Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
shell V-power diesel
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: shell V-power diesel (Przeczytany 42379 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
shell V-power diesel
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 20.06.2006, 22:17:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Kobi07"
V-power czy to benzyna czy to ON ma dopiero tyle oktanow ile powinny miec zwykle paliwa
Tak dla ścisłości: benzyna ma liczbe oktanową, a ON liczbę cetanową
Ale ogólnie zgadzam się z Tobą, że tankując droższe/sprawdzone paliwo ma się większą pewność, że do baku wlewa się coś co spełnia normy paliwa...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
heartless
Moderator
Offline
Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ
shell V-power diesel
«
Odpowiedz #16 -
Środa, 26.07.2006, 10:56:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
TUTAJ
jest kilka artykułów do poczytania o "ulepszanych" paliwkach..
Zapisane
Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
shell V-power diesel
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 26.07.2006, 11:01:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "heartless"
TUTAJ
jest kilka artykułów do poczytania o "ulepszanych" paliwkach..
Po przeprowadzeniu kolejnego testu osiągów okazało się, że zarówno moc auta jak i moment obrotowy nie zmienił się.
Ładne podsumowanie
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
heartless
Moderator
Offline
Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ
shell V-power diesel
«
Odpowiedz #18 -
Środa, 26.07.2006, 11:30:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tylko alfa 166 2,4 JTD (common rail) na jednym z paliwek miała
wyraźny
przyrost mocy i momentu - w zakresie wysokich obrotów.
Zapisane
Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
shell V-power diesel
«
Odpowiedz #19 -
Czwartek, 27.07.2006, 10:49:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Bo nie bedzie roznicy zbytniej... Kiedys nawet czytalem jak sie wypowiadal jakis przedstawiciel
Orlenu i mowil o Vervie ze te paliwa "premium" nie sa jakies super-energetyczne, ale zawiera
detergenty (Ludwik czy Pur Extra?
) ktore oczyszczaja silnik z syfu i nagaru...
W to przynajmniej jestem w stanie uwierzyc i co jakis czas leje jakiegos "premium",
a co do mocy to NIC... Bo ja mowili experci z jakiejs gazetki moto (nie pamietam nazwy)
wzrost mocy bedzie tylko w samochodzie z zasyfionym silnikiem, ktory po przejechaniu
sie na tych cudach sie wyczysci...
Zapisane
Cepan023
Użytkownik
Offline
Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #20 -
Poniedziałek, 18.05.2009, 21:13:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
chyba stworzyli nowy shell v-power diesel tu artykuł:
http://moto.wp.pl/kat,106636,title,Rewolucja-w-swiecie-Diesla,wid,11123413,wiadomosc.html?ticaid=180ce&_ticrsn=5
jeździł ktoś na tym? jakie odczucia?
Zapisane
dev
Świeżak
Offline
Skąd: DC
Samochód: Ibiza 6K1, 1.9 TDI AHU
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 19.05.2009, 11:45:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Powiem tak... zatankowałem w Shellu w Markach... i przy dystrybutorze w Krakowie szczęka mi spadła na ziemię. Spalanie 1.5l niższe :] Pomyślałem, że autko ożyło na wiosnę (jadąc miałem wrażenie, że jest bardziej żwawe). Pojeździłem jednak trochę, zatankowałem na Neste i zaliczyłem powrót do W-wy. Spalanie wróciło do normy :|
Usiłuję teraz wyjeździć resztę baku i rozglądam się za Shellem z korzystnymi cenami z lewej strony Wisły (wtedy w Markach byłem w drodze wyjątku).
Do tej pory tankowałem z reguły na Neste (samoobsługa) i Auchan w Częstochowie. Jeśli 'wydajność' shellowskiego diesla się potwierdzi, to przyjdzie mi zmienić nawyki (chociaż jak widzę cenę ropy w Shellu na Puławskiej to mnie skręca).
PS Wie ktoś może, czy mają na tym Shellu jakieś promocje? Kilka lat temu taniej mieli ropę w weekendy. Jest ta promocja jeszcze?
PS2 Nie wiem, czy ten v-power to jest to samo, co ten wynalazek w podanym przez Cepana linku. Przy następnym tankowaniu postaram się zweryfikować organoleptycznie
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 19.05.2009, 18:05:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Cepan023
PS2 Nie wiem, czy ten v-power to jest to samo, co ten wynalazek w podanym przez Cepana linku. Przy następnym tankowaniu postaram się zweryfikować organoleptycznie
To ten sam. Shell jako pierwszy wprowadził GTL.
Zapisane
dev
Świeżak
Offline
Skąd: DC
Samochód: Ibiza 6K1, 1.9 TDI AHU
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #23 -
Niedziela, 24.05.2009, 22:20:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wczoraj rano zatankowałem... znów w Markach. Znów zdecydowanie żwawiej ciągnie w porównaniu z ON z Neste.
ALE
Zatankowałem standardowego ON Diesel 3,59 PLN za litr. Sprawdziłem poprzedni paragon i wcześniej też to był standard, a nie V-diesel.
Wygląda na to, że jakość na Statoilu (Puławska przy Real) i Neste (Jerozolimskie przy Reducie) siadła :] Podejrzewam, że te dwie stacje są zdecydowanie tańsze, ponieważ sprzedają BIO. Wskazuje na to mniejsza moc (zdecydowanie) i większe spalanie. 8.26 l mi Izka schlała!!!! - rozumiem klima, ale bez przesady. Wcześniej na shellowskim dieslu miałem 6.23 l.
Przy następnym tankowaniu załaduję V i zobaczymy, czy jest jakaś różnica
Trzeba też sprawdzić Auchana na Górczewskiej, bo z jakością się u nich mocno ponoć poprawiło.
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #24 -
Niedziela, 24.05.2009, 22:26:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja w WW tankuje praktycznie tylko na Neste na pulawskiej i autko smiga nie palac specjalnie duzo bo ok 6.5 w trasie
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
gigi_77
Gość
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #25 -
Piątek, 29.05.2009, 14:42:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja również skusiłem się na nowe paliwko, zatankowałem do pełna na shell, trasa do Bambergu-BB-Warszawa-BB . Na poprzednim paliwie Bp Ultimate ta sama trasa spalanie było 4,9 średnie. Na shelu 4,7 średnie. Różnica nie wielka. Jedynie co zauważyłem, troche cichsza praca silnika na paliwie z Shell. Dynamika podobna. Mam tylko jeden zarzut co do stacji Shell - pracownik który nalewa paliwo. Mówie poproszę do pełna Shel V-Power diesel, idę do kasy
. Coś mnie tknęło, żeby śmieci z autka wyrzucić. Patrzę a tu pracownik stacji już prawie "wtyka" końcówke z benzyną do baku mojego tdi. Wtedy pojawiły mi się bluzg#$#$" w oczach i jednym skokiem "obezwładniam" pracownika ( po prostu wyrwałem mu z ręki końcówke dysytrybutora
) - facet ze strachem w oczach, pyta się co się stało. Wyjaśniam, otrzymuje przeprosiny od kierownika stacji (gratis zapach do auta
). Mało brakowało.
A wracając do paliwka ze shell, to zauważyłem, że po tankowaniu na shell, rano dymka prawie nie ma (przy BP Ultimate się pojawiał ) .
Zapisane
przemus28
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: IBIZA '00, 1,9SDi AGP
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #26 -
Piątek, 29.05.2009, 15:01:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Na zwykłym Shell-Diesel spalanie ok.5,2l. Przy zatankowaniu nowego V-Power 4,8l.
Takowanie na Bratysławskiej w Krk.
Pozdr,
przemo
Zapisane
przemo_KRK - Ibiza 1,9SDi 2000 AGP 68KM
mik33
Użytkownik
Offline
Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #27 -
Piątek, 29.05.2009, 19:43:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
jak gonie niepatrze na spalanie ale na v-schella autko zbiera sie lepiej
Zapisane
Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski leza w garazu
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #28 -
Poniedziałek, 01.06.2009, 08:50:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: DeDeK
wszystkie V-powery ultimaty i inne drozsze ciutke lepsze ale i spalanie wieksze ze wzgledu na ilosc dodatkow w paliwie
Zgadzam się z tym. Parę razy zatankowałem zwykłego Diesla i spalił mniej niż na V-Power (ok.0,4-0,7 l/100km). Ale po dwóch tankowaniach pod rząd zwykłego, autko jakby lekko zdechło. Od tamtej pory tankuje tylko V-Power i autko jakby lżej jeździ
No i przy odpalaniu tak z raz w tygodniu po weekendzie tylko chmurkę puści, a po zwykłym tak co 2, 3 dni puszczał chmurkę przy odpalaniu. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale takie luźne spostrzeżenie
Zapisane
maciejka
Świeżak
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: Toledo 2001 ARL
Odp: shell V-power diesel
«
Odpowiedz #29 -
Poniedziałek, 01.06.2009, 16:53:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zgadzam się. Ostatnio tankowałem parę razy shell v-power diesel i spalanie spadło, nie dużo ale jednak
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
shell V-power diesel
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...