+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 343643 razy)
0 użytkowników i 22 Gości przegląda ten wątek.
raf2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Ibiza 1.4 16V (6L)

« Odpowiedz #195 - Sobota, 12.02.2011, 13:04:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Wyskoczył mi błąd 16502 i wiem że dotyczy on czujnika temp. chłodzącej. Czy moje przypuszczenia są prawdziwe i ewentualnie jak wymienić ten czujnik  :-\ ? Za wszelkie info z góry dzięki.
Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #196 - Sobota, 12.02.2011, 15:43:03 - NIEPRZECZYTANA »

Gin, przeczyść przepustnicę i przepływomierz, sprawdź kable wysokiego napięcia, najlepiej wodą i spryskiwaczem. Wykręć świece i zobacz jaki jest stan. Co do czyszczenia przepustnicy to musisz bardzo dokładnie po jej wykręceniu, bo takie powierzchowne przysporzy więcej problemów.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym czy nie zalało ECU, znajdziesz go w podszybiu...


Raf2, kasowałeś już błąd, czy pojawia się spowrotem ?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #197 - Sobota, 12.02.2011, 17:53:41 - NIEPRZECZYTANA »

Gin, przeczyść przepustnicę i przepływomierz, sprawdź kable wysokiego napięcia, najlepiej wodą i spryskiwaczem. Wykręć świece i zobacz jaki jest stan. Co do czyszczenia przepustnicy to musisz bardzo dokładnie po jej wykręceniu, bo takie powierzchowne przysporzy więcej problemów.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym czy nie zalało ECU, znajdziesz go w podszybiu...


Raf2, kasowałeś już błąd, czy pojawia się spowrotem ?
Jaki związek z przepustnicą ma błąd czujnika temperatury cieczy?
Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #198 - Sobota, 12.02.2011, 22:06:09 - NIEPRZECZYTANA »

Aboz przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź, cofnij się o stronę, a potem cytuj  :-X
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #199 - Sobota, 12.02.2011, 22:17:15 - NIEPRZECZYTANA »

olinek2, ok mój błąd. Przepraszam 8)
Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #200 - Sobota, 12.02.2011, 22:18:00 - NIEPRZECZYTANA »

Ja się nie gniewam :)
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #201 - Sobota, 12.02.2011, 23:09:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Jaki związek z przepustnicą ma błąd czujnika temperatury cieczy?

Taki, ze jak jest walnięty - to nie zrobisz adaptacji i będziesz miał falujące obroty  :!:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #202 - Sobota, 12.02.2011, 23:12:33 - NIEPRZECZYTANA »

Punchoo, Aboz nie zauważył że odpisywałem na post wcześniejszy, myślał że cała wypowiedź odnosi się tylko do błędu czujnika temp...
A o czujniku prawisz dobrze :) Podobnie, jak przepustnica będzie się nie domykała (nie będzie doczyszczona całkiem) to też się nie uda adaptacja :)
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #203 - Sobota, 12.02.2011, 23:18:21 - NIEPRZECZYTANA »

Dziwię się jego pytaniu - bo dobrze wiedział, ze parę lat temu, przez 2 tygodnie borykałem się z tym problemem i polowa "mądrzejszego" Krakowa  oraz forum - o czym jest nawet Instrukcja o adaptacji na moim silniku i trochę postów o falujące obroty.
Tylko w moim przypadku VAG nic nie pokazał -a do wszystkiego trzeba było dojść za pomocą obserwacji wskazań na temp. blatu oraz Vaga - oraz na pomiarach miernikiem czujnika... :angel:
« Ostatnia zmiana: Sobota, 12.02.2011, 23:19:29 wysłane przez punchoo » Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

gin Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Leon, 2000r, 1.6 16 V

« Odpowiedz #204 - Niedziela, 13.02.2011, 20:58:53 - NIEPRZECZYTANA »

Gin, przeczyść przepustnicę i przepływomierz, sprawdź kable wysokiego napięcia, najlepiej wodą i spryskiwaczem. Wykręć świece i zobacz jaki jest stan. Co do czyszczenia przepustnicy to musisz bardzo dokładnie po jej wykręceniu, bo takie powierzchowne przysporzy więcej problemów.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym czy nie zalało ECU, znajdziesz go w podszybiu...


Raf2, kasowałeś już błąd, czy pojawia się spowrotem ?
Dzięki,
Jak mrozy odpuszczą na pewno wezmę się sprawdzanie wszystkiego po kolei.
Zapisane
raf2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Ibiza 1.4 16V (6L)

« Odpowiedz #205 - Sobota, 19.02.2011, 15:32:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: olinek2
Raf2, kasowałeś już błąd, czy pojawia się spowrotem ?
Tak kasowałem i po tygodniu znowu się pojawił. Gdzie jest ten czujnik?
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #206 - Niedziela, 27.02.2011, 18:03:02 - NIEPRZECZYTANA »

Moze mi ktos pomoc z bledami w benzynie ?

4 Faults Found:
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
        P0171 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0441 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16555 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0171 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction
        P1517 - 35-10 - - - Intermittent
Zapisane
CR7 Mężczyzna
<<<<GReddy>>>>
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Konary/Częstochowa
Samochód: Seat Ibiza 1,4 98 r.

« Odpowiedz #207 - Sobota, 05.03.2011, 18:36:19 - NIEPRZECZYTANA »

witam. mam problem po podlaczeniu VAGa u kumpla wyskoczyl mi blad 537 - regulacja sondy lambda ... o co chodzi bo jak czytam i czytam to juz nie wiem co moze byc przyczyna..dodam ze wczesniej jakos 2 mce temu kupilem srodek w sprayu do czyszczenie przepustnic i wpuscilem troche tego zeby wyczyscic... nie wiem czy nie potrzeba po takim czyms adaptowac przepustnicy i moze tu jest moj blad.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 05.03.2011, 18:38:52 wysłane przez CR7 » Zapisane

CR7
lisciofcb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: xxx

« Odpowiedz #208 - Wtorek, 22.03.2011, 16:51:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Jakis czas temu zapalila mi sie kontrolka silnika, nie wiem czy bylo to spowodowane najechaniem na studzienke, ale jakos po tym najechaniu zauwazylem ta kontrolke. Po podpieciu sie pod komputer, wykazalo nastepujace bledy:

P1178 010E Elektrozawór 7 (N94) - otwarty obwód, zwarcie do masy/plusa12

P0135 4087 Podgrzewacz sondy Lambda 1, bank 1 - błąd elektryczny

Czy ktos z Was mial podobne bledy? Czy odnosnie pierwszego, moze sie on tyczyc przepalonej zarowki H7 od strony kierowcy?

Jesli ktos mial kiedykolwiek podobne bledy to prosze o jakas podpowiedz co moze byc nie tak, ile moze kosztowac naprawa i czy w przypadku bledu sondy jest koniecznosc jej wymiany czy moze to byc jakas drobnostka.

Auto to Seat Leon 1,6 benzyna BCB z 2003.
Zapisane
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #209 - Poniedziałek, 11.04.2011, 08:49:48 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam problem z Vagiem, chociaż bardziej z programem niż z samochodem, choć doszły mnie słuchy że to wina komputera w samochodzie.

Używałem nie raz zarówno Polski VAG jak i VAG COM. Ostatnio chciałem zrobić odczyty Polskim Vagiem, a tu zonk. Na zgaszonym silniku 250 obrotów, na zapalonym 198 i spada ta wartość w miare dodawania gazu. Ogólnie coś jest nie tak, bo np temperatura powietrza zasysanego pokazuje sie 0 a jest 20, Sonde lambda pokazuje mi w milisekundach a i wartość jest jakaś dziwna, wartość ładowania to 3,28 V, itd. Żaden parametr nie jest pokazywany prawidłowo. VAG COM takie parametry jak obroty silnika, ładowanie, temperatury itp pokazuje prawidłowo. Wywala niestety bład aplikacji przy próbie wejscia na grupe 005.

I pewnie każdy powie od razu, żebym sobie przeinstalował program i nie zawracał d*** :) ale to nie takie proste. Testowane na 3 laptopach Acer Extensa (windows XP prof), MSI Wind (XP Home), Lenovo (Vista Home) i wszędzie jest tak samo.

Co lepsze na każdym z tych komputerów, program podłączony do Passata B4 kumpla działa poprawnie i wszystko pokazuje prawidłowo.

Liczę na waszą pomoc :)
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 11.04.2011, 09:16:27 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: