+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 343729 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #225 - Piątek, 09.03.2012, 22:10:17 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym jednak poszedł tropem czujnika położenia wału. w variotce (diesel) tak się trafiało, że po przjechaniu przez dużą kałużę auto na krótko traciło moc i nieraz pojawiał się błąd czujnika położenia wału.
Zapisane

strazak81 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT TOLEDO II 1.6 SR

« Odpowiedz #226 - Poniedziałek, 19.03.2012, 17:31:05 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam problem z Toledo II 1.6 SR rok 1999
gdy silnik jest zimny zbiera sie, ma moc -a po nagrzaniu zaczyna szarpać i traci moc
na VAG wskakuja błędy
513   Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28
   nieprawidłowy sygnał  -  BŁĄD SPORADYCZNY
537   Regulacja Lambda
   poza specyfikacją - wartość górna  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Przewody zapłonowe dzis wymieniał wieczorem, ale nie wiem co to za czujnik gdzie go mam szukać wiem że Lambda ma związek z nim bo przy sprawdzaniu pracuje od 0.1 do 0.9 V dzieki za pomoc z góry i o efektach poinformuje.
Zapisane
kuki114 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1999 1.4

« Odpowiedz #227 - Sobota, 09.06.2012, 14:24:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ! Ja mam znowu takie błędy

561-- -------   Fuel mixture adjustment is Hi or Low
Adaptation Limit (Mul) Surpassed SPORADYCZNY
561-- -------   Fuel mixture adjustment is Hi or Low
Adaptation Limit (Add) Surpassed SPORADYCZNY
537-- -------   Oxygen sensor regulation
Control Limit Not Reached SPORADYCZNY

Myślałem że to sonda wymieniłem i dalej wyskakują... Wie ktoś co to może być??


od KYS: Poczytaj regulamin forum - za dublowanie postów grozi ostrzeżenie.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 09.06.2012, 22:20:04 wysłane przez KYS » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #228 - Czwartek, 14.06.2012, 08:22:00 - NIEPRZECZYTANA »

A sprawdzałeś kable które idą do sondy, bo może to nie sonda a instalacja która do niej biegnie jest uszkodzona...
Zapisane

demolkaa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba, 2004r, 1,4 16V

« Odpowiedz #229 - Środa, 18.07.2012, 20:15:12 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ja mam pytanie co trzeba sprawdzić przy błędzie P0121  opis: Potencjometr przepustnicy TP (G69 - sygnał poza zakresem.
Miałem problem podczas wracania ze wczasów po dłuższej jeździe zjechałem na stacje i zatankowałem LPG na BP bo przejechaniu z 300m szarpniecie i zaświeciła mi się kontrolka EPC pedał gazu max do 3tys obrotów i auto zamulone. Zgaszenie i odczekanie 15min nic nie dało więc dokulałem się do domu jakieś 80km. W domu po ok 2h objaw zniknął i tylko został ten błąd w kompie. Obecnie auto jeździ bez problemów.

od KYS: Pisz w odpowiednich wątkach!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 19.07.2012, 13:35:02 wysłane przez KYS » Zapisane
gizm09o
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 98 1.4

« Odpowiedz #230 - Piątek, 17.08.2012, 22:07:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie, po zamianie silnika w mojej ibi 1.4 AKV 98r podpiąłem pod vaga i takie błędy wyskoczyły:
Kod:
561	Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie
525 Lambda Sonda-G39 brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
530 Regulator położ.przep./potencjometr-G88 przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY
518 Potencjometr przepustnicy -G 69 przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1252 Wtryskiwacz cylindra 4-N33 przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1024 Nie znany kod błędu
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 przerwa lub zwarcie do plusa
523 Czujnik temp.powietrza zasysanego-G 42 przerwa lub zwarcie do plusa

532 Napięcie zasilania sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Chciałbym zapytać co może być przyczyną tych błędów i  od czego zacząć sprawdzanie/naprawianie tych usterek?
Dodam, że zamieniony silnik nie jeździł na LPG, a w samochodzie wcześniej chodził na LPG
Zapisane
demolkaa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba, 2004r, 1,4 16V

« Odpowiedz #231 - Poniedziałek, 20.08.2012, 20:39:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ja mam pytanie co trzeba sprawdzić przy błędzie P0121 opis: Potencjometr przepustnicy TP (G69 - sygnał poza zakresem.
Miałem problem podczas wracania ze wczasów po dłuższej jeździe zjechałem na stacje i zatankowałem LPG na BP bo przejechaniu z 300m szarpniecie i zaświeciła mi się kontrolka EPC pedał gazu max do 3tys obrotów i auto zamulone. Zgaszenie i odczekanie 15min nic nie dało więc dokulałem się do domu jakieś 80km. W domu po ok 2h objaw zniknął i tylko został ten błąd w kompie. Obecnie auto jeździ bez problemów.


witam mam znowu problem pojawił się taki sam objaw jak u góry i po odczycie błędów wyskoczyły takie:
Address 03: ABS Brakes
Controller: 6Q0 907 379 G
Component: ABS 5.7 FRONT V40
Coding: 00044
Shop #: WSC 06441
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent


Address 01: Engine
Controller: 036 906 034 GM
Component: MARELLI 4MV 5159
Coding: 00031
Shop #: WSC 06441
VSSZZZ6LZ4R227343 SEZ7Z0D2552042
2 Faults Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-10 - - - Intermittent
17950 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1542 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0000 0000



za co mam się zabrać i co to może być??
Autko po ok 2h działa bez problemów kontrolka EPC i check znikła ale chciałem uniknąć następnej takiej jazdy z ta awaria.

Po znalezieniu opisu błędów wygląda to następująco:
16804 Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności

17950 Czujnik 1 pozycji silniczka przepustnicy - wartość, złe działanie

1314 - - - - - 0522 Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM)


no i nastepne błędy

01054 -  Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)   

        28-00 -  Short to Plus

16502 -  Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High 
            P0118 - 35-10 -   - - Intermittent

01314 -  Engine Control Module

        79-10 -  Please Check Fault Codes - Intermittent

wiem jakie mają przetumaczenie ale nie wiem gdzie szukać przyczyny??
« Ostatnia zmiana: Środa, 24.10.2012, 20:44:53 wysłane przez demolkaa » Zapisane
bRZOZA-Gda Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: leon 1.8t

« Odpowiedz #232 - Poniedziałek, 07.10.2013, 17:37:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam , taki problem :

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
        P1200 - 35-00 - -

cóż to  ? auto leon 1.8t auq seria.

dodam tylko ze to jedyny blad jaki mam dluzej.
a co mi sie dzieje z autem : szarpie na zimnym silniku przy zmianie biegu, w szczegolnosci przy 1-2-3 biegu i tuz po tym gdy auto sie przelaczy na gas.
jeżeli przelaczy sie gdy dodaje gazu, wszystko jest ok - gdy zmienie juz bieg - szarpniecie, gdy sie rozgrzeje to nie ma juz az tak odczuwalnych szarpniec.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 07.10.2013, 17:45:05 wysłane przez bRZOZA-Gda » Zapisane

:)
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #233 - Poniedziałek, 07.10.2013, 19:26:02 - NIEPRZECZYTANA »

Jakiś zaworek od doładowania siada.
Zapisane
Rosiq Mężczyzna
"Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa."
Świeżak

Offline Offline



Skąd: MMz/W-Wa
Samochód: IBIZA 2000 1.4 MPi

« Odpowiedz #234 - Sobota, 15.02.2014, 18:58:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
dzisiaj podpiąłem Ibizę (2000r. , 1.4 MPi, instalacja LPG) pod komputer i prosiłbym o pomoc w rozszyfrowaniu błędów:

17536 - długoterminowa korekta mieszanki, bank 1 - podejrzewam, że chodzi o instalację LPG ;)
16684 - wykryto przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
16688 - cylinder 4 - wykryte wypadanie zapłonów - powyższe błędy wynikają z przebicia na przewodach??
16490 - czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego - sygnał poza zakresem - nie mam pojęcia o co chodzi
18010 - zasilanie - złącze nr 30 - jakiś bezpiecznik? odpowiedzialny za co?
17976 - układ regulacji biegu jałowego - pozycja przepustnicy - silnik chodzi równo, przepustnica do wyczyszczenia?

z góry dzięki za pomoc :)

Zapisane

rtr93 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba I Coupe, 1997, 1.6 101km

« Odpowiedz #235 - Niedziela, 27.04.2014, 16:42:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :) Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem mojego Seata Cordoby Coupe w wersji 1.6 AFT z 97 r. Mój problem ujawnił się zaraz po kupnie auta, zacząłem odczuwać brak mocy, dławienie się silnika (w szczególności pomiędzy 2-3 tyś obrotów, w tym przedziale obrotów auto zachowuje się jakby ktoś od tyłu ciągnął mnie za zderzak, jednak po wciśnięciu mocniej pedału gazu przebija do 4 i wzwyż), odcinka przy 5 tyś. Autko nie gaśnie,odpala zawsze na strzała, na zimnym chodzi lepiej niż na ciepłym. Kable, świece oraz kopułka wymieniona. Mam zamiar zmienić jeszcze rozrząd w najbliższym czasie. Po pewnym czasie przejechałem się do znajomego elektryka, który podpiął autko pod komputer bosha i odczytał błędy. Po pełnym teście (tzn. ciepły, zimny i pod obciążeniem) wyskoczyły 2 błędy:

00515 Czujnik Halla - Sygnał poza zakresem tolerancji
         G40
00525 Sonda Lambda - Brak sygnału
         G39


Jak myślicie, warto bawić się w mierzenie czy od razu wymienić na nowe? Sprawdzałem ceny i mimo wszystko troszkę dużo kosztują te czujniki a planowałem zmienić rozrząd, czy takie zachowanie może być spowodowane nie tylko czujnikami ale np. rozrządem wołającym o wymianę?. Z góry dziękuje za pomoc.
Zapisane
giniu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1.4 16V 2004

« Odpowiedz #236 - Niedziela, 04.05.2014, 15:07:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
w mojej Ibi zaraz po wymianie rozrządu i filtrów zapaliły się lampki EPC i Check Engine. Pojechałem na komputer i sczytałem błędy:
17559 mieszanka zbyt uboga
17961 czujnik ciśnienia atmosferycznego
17912 obce powietrze w dolocie

Po usunięciu błędów pojeździłem chwilę i wszystko wróciło. VAG:
01314 engine control module

Jeżdżę autem bo najczęściej auto uruchamia się bez błędów i diody zapalają się podczas jazdy - bez większej przyczyny. Często też po uruchomieniu auta pali się tylko Check Engine a później dopiero zapala się EPC. Dwa razy było tak, że auto przestało jechać. Wrzucasz coraz niższe biegi auto staje, uruchamiasz ponownie i jedziesz dalej :/ jeżeli przekroczę około 3500 obrotów to EPC zapali się za każdym razem.
Proszę o pomoc, jestem pewien, że to ma związek z wymianą rozrządu bo wcześniej nic się nie działo.
Zapomniałem dodać, w aucie ucieka płyn chłodzący do poziomu centymetr niżej niż minimum, jak dolejesz to ucieknie do tego samego poziomu i tłumik jest dziurawy, ta część która jest giętka przerdzewiała i niedługo ją wymienię. Dziękuję!
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #237 - Niedziela, 04.05.2014, 17:25:03 - NIEPRZECZYTANA »

czegoś nie poskladali przy rozrzadzie = reklamacja
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #238 - Niedziela, 04.05.2014, 18:17:41 - NIEPRZECZYTANA »

17559 mieszanka zbyt uboga
17961 czujnik ciśnienia atmosferycznego
17912 obce powietrze w dolocie

To wg mnie się łączy. Jakiś czujnik masz uwalony albo dziurę. Weź zobacz czy w dolocie nie masz gdzies dziury albo czegoś źle złożonego.
Zapisane
mmb22 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1998, 1.6 ALM

« Odpowiedz #239 - Poniedziałek, 12.05.2014, 09:16:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Przeglądam forum oraz internet lecz nie mogę znaleźć jasnego wytłumaczenia mojego problemu.

Pacjent: Seat Cordoba 1.6 ALM 1998 (Magneti Marelli) 190 tyś. km.

Problemy pojawiają się na zimnym silniku. Na ciepłym silniku wszystko w porządku, nie ma ubytku mocy. Obroty nie falują, silnik pracuje równo.
Opis problemu:
- auto na zimnym silniku odpala bez problemów.
- na zimnym silniku włącza się od razu ssanie, bez problemów. Czy ktoś wie, od jakiej wartości temp ssanie nie powinno się włączyć?
- śmierdzi niedopalonym paliwem, taki nieprzyjemny zapach. Po rozgrzaniu problemy ustają.
- na VAG obroty nie falują, lecz zimny silnik pracuje głośno. Dźwięk podobny do nieszczelnego układu wydechowego. Po dodaniu gazu, silnik zaczyna pracować cicho (ssanie nadal włączone).
- brak błędów na VAG
- czujnik temperatury wymieniony, wskazuje poprawne wartości
- sonda Lambda - brak błędów. Na zimnym silniku zaczyna wskazywać dopiero po minucie, i to wartości poniżej 0.5V. Na ciepłym silniku wartości nieregularnie zmieniają się od 0.2V do 0.6V. Czy ktoś jest wstanie podać poprawny wykres sondy lambda?
- spalanie w mieście około 9l/100km. Na trasie około 6.5l/100l
- przepustnica była czyszczona i adaptowana. Problem nie ustąpił.

Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem? Będę wdzięczny za pomoc. Obstawiam sondę Lambda lub czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze.
Jestem z Wrocławia. Może zna ktoś mechanika który jest wstanie pomóc.

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie kanału: 3, pola: 2 oraz 3.

Według vag w polu 2 powinno być: 45% - 84%
Oraz czy kat otwarcia przepustnicy nie jest zbyt mały?





Pozdrawiam
Zapisane
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: