+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» TOLEDO II TDI brak mocy powyżej 140km/h
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: TOLEDO II TDI brak mocy powyżej 140km/h  (Przeczytany 22600 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
zbigi
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świnoujście

« Niedziela, 18.06.2006, 18:56:29 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżdżę TOLEDO II 1.9TDI 110KM SILNIK AHF.Gdybym niejechał ostatnio po pożądnej autostradzie to szybkobym nie zauważył że mijając 140km/h zaczyna mu brakowac mocy jakby chciał a nie może pociągnąc.Rok temu jak go kupiłem jechałem nim 210km/h a ostatnio ledwie 180km/h wycisnołem. Nigdzie jeszcze nie byłem bo ostatnio troche brak kasy ale jak tylko cos wykąbinuję to pojadę.Ale chciałbym się czegoś dowiedzieć od was pewnie macie wieksze doświadczenie.Czytając inne posty myśle że to przepływka ale nie jestem przekonany bo nigdy nie miałem doczynienia z TDI.No i bardzo mnie zabolało jak wsiadłem w VW GOLFIV TDI 101KM z pompowtryskiwaczami ze ma lepszego kopa niż mój 110KM. Prosze o jakiś komentarz będę bardzo wdzięczny.

                                                                                      zbigi.
Zapisane
neonek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nowa Sól

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 18.06.2006, 19:21:34 - NIEPRZECZYTANA »

Mysle ze to przeplywomierz w kazdym razie od tego trzeba zaczac. W dieslach zwykle siada osprzet jezeli juz
Zapisane

neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
Śmielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 18.06.2006, 22:10:46 - NIEPRZECZYTANA »

na mój gust to filtr paliwa... ale moge sie mylić
Zapisane

Cordoba 1.4 AEX '97 60KM
ww200 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo II 1999 1.9TDI

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 18.06.2006, 23:00:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Mnie tez pojawil sie ten sam problem i mam pytanko gdzie w Wawie mozna by to sprawdzic i naprawic.Za info z gory dzieki
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 18.06.2006, 23:23:46 - NIEPRZECZYTANA »

Silnik pracuje rowno i cicho? (jezeli wogole mozna to tak nazwac ;-) )
Zapisane

ww200 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo II 1999 1.9TDI

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 19.06.2006, 07:15:00 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli chodzi o mnie to kultura pracy bez zastrzezen a silnik mam AHF.
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 19.06.2006, 08:31:16 - NIEPRZECZYTANA »

zwalona przeplywka lub n75 sie przycina i przechodzi w tryb serwisowy

n75 latwo mozna sprawdzic bez komputera

jesli nie masz mocy powyzej 140 wylacz silnik podczas jazdy wlacz i sprobuj depnac jesli przez chwile bedziesz mial normalna moc znaczy sie ze n75 pada

jesli nie wskazuje to na przeprlywke wtedy tylko laptop vag i test podczas jazdy na ilosc zasysanego powietrza powinienes miec pomiedzy 900-1200 mg na suw wg przeplywki jesli masz mniej to niestety przeplywka pada :D
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 19.06.2006, 09:25:50 - NIEPRZECZYTANA »

Gdyby wpadal w awaryjny to nie rozpedzilby sie do 180 no chyba ze z jakiejs mega gory. IMHO albo przeplywka, albo turbo siada powoli, N75, nieszczelonsc w dolocie lub wezach podcisnienia, ew. czujnik temp. wody (tu auto jezdziloby "ociezale"). Mozliwosci jest duzo, trzeba podpiac sie pod VAGa.

[ Dodano: 2006-06-19, 10:26 ]
Cytat: "ww200"
Witam.Mnie tez pojawil sie ten sam problem i mam pytanko gdzie w Wawie mozna by to sprawdzic i naprawic.Za info z gory dzieki


www.diagtronic.pl
www.unitronic.pl
Zapisane

Grzesiek
Świeżak

Offline Offline



Skąd: krk

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 19.06.2006, 11:56:37 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie ten sam objaw co w moim toledo, zresztą mam ten sam model i był padniety przepływomierz powietrza więc na 99% to jest przyczyną braku mocy w Twoim aucie.
Zapisane

W sprzedaży samochodu dobrze wykonane zdjęcia to podstawa skutecznej oferty.
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 19.06.2006, 14:25:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Gdyby wpadal w awaryjny to nie rozpedzilby sie do 180 no chyba ze z jakiejs mega gory. IMHO albo przeplywka, albo turbo siada powoli, N75, nieszczelonsc w dolocie lub wezach podcisnienia, ew. czujnik temp. wody (tu auto jezdziloby "ociezale"). Mozliwosci jest duzo, trzeba podpiac sie pod VAGa.


gydby wpadl w awaryjny rozpedzalby sie do 140 i potem mulil kolo tego (nie doczytalem ze bujal sie do 180 :D  )

gdyby turbina mu siadala lub mial nieszczelnosc w dolocie ciagnalby na czarno za soba

obstawiam przeplywke ale organoleptycznie moze sprawdzic ze samochod slabiej ciagnie powyzej 2500 obrotow
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
ww200 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo II 1999 1.9TDI

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 20.06.2006, 10:11:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Moje auto dzisiaj po wizycie u Master'sa w Warszawie odzyskalo swoja sprawnisc.Wine za to ponosila zasyfiala turbina a cala naprawa razem z pomiarem i testem na drodze trwala 20 minut.Teraz wszystko gra i buczy :mrgreen: Pozdrowienia dla Master'sa :rock:
Zapisane
zbigi
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świnoujście

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 20.06.2006, 21:29:47 - NIEPRZECZYTANA »

wczesniej nie miałem czasu odpisać. Ale jeżeli chodzi o filtr paliwa to niedawno go wymieniłem bo też tak myslałem.Nieprubowałem jeszcze testu z N75.Nadmieniam autko ogolnie chodzi cicho równo na wolnych obrotach.Oraz przy normalnej jeździe nie dymi nawet przy wyzszych predkościach i jest naprawde ciche.Dzieki za wszystkie podpowiedzi nie myslalem ze aż takie zainteresowanie bedzie.Widze Że z problemem bedę miał do kogo się zwracać.Ja też chetnie podziele się z wami ciekawostkami.Ostatnio wymieniałem osobiscie bo nie lubię mechaników tuleje na tylnej belce i mam dorobiony profesjonalny wciskacz super sprawa idzi jak masełko.  Jak uporam sie ze swoim problemem to dam znać.Narka

[ Dodano: 2006-06-28, 20:53 ]
WITAM CIOŁEM OSTATNIO TRCHE PO PROSTEJ I SPRAWDZIŁEM TEST Z N75 WŁĄCZAJAC AUTKO NIESTETY NIEODCZUŁEM ZMIANY PRZYROSTU MOCY.MAM JEDNO PYTANKO CZY KTOS PRÓBOWAŁ ZASTEPCZE PRZEPŁYWKI ZAMIAST BOSCHA.CZY SIE NADAJĄ .CZY LEPIEJ ZAINWESTOWAC W ORGINAŁ W ASO.CZY EWETUALNIE MOZNA SAMEMU WYMIENIC BEZ PRZESZKÓD.KOMPUTER TEGO NIE ODCZUWA NIETRZEBA JAKIEJS MODYFIKACJI PO WYMIANIE .ZGÓRY DZIEKI ZA PODPOWIEDZ. :niewiem:  :niewiem:  :niewiem:
Zapisane
shadowrider
Gość



« Odpowiedz #12 - Piątek, 28.07.2006, 10:01:29 - NIEPRZECZYTANA »

A ja bym poprosił o namiary na tego Masters'a bo tez mam w swoim Toledo jakieś robótki.
A co tej gość/zakład robi?
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #13 - Piątek, 28.07.2006, 19:04:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "shadowrider"
A ja bym poprosił o namiary na tego Masters'a bo tez mam w swoim Toledo jakieś robótki.
A co tej gość/zakład robi?


Najslynniejszy tuner w polsce  :satan:
Przyokazji spec od diagnozy wszelkiej masci diesli.
www.tdi-tuning.pl

p.s. chlopie jak ty sie uchowales ze o Mastersie nie slyszales...?
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
zbigi
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świnoujście

« Odpowiedz #14 - Piątek, 20.10.2006, 15:31:30 - NIEPRZECZYTANA »

Wrzeszcie wybrałem się do serwisu z moim tolkiem który słabo mi ciągnoł po podłączeniu do VASa okazało że nic nie wykrył ale przygotowałem się na tą okolicznośc miałem z sobą wydrukowany sposób w jaki powinno sprawdzac przepływkę dopiero po moich podpowiedziach wszedł na kanał 10  tam sprawdził parametry po czym stwierdził że jest uszkodzony oczywiście nie mieli na magazynie i musze jechać jeszcze raz a wogóle to nikt nie chciał ze mna rozmawiać  oszczegółach wyglądało jakby się nieznali na szczegółach. Co to za serwis tragedia niepolecam :niewiem:
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» TOLEDO II TDI brak mocy powyżej 140km/h
Skocz do: