+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» shell V-power diesel
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: shell V-power diesel  (Przeczytany 40566 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 20.06.2006, 22:17:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kobi07"
V-power czy to benzyna czy to ON ma dopiero tyle oktanow ile powinny miec zwykle paliwa

Tak dla ścisłości: benzyna ma liczbe oktanową, a ON liczbę cetanową :-)
Ale ogólnie zgadzam się z Tobą, że tankując droższe/sprawdzone paliwo ma się większą pewność, że do baku wlewa się coś co spełnia normy paliwa...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #16 - Środa, 26.07.2006, 10:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

TUTAJ jest kilka artykułów do poczytania o "ulepszanych" paliwkach..
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #17 - Środa, 26.07.2006, 11:01:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "heartless"
TUTAJ jest kilka artykułów do poczytania o "ulepszanych" paliwkach..

Po przeprowadzeniu kolejnego testu osiągów okazało się, że zarówno moc auta jak i moment obrotowy nie zmienił się.

Ładne podsumowanie :D

 :hmm:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #18 - Środa, 26.07.2006, 11:30:35 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko alfa 166 2,4 JTD (common rail) na jednym z paliwek miała wyraźny przyrost mocy i momentu - w zakresie wysokich obrotów.
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 27.07.2006, 10:49:45 - NIEPRZECZYTANA »

Bo nie bedzie roznicy zbytniej... Kiedys nawet czytalem jak sie wypowiadal jakis przedstawiciel
Orlenu i mowil o Vervie ze te paliwa "premium" nie sa jakies super-energetyczne, ale zawiera
detergenty (Ludwik czy Pur Extra?  ;-) ) ktore oczyszczaja silnik z syfu i nagaru...
W to przynajmniej jestem w stanie uwierzyc i co jakis czas leje jakiegos "premium",
a co do mocy to NIC... Bo ja mowili experci z jakiejs gazetki moto (nie pamietam nazwy)
wzrost mocy bedzie tylko w samochodzie z zasyfionym silnikiem, ktory po przejechaniu
sie na tych cudach sie wyczysci...
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 18.05.2009, 21:13:45 - NIEPRZECZYTANA »

chyba stworzyli nowy shell v-power diesel tu artykuł: http://moto.wp.pl/kat,106636,title,Rewolucja-w-swiecie-Diesla,wid,11123413,wiadomosc.html?ticaid=180ce&_ticrsn=5

jeździł ktoś na tym? jakie odczucia?
Zapisane
dev Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: DC
Samochód: Ibiza 6K1, 1.9 TDI AHU

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 19.05.2009, 11:45:40 - NIEPRZECZYTANA »

Powiem tak... zatankowałem w Shellu w Markach... i przy dystrybutorze w Krakowie szczęka mi spadła na ziemię. Spalanie 1.5l niższe :] Pomyślałem, że autko ożyło na wiosnę (jadąc miałem wrażenie, że jest bardziej żwawe). Pojeździłem jednak trochę, zatankowałem na Neste i zaliczyłem powrót do W-wy.  Spalanie wróciło do normy :|
Usiłuję teraz wyjeździć resztę baku i rozglądam się za Shellem z korzystnymi cenami z lewej strony Wisły (wtedy w Markach byłem w drodze wyjątku).
Do tej pory tankowałem z reguły na Neste (samoobsługa) i Auchan w Częstochowie. Jeśli 'wydajność' shellowskiego diesla się potwierdzi, to przyjdzie mi zmienić nawyki (chociaż jak widzę cenę ropy w Shellu na Puławskiej to mnie skręca).

PS Wie ktoś może, czy mają na tym Shellu jakieś promocje? Kilka lat temu taniej mieli ropę w weekendy. Jest ta promocja jeszcze?
PS2 Nie wiem, czy ten v-power to jest to samo, co ten wynalazek w podanym przez Cepana linku. Przy następnym tankowaniu postaram się zweryfikować organoleptycznie :)
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 19.05.2009, 18:05:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Cepan023
PS2 Nie wiem, czy ten v-power to jest to samo, co ten wynalazek w podanym przez Cepana linku. Przy następnym tankowaniu postaram się zweryfikować organoleptycznie :)
To ten sam. Shell jako pierwszy wprowadził GTL.
Zapisane
dev Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: DC
Samochód: Ibiza 6K1, 1.9 TDI AHU

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 24.05.2009, 22:20:19 - NIEPRZECZYTANA »

Wczoraj rano zatankowałem... znów w Markach. Znów zdecydowanie żwawiej ciągnie w porównaniu z ON z Neste.

ALE

Zatankowałem standardowego ON Diesel 3,59 PLN za litr. Sprawdziłem poprzedni paragon i wcześniej też to był standard, a nie V-diesel.
Wygląda na to, że jakość na Statoilu (Puławska przy Real) i Neste (Jerozolimskie przy Reducie) siadła :] Podejrzewam, że te dwie stacje są zdecydowanie tańsze, ponieważ sprzedają BIO. Wskazuje na to mniejsza moc (zdecydowanie) i większe spalanie. 8.26 l mi Izka schlała!!!! - rozumiem klima, ale bez przesady. Wcześniej na shellowskim dieslu miałem 6.23 l.

Przy następnym tankowaniu załaduję V i zobaczymy, czy jest jakaś różnica :)

Trzeba też sprawdzić Auchana na Górczewskiej, bo z jakością się u nich mocno ponoć poprawiło.
Zapisane

vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 24.05.2009, 22:26:27 - NIEPRZECZYTANA »

Ja w WW tankuje praktycznie tylko na Neste na pulawskiej i autko smiga nie palac specjalnie duzo bo ok 6.5 w trasie :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
gigi_77
Gość



« Odpowiedz #25 - Piątek, 29.05.2009, 14:42:07 - NIEPRZECZYTANA »

Ja również skusiłem się na nowe paliwko, zatankowałem do pełna na shell, trasa do Bambergu-BB-Warszawa-BB . Na poprzednim paliwie Bp Ultimate ta sama trasa spalanie było 4,9 średnie. Na shelu 4,7 średnie. Różnica nie wielka. Jedynie co zauważyłem, troche cichsza praca silnika na paliwie z Shell. Dynamika podobna. Mam tylko jeden zarzut co do stacji Shell - pracownik który nalewa paliwo. Mówie poproszę do pełna Shel V-Power diesel, idę do kasy :-\ . Coś mnie tknęło, żeby śmieci z autka wyrzucić. Patrzę a tu pracownik stacji już prawie "wtyka" końcówke z benzyną do baku mojego tdi.  Wtedy pojawiły mi się bluzg#$#$" w oczach i jednym skokiem "obezwładniam" pracownika ( po prostu wyrwałem mu z ręki końcówke dysytrybutora :evil: ) - facet ze strachem w oczach, pyta się co się stało. Wyjaśniam, otrzymuje przeprosiny od kierownika stacji (gratis zapach do auta :ok: ). Mało brakowało.  :ok:  :ok:  A wracając do paliwka ze shell, to zauważyłem, że po tankowaniu na shell, rano dymka prawie nie ma (przy BP Ultimate się pojawiał ) .
Zapisane
przemus28 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: IBIZA '00, 1,9SDi AGP

« Odpowiedz #26 - Piątek, 29.05.2009, 15:01:44 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Na zwykłym Shell-Diesel spalanie ok.5,2l. Przy zatankowaniu nowego V-Power 4,8l. :ok:
Takowanie na Bratysławskiej w Krk.
Pozdr,
przemo
Zapisane

przemo_KRK - Ibiza 1,9SDi 2000 AGP 68KM
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #27 - Piątek, 29.05.2009, 19:43:19 - NIEPRZECZYTANA »

jak gonie  niepatrze na spalanie  ale  na  v-schella  autko  zbiera  sie lepiej :ok:
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 01.06.2009, 08:50:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: DeDeK
wszystkie V-powery ultimaty i inne drozsze ciutke lepsze ale i spalanie wieksze ze wzgledu na ilosc dodatkow w paliwie
Zgadzam się z tym. Parę razy zatankowałem zwykłego Diesla i spalił mniej niż na V-Power (ok.0,4-0,7 l/100km). Ale po dwóch tankowaniach pod rząd zwykłego, autko jakby lekko zdechło. Od tamtej pory tankuje tylko V-Power i autko jakby lżej jeździ  ;D No i przy odpalaniu tak z raz w tygodniu po weekendzie tylko chmurkę puści, a po zwykłym tak co 2, 3 dni puszczał chmurkę przy odpalaniu. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale takie luźne spostrzeżenie  :-\  :eye:
Zapisane

maciejka Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Toledo 2001 ARL

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 01.06.2009, 16:53:09 - NIEPRZECZYTANA »

Zgadzam się. Ostatnio tankowałem parę razy shell v-power diesel i spalanie spadło, nie dużo ale jednak :P
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» shell V-power diesel
Skocz do: