+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem hamulcowy ?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem hamulcowy ?  (Przeczytany 19103 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 25.08.2008, 19:18:56 - NIEPRZECZYTANA »

IMO jeśli działa ręczny na ostatnim ząbku czyli jak jest dźwignia w pionie to raczej chodzi o regulację bo linka nie pękła.. chyba że się rozciągnęła  8)  ale w jakim momencie skoro na poprzednich szczękach hulało...
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 25.08.2008, 19:45:14 - NIEPRZECZYTANA »

W innym wątku napisałeś:
więc przyznaje się bez bicia że to raczej lipa wyszła z tym odpowietrzaniem i dobrze zdaje sobie z tego sprawe

Najpierw odpowietrz hamulce, a później reguluj ręczny...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Grisha81 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 26.08.2008, 07:07:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Najpierw odpowietrz hamulce, a później reguluj ręczny...
no dobrze ale coś mi się wydaje że odpowietrzanie to nic ni ema do recznego przecież to przez linke do rozpieraka a nie cylinderki i bez płynu hamulcowego powinno działać dobrze, chyba ze sie myle  :-\
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #18 - Środa, 27.08.2008, 22:08:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Grisha81
napisałem ze regulacja sie skonczyła obydwie sruby linki w kabinie prz konsoli są do konca naciągnięte a szczęki sam wymieniłem opierając się na schemacie ze zdjęciami z wątku wymiana szczęk
cos zle  to zrobiles :-X
samo regulator tez trzeba podregulawac
najpierw poluzuj linki a pozniej zablokuj samo regulator - wcisnieciem hamulca (o ile dziala ten klin) lub recznie
i dopiero naciaganie linek

Napisano: Środa, 27.08.2008, 23:08:14


Cytat: Grisha81
no dobrze ale coś mi się wydaje że odpowietrzanie to nic ni ema do recznego przecież to przez linke do rozpieraka a nie cylinderki i bez płynu hamulcowego powinno działać dobrze, chyba ze sie myle  :-\
nie mylisz sie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 21.01.2010, 18:41:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ja dziś wymieniałem linki hamulca ręcznego (z tyłu mam tarcze)

Kupiłem najlepsze jakie były ATE, w sierpniu miałem wymienione tarcze tył + klocki + regeneracja zacisków

Wszystko fajnie, tylko mam już na maxa linki naciągnięte w kabinie i koła blokują się dopiero na 5,6 ząbku, na 1 ząbku jest opór, ale nie zablokuje kół na śniegu, dopiero na tym 5,6 mogę sobie bokiem wejść :) a chciałbym na 2 ząbku

Jest gdzieś jeszcze regulacja, nie chce znowu dawać podkładek pod śrubki tak jak miałem na starych linkach
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21.01.2010, 19:27:06 wysłane przez Jakobe » Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 21.01.2010, 18:49:15 - NIEPRZECZYTANA »

W samoregulatorze tłoczka, tylko bez zestawu naprawczego raczej niewiele zdziałasz.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 21.01.2010, 19:25:59 - NIEPRZECZYTANA »

W samoregulatorze tłoczka, tylko bez zestawu naprawczego raczej niewiele zdziałasz.

Dużo z tym roboty? Jak wygląda ten zestaw naprawczy?

Dzięki
Zapisane
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 28.08.2011, 14:42:56 - NIEPRZECZYTANA »

A ja mam tak.Ostatnio wymieniałem szczęki hamulcowe z tyłu na nowe i od tej pory wajcha od ręcznego hamulca gdy jest opuszczona jest luźna,to znaczy jak chcę pociągnąć wajchę do góry to zanim na pierwszy ząbek wleci to jest luz tak się rusza do pierwszego ząbka.Co muszę zrobić aby ten luz zlikwidować? Dzięki z góry za pomoc.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 28.08.2011, 14:46:49 - NIEPRZECZYTANA »

a czytal forum co sie robi po wymianie szczek?
wymagana korekta recznego, naj lepiej po ich dotarciu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 29.08.2011, 15:26:56 - NIEPRZECZYTANA »

a to się robi w kabinie przy drążku hamulca ręcznego bo tam są dwie śruby ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #25 - Poniedziałek, 29.08.2011, 18:00:30 - NIEPRZECZYTANA »

na forum jest wszystko, wystarczy tylko poszukac http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6973.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem hamulcowy ?
Skocz do: