+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 288008 razy)
0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.
floowkid Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1.4 TDI 2005r. Silnik AMF 55 kW.

« Odpowiedz #225 - Wtorek, 11.06.2013, 08:36:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć,
Mój samochód to Seat Ibiza 1.4 TDI 2005 rok, Instalacja BOSCH / EDC / 17 U 01, Typ silnika AMF 55 kW.
Po około 15-20 min jazdy samochodem zaczyna trząść silnikiem podczas przyspieszania i przestaje działać jeden cylinder co powoduje trzepanie całego silnika. Bez wyłączania go i po podłączeniu do komputera ukazują się następujące błędy:

ZAKŁADKA WTRYSKIWACZ MOTORU
-linia komunikacji CAN (kontrola wersji software) / kod błędu 18263 - NIE DA SIĘ USUNĄĆ BŁĘDU
-zawór pompy wtryskiwacza cylinder 1 (uszkodzenie w obwodzie elektrycznym) - BŁĄD POZWALA SIĘ USUNĄĆ
-regulacja ciśnienia doładowania (wada regulacji limitu) - BŁĄD POZWALA SIĘ USUNĄĆ

ZAKŁADKA LINIA CAN
-żadnego błędu

Po wyłączeniu samochodu i ponownym włączeniu działają znowu 3 cylindry (przez kolejne 15-20 min) i komputer pokazuje tylko jeden błąd:

ZAKŁADKA WTRYSKIWACZ MOTORU
-linia komunikacji CAN (kontrola wersji software) / kod błędu 18263 -NIE DA SIĘ USUNĄĆ BŁĘDU

Mechanik póki co sam ma problem z określeniem usterki, myślicie że to będzie jeden z wtryskiwaczy do wymiany czy coś innego?

od KYS: Proszę dopisywać się w miarę możliwości do istniejących wątków.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 11.06.2013, 11:55:18 wysłane przez KYS » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #226 - Wtorek, 11.06.2013, 10:17:33 - NIEPRZECZYTANA »

ja bym sprawdzil wiazke do pompek w glowicy
moze kostki nie konaktuja
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
magius Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Ibiza, 2008, 1.9 TDI AXR

« Odpowiedz #227 - Poniedziałek, 01.07.2013, 15:57:41 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj kasowałem sobie inspekcję po wymianie oleju i przy okazji przeskanowałem autko.
Ku mojemu zdziwieniu wyskoczyły w poduchach dwa błędy:
Cytuj
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 AE
   Component: 0H AIRBAG VW5  0C   0010  
   Coding: 12360
   Shop #: WSC 06401  
   VCID: 7AFFF6DB49FB

2 Faults Found:
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
            32-10 - Resistance too High - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
            33-10 - Resistance too Low - Intermittent
Oj będę musiał się wziąć za ten rezystor  :-\
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 02.07.2013, 11:02:33 wysłane przez magius » Zapisane

floowkid Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1.4 TDI 2005r. Silnik AMF 55 kW.

« Odpowiedz #228 - Wtorek, 02.07.2013, 10:39:15 - NIEPRZECZYTANA »

Problemem okazal sie uszkodzony kabel zasilajacy jeden z pompowtryskow, ktory zostal wymieniony na nowy.
 
Czas naprawy 1 godzina
Koszt naprawy 70 euro
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #229 - Wtorek, 02.07.2013, 11:37:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
ja bym sprawdzil wiazke do pompek w glowicy
Cytat: floowkid
Problemem okazal sie uszkodzony kabel zasilajacy jeden z pompowtryskow
Przykład na to, że warto czytać forum i korzystać z rad jego użytkowników.
Zapisane
adilipusz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 2000 1,9tdi ASV

« Odpowiedz #230 - Poniedziałek, 29.07.2013, 13:24:48 - NIEPRZECZYTANA »

Prosze o analize logow vag-com ibiza 2000r 1,9 tdi ASV błąd 1795 roznica cisnien doladowania
http://vaglog.rtnet.pl/adrian66662_136648.html
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #231 - Poniedziałek, 29.07.2013, 14:01:46 - NIEPRZECZYTANA »

niedługo turbo wyleci w kosmos... na dzień dobry n75 do podmiany
Zapisane
adilipusz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 2000 1,9tdi ASV

« Odpowiedz #232 - Poniedziałek, 29.07.2013, 14:09:24 - NIEPRZECZYTANA »

podmienilem n75 z n18 zero poprawy przechodzi w tryb awaryjny przy okolo 3600 obr
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #233 - Poniedziałek, 29.07.2013, 14:13:00 - NIEPRZECZYTANA »

ewidentnie n75 nie jest w stanie zbić ciśnienia na turbinie, sztanga od gruchy działa poprawnie?
Zapisane
adilipusz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 2000 1,9tdi ASV

« Odpowiedz #234 - Poniedziałek, 29.07.2013, 14:15:40 - NIEPRZECZYTANA »

Po odpaleniu auta podchodzi w gore jakies1,5cm a czy chodzi lekko tego nie wiem nie ma tam mozliwosci wsadzenia reki.
Zapisane
Berlot Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Opole Lubelskie
Samochód: Altea, 2004, 1.9

« Odpowiedz #235 - Poniedziałek, 19.08.2013, 11:24:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie!
Moje auto to Seat Altea, 2004r. 1,9tdi 105 KM. Po podczepieniu samochodu pod komputer i przeskanowaniu vagiem 409.1 pojawiły się następujące błedy

Cytuj
4 Faults Found:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
            P0118 - 000 -  - - Intermittent
17058 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P0674 - 000 - Please Register/Activate
16785 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P0401 - 000 - Please Register/Activate
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
            P0299 - 000 -  -
Readiness: N/A

Dodatkowo ostatnio silnik stracił moc. Gdy jest zimny to jeszcze jakby miał moc, natomiast na rozgrzanym silniku wydaje mi się że turbina nawet się nie załącza.

Kolejny problem który mnie niepokoi to dziwne syczenie w kabinie w okolicach pedału hamulca. Kiedy wcisnę pedał syczenie ustaje. Hamulce działają poprawnie i pedał jest twardy (czyzby to serwo?)

Co o tym  sądzicie?
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #236 - Poniedziałek, 19.08.2013, 12:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A
17058- świeca żarowa cylindra 4
16785 P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) ? niewystarczający przepływ B
16683 - Regulacja ciśnienia doładowania - sygnał sterujący nie osiągalny (tłumaczone mniej więcej przeze mnie)
Pierwszy błąd wygląda na problem z czujnikiem temperatury. Ostatni dotyczy regulacji ciśnienia doładowania. Możliwe, że turbo pompuje za dużo i po prostu komputer ją "odłącza", czyli kieruje spaliny niemal bezpośrednio do wydechu (tzw Notlauf). Albo lepiej poczytaj tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1533796.html

edit:
Kolejny problem który mnie niepokoi to dziwne syczenie w kabinie w okolicach pedału hamulca. Kiedy wcisnę pedał syczenie ustaje. Hamulce działają poprawnie i pedał jest twardy (czyzby to serwo?)
Jeden temat - jeden problem
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 19.08.2013, 12:35:18 wysłane przez irocket » Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #237 - Poniedziałek, 19.08.2013, 12:41:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: irocket
U nas na temat notlaufa też jest dużo informacji. Problem stary jak VAG-owe TDI.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #238 - Wtorek, 20.08.2013, 07:16:02 - NIEPRZECZYTANA »

Podstawowe pytanie: czy błedy wracaja po wykasowaniu?
Zapisane

Berlot Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Opole Lubelskie
Samochód: Altea, 2004, 1.9

« Odpowiedz #239 - Środa, 21.08.2013, 09:20:41 - NIEPRZECZYTANA »

Po wykasowaniu znikły dwa ostatnie błedy czyli
Cytuj
16785 P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) ? niewystarczający przepływ B
16683 - Regulacja ciśnienia doładowania - sygnał sterujący nie osiągalny (tłumaczone mniej więcej przeze mnie)

Nadal mam problem z serwem. W kabinie słychać niepokojące syczenie podczas jazdy i gdy raptownie zaczynam hamować pedał jest bardzo twardy.

A i nadal na rozgrzanym silniku brakuje mocy. Turbina takjakby wogole nie działała.
Zapisane
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: