+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 288111 razy)
0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #105 - Niedziela, 10.01.2010, 16:08:27 - NIEPRZECZYTANA »

ja bym jeszcze obejrzał wszystkie węże w dolocie... czy gdzieś powietrze nie spierwszegomaja
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #106 - Niedziela, 10.01.2010, 17:33:14 - NIEPRZECZYTANA »

Z tym sprawdzeniem trzy razy piszę poważnie. Wyjęcie turbo to 1/4 sukcesu. Schody zaczynają się prze rozbiórce. Bez solidnych narzędzi może się okazać niewykonalne. Z trzema śrubami mocującymi kierownice walczyłem dwa dni, potem szukałem nowych, bo stare się nie nadawały (Praktycznie wszystkie śruby w turbo z wyższej klasy wytrzymałościowej)
Zapisane

juri Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Ibiza '01 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #107 - Wtorek, 12.01.2010, 17:33:57 - NIEPRZECZYTANA »

N75 wyczyszczone, niestety teraz jeszcze wcześniej łapie przeładowanie (poprzednio 3700-4000 obr. a tera z juz przy 3200).
Myślę że już wyczerpałem wszystkie opcje, więc w przyszłym tygodniu wywalam turbo i małe czyszczenie.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #108 - Wtorek, 12.01.2010, 21:03:38 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm... no to czysczenie turba, chociaz bym jeszcze sprawdzil map'a, troche prosciej podmienic niz wyciagac turbo ;)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #109 - Wtorek, 12.01.2010, 21:09:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
17664 - czujnik temp. silnika - G62 zwarcie do masy
35-10 --- Sporadyczny!
maciek844, a miales jakies problemy poza bledem tym?
bo ja nie a to nie wydaje sie zwiazane
Cytat: raby
Cytat: maciek844
u mnie przy tym bledzie wywala kontrolke ale co dziwne dodatkowo piszczy i mruga ta czerwona od temp plynu jak jest zimny.po skasowaniu blad wraca za jakis czas.wskazowka jest na 90 stopni jak sie zagrzeje.wymiana czujnika zalatwi problem czy szukac po kablach?
mam to samo jak temp spadnie sporo po nizej zera, plyn chlodzacy wtedy opada do min i wlacza sie kontrolka
po ponownym odpaleniu znika i sie nie pojawia  :-\
czujnik temp wymieniony, czy bedzie blad to sie zobaczy bo dzis dopiero jezdzilem po wymianie
ale po postoju kilka dni w temp ok +13st po wlaczeniu stacyjki znowu czerwona kontrolka plynu i pisk
plyn dolany na max i sie zapalilo znowu
wiec pytam sie, pytam sie: co tu jeszcze dzieje sie? :evil:
czujnik poziomu w zbiorniczku do mymiany?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #110 - Wtorek, 12.01.2010, 21:45:56 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie turbina też do czyszczenia niestety. Wajcha od gruchy ma tylko w jednym miejscu lekkie zacięcie i raz na kilka dni przeładowuje. Zbieram się do tego już kilka tygodni, ale w sharanie dostęp do turbo jest jak ......chyba do wszystkiego w tym aucie. :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #111 - Czwartek, 14.01.2010, 16:35:39 - NIEPRZECZYTANA »

raby

Cytuj
czujnik temp wymieniony, czy bedzie blad to sie zobaczy bo dzis dopiero jezdzilem po wymianie
ale po postoju kilka dni w temp ok +13st po wlaczeniu stacyjki znowu czerwona kontrolka plynu i pisk
plyn dolany na max i sie zapalilo znowu
wiec pytam sie, pytam sie: co tu jeszcze dzieje sie? :evil:
czujnik poziomu w zbiorniczku do mymiany?



Dolalem plynu 5mm ponad maxa i mam spokój...
Nic mi nie piszczy nic nie świeci plynu nie ubywa ani go nigdzie nie wyrzuca wiec niech bedzie sobie troszke ponad max
A z tym czujnikiem moze być problem bo to caly zbiornik do wymiany.Moze kiedys pożycze od kolegi zbiornik to to sprawdze.Narazie nic nie dotykam i ciesze spokojem na desce rozdzielczej ;)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #112 - Czwartek, 14.01.2010, 16:45:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: maciek844
Dolalem plynu 5mm ponad maxa i mam spokój...
Nic mi nie piszczy nic nie świeci plynu nie ubywa ani go nigdzie nie wyrzuca wiec niech bedzie sobie troszke ponad max
A z tym czujnikiem moze być problem bo to caly zbiornik do wymiany.Moze kiedys pożycze od kolegi zbiornik to to sprawdze.Narazie nic nie dotykam i ciesze spokojem na desce rozdzielczej ;)
poczytalem na innych forach i to czesty przypadek z tym zbiorniczkiem, tez zalalem ponad max i narazie spokoj
podobno wymiana zbiorniczka rozwiazuje problem kontrolki :-\

wymienilem czujnik temp plynu i jak narazie bledu nie ma
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #113 - Piątek, 15.01.2010, 04:08:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
poczytalem na innych forach i to czesty przypadek z tym zbiorniczkiem, tez zalalem ponad max i narazie spokoj
Cytuj
wymienilem czujnik temp plynu i jak narazie bledu nie ma

czyli jezdzimy i cieszszymy sie spokojem  ;D
Zapisane
Grzegorz60 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba 2000 r 1,9TDi

« Odpowiedz #114 - Piątek, 22.01.2010, 14:12:50 - NIEPRZECZYTANA »

mitrut,

Witaj tu masz strone z kodami musisz sie zalogowac
http://www.mojtorun.pl/elektronika/index.php?searchword=18025+&option=com_search&Itemid=5

 pozdro Grzes
Zapisane
juri Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Ibiza '01 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #115 - Wtorek, 26.01.2010, 20:25:08 - NIEPRZECZYTANA »

Wyczyściłem dmuchawkę i jak ręką odjął!! :)
Teraz od początku do końca ciągnie bez zawahania!
Dziękuję wszystkim za rady  :pub:
Zapisane
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #116 - Środa, 03.02.2010, 22:30:57 - NIEPRZECZYTANA »

Mam taki problem toledo 2 1.9tdi 1999 roku, wrzucam wsteczny i zapala mi sie kontrolka ABS i przygaasa mi podswietlenie na desce, i w dodatku wywala mi ciagle blad 18025, zmienilem zarowki wstecznego bo byly spalone i jedna swieci a druga nie, mial moze ktos taki przypadek

Napisano: Środa, 03.02.2010, 19:26:14


Przypadek rozwiazany ze wstecznym i ABS-em, Uszkodzona wiazka w tylnej klapie.
Zapisane

kambo87 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Śląsk
Samochód: Seat Ibiza, 2001, 1.9 TDI

« Odpowiedz #117 - Poniedziałek, 22.02.2010, 14:41:29 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich. Jestem tutaj od niedawna. Mam ibizke 2001r 1.9Tdi 90km model silnika ALH. Mam problem w przepływomierzem powietrza. Wymieniłem go na nowy (oryginał) i nadal wyskakuje mi na VAG'u bład 16485. Da się go skasować ale po kilku godzinach bądź też szybszej jeździe wyskakuje ponownie. Mam też błąd związany z climatronikiem. Numeru nie pamiętam ale wiem że pisało "błąd sterownika klimatyzacji"- jego już niestety nie da się wykasować. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dzięki. Pozdro.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #118 - Poniedziałek, 22.02.2010, 15:57:29 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź czy przepływka ma zasilanie, no i log 3 grupy by się przydał.
Zapisane

kambo87 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Śląsk
Samochód: Seat Ibiza, 2001, 1.9 TDI

« Odpowiedz #119 - Poniedziałek, 22.02.2010, 17:02:37 - NIEPRZECZYTANA »

Próbowałem wypiąć wtyczkę i podłączyć pod VAG'a- błąd wyskoczył tyle że taki jakby przepływka była zepsuta całkowicie  (nie pamietam numeru) potem znów podpiąłem go skasowalem i chwile nie było- jedna rundka przez miasto (taka szybsza) i znow ten sam błąd...16485. >:(
Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: