Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
20
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Błedy VAG - DIESEL (Przeczytany 287953 razy)
0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
floowkid
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Ibiza 1.4 TDI 2005r. Silnik AMF 55 kW.
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #225 -
Wtorek, 11.06.2013, 08:36:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cześć,
Mój samochód to Seat Ibiza 1.4 TDI 2005 rok, Instalacja BOSCH / EDC / 17 U 01, Typ silnika AMF 55 kW.
Po około 15-20 min jazdy samochodem zaczyna trząść silnikiem podczas przyspieszania i przestaje działać jeden cylinder co powoduje trzepanie całego silnika. Bez wyłączania go i po podłączeniu do komputera ukazują się następujące błędy:
ZAKŁADKA WTRYSKIWACZ MOTORU
-linia komunikacji CAN (kontrola wersji software) / kod błędu 18263 - NIE DA SIĘ USUNĄĆ BŁĘDU
-zawór pompy wtryskiwacza cylinder 1 (uszkodzenie w obwodzie elektrycznym) - BŁĄD POZWALA SIĘ USUNĄĆ
-regulacja ciśnienia doładowania (wada regulacji limitu) - BŁĄD POZWALA SIĘ USUNĄĆ
ZAKŁADKA LINIA CAN
-żadnego błędu
Po wyłączeniu samochodu i ponownym włączeniu działają znowu 3 cylindry (przez kolejne 15-20 min) i komputer pokazuje tylko jeden błąd:
ZAKŁADKA WTRYSKIWACZ MOTORU
-linia komunikacji CAN (kontrola wersji software) / kod błędu 18263 -NIE DA SIĘ USUNĄĆ BŁĘDU
Mechanik póki co sam ma problem z określeniem usterki, myślicie że to będzie jeden z wtryskiwaczy do wymiany czy coś innego?
od KYS: Proszę dopisywać się w miarę możliwości do istniejących wątków.
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 11.06.2013, 11:55:18 wysłane przez KYS
»
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #226 -
Wtorek, 11.06.2013, 10:17:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja bym sprawdzil wiazke do pompek w glowicy
moze kostki nie konaktuja
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
magius
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Ibiza, 2008, 1.9 TDI AXR
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #227 -
Poniedziałek, 01.07.2013, 15:57:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzisiaj kasowałem sobie inspekcję po wymianie oleju i przy okazji przeskanowałem autko.
Ku mojemu zdziwieniu wyskoczyły w poduchach dwa błędy:
Cytuj
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 AE
Component: 0H AIRBAG VW5 0C 0010
Coding: 12360
Shop #: WSC 06401
VCID: 7AFFF6DB49FB
2 Faults Found:
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
33-10 - Resistance too Low - Intermittent
Oj będę musiał się wziąć za ten rezystor
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 02.07.2013, 11:02:33 wysłane przez magius
»
Zapisane
floowkid
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Ibiza 1.4 TDI 2005r. Silnik AMF 55 kW.
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #228 -
Wtorek, 02.07.2013, 10:39:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Problemem okazal sie uszkodzony kabel zasilajacy jeden z pompowtryskow, ktory zostal wymieniony na nowy.
Czas naprawy 1 godzina
Koszt naprawy 70 euro
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #229 -
Wtorek, 02.07.2013, 11:37:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
ja bym sprawdzil wiazke do pompek w glowicy
Cytat: floowkid
Problemem okazal sie uszkodzony kabel zasilajacy jeden z pompowtryskow
Przykład na to, że warto czytać forum i korzystać z rad jego użytkowników.
Zapisane
adilipusz
Świeżak
Offline
Samochód: ibiza 2000 1,9tdi ASV
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #230 -
Poniedziałek, 29.07.2013, 13:24:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Prosze o analize logow vag-com ibiza 2000r 1,9 tdi ASV błąd 1795 roznica cisnien doladowania
http://vaglog.rtnet.pl/adrian66662_136648.html
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #231 -
Poniedziałek, 29.07.2013, 14:01:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
niedługo turbo wyleci w kosmos... na dzień dobry n75 do podmiany
Zapisane
adilipusz
Świeżak
Offline
Samochód: ibiza 2000 1,9tdi ASV
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #232 -
Poniedziałek, 29.07.2013, 14:09:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
podmienilem n75 z n18 zero poprawy przechodzi w tryb awaryjny przy okolo 3600 obr
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #233 -
Poniedziałek, 29.07.2013, 14:13:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
ewidentnie n75 nie jest w stanie zbić ciśnienia na turbinie, sztanga od gruchy działa poprawnie?
Zapisane
adilipusz
Świeżak
Offline
Samochód: ibiza 2000 1,9tdi ASV
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #234 -
Poniedziałek, 29.07.2013, 14:15:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po odpaleniu auta podchodzi w gore jakies1,5cm a czy chodzi lekko tego nie wiem nie ma tam mozliwosci wsadzenia reki.
Zapisane
Berlot
Świeżak
Offline
Skąd: Opole Lubelskie
Samochód: Altea, 2004, 1.9
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #235 -
Poniedziałek, 19.08.2013, 11:24:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witajcie!
Moje auto to Seat Altea, 2004r. 1,9tdi 105 KM. Po podczepieniu samochodu pod komputer i przeskanowaniu vagiem 409.1 pojawiły się następujące błedy
Cytuj
4 Faults Found:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 000 - - - Intermittent
17058 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0674 - 000 - Please Register/Activate
16785 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0401 - 000 - Please Register/Activate
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Readiness: N/A
Dodatkowo ostatnio silnik stracił moc. Gdy jest zimny to jeszcze jakby miał moc, natomiast na rozgrzanym silniku wydaje mi się że turbina nawet się nie załącza.
Kolejny problem który mnie niepokoi to dziwne syczenie w kabinie w okolicach pedału hamulca. Kiedy wcisnę pedał syczenie ustaje. Hamulce działają poprawnie i pedał jest twardy (czyzby to serwo?)
Co o tym sądzicie?
Zapisane
irocket
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #236 -
Poniedziałek, 19.08.2013, 12:34:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A
17058- świeca żarowa cylindra 4
16785 P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) ? niewystarczający przepływ B
16683 - Regulacja ciśnienia doładowania - sygnał sterujący nie osiągalny (tłumaczone mniej więcej przeze mnie)
Pierwszy błąd wygląda na problem z czujnikiem temperatury. Ostatni dotyczy regulacji ciśnienia doładowania. Możliwe, że turbo pompuje za dużo i po prostu komputer ją "odłącza", czyli kieruje spaliny niemal bezpośrednio do wydechu (tzw Notlauf). Albo lepiej poczytaj tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1533796.html
edit:
Cytat: Berlot Poniedziałek, 19.08.2013, 11:24:01
Kolejny problem który mnie niepokoi to dziwne syczenie w kabinie w okolicach pedału hamulca. Kiedy wcisnę pedał syczenie ustaje. Hamulce działają poprawnie i pedał jest twardy (czyzby to serwo?)
Jeden temat - jeden problem
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 19.08.2013, 12:35:18 wysłane przez irocket
»
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #237 -
Poniedziałek, 19.08.2013, 12:41:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: irocket
Albo lepiej poczytaj tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1533796.html
U nas na temat notlaufa też jest dużo informacji. Problem stary jak VAG-owe TDI.
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #238 -
Wtorek, 20.08.2013, 07:16:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Podstawowe pytanie: czy błedy wracaja po wykasowaniu?
Zapisane
Berlot
Świeżak
Offline
Skąd: Opole Lubelskie
Samochód: Altea, 2004, 1.9
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #239 -
Środa, 21.08.2013, 09:20:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po wykasowaniu znikły dwa ostatnie błedy czyli
Cytuj
16785 P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) ? niewystarczający przepływ B
16683 - Regulacja ciśnienia doładowania - sygnał sterujący nie osiągalny (tłumaczone mniej więcej przeze mnie)
Nadal mam problem z serwem. W kabinie słychać niepokojące syczenie podczas jazdy i gdy raptownie zaczynam hamować pedał jest bardzo twardy.
A i nadal na rozgrzanym silniku brakuje mocy. Turbina takjakby wogole nie działała.
Zapisane
Strony:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
20
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Błedy VAG - DIESEL
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...