Cześć!
Co do pierwszego problemu z metalicznym dźwiękiem podczas zaciągania ręcznego, to być może warto sprawdzić linki hamulcowe związane z ręcznym. Mogą być one luzem lub wystawione na niewłaściwe działanie, szczególnie podczas parkowania na wzniesieniu. Mechanicy mogą dodatkowo sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń w mechanizmach hamulcowych z tyłu, które mogą powodować ten dźwięk.
Co do drugiego problemu z trzeszczącym dźwiękiem podczas pełnego obrotu kierownicy, może to być związane z układem kierowniczym, przegubami lub nawet powiązane z zawieszeniem. Warto sprawdzić, czy nie ma luzów w układzie kierowniczym i zawieszeniu oraz czy gumowe elementy nie są zużyte.
Przygotuj dla mechaników jak najwięcej informacji dotyczących warunków, w których występują te dźwięki, to z pewnością pomoże im w szybszej diagnozie.
Mam nadzieję, że mechanicy szybko znajdą rozwiązanie dla Twojego problemu. Trzymam kciuki!