 zdj. pierwszy od lewej strony - wtyczka rs z kolorowymi kabelkami i na końcu same piny




jeśli ktoś mieszka w poblżu huty to mogę pokazać co i jak
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #28 - Wtorek, 11.07.2006, 12:32:48 - NIEPRZECZYTANA »

no ale ty masz jeszcze to czarne pudelko z bialymi napisami - wyglada tak jakby w tym linku co ja podalem zawartosc tego pudelka byla upchnieta we wtyku obd2 - mniej kabli i bardziej poreczne bo masz tylko wtyk obd2 i wtyczke do kompa.
chyba ze zle rozumuje to mnie popraw :ok:
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #29 - Wtorek, 11.07.2006, 12:36:51 - NIEPRZECZYTANA »

niestety cały interfejs zawiera sie w tym "pudełku" a kabel to kabel

[ Dodano: 2006-07-11, 13:42 ]
żeby wszystko byo jasne to daje zdjęcie  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

to jest tylko przejściówka com-euro

Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
Strony: 1 [2] 3 4 ... 26   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Proszę o pomoc odnośnie doboru VAGa
Skocz do: