+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 287996 razy)
0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.
cudakseat Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Cupe 1.9TDI 110KM

« Odpowiedz #75 - Wtorek, 29.12.2009, 01:09:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich.
Seat Cordoba Cupe 1.9 TDI 110KM
Pierwszy raz mam TDI wczesniej zawsze benzyne mialem wiec za bardzo sie nie orentuje w tym.
Mam sprawe sprawdzalem ostatnio błedy w moim seacie i wczesniej bylo ich wiecej teraz mam taki
00588 Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95, Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 - strona kierowcy - N95
00589 Zapalnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131, Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej - strona pasażera - N131
00654 Zapalnik napinacza kierowcy - N153, Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa - N153
00655 Zapalnik napinacza pasażera - N154, Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa - N154
00741 Kontrola pedału hamulca, Monitoring statusu pozycji pedału hamulca
00792 Włącznik ciśnienia w klimatyzacji - F129, Przełącznik ciśnienia klimatyzatora - F29
01217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej, strona kierowcy - N199
01218 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej, strona pasażera - N200
17664 tego nie wiem co to jest patrzylem na innych stronach ale na wiekszosci kazdy pisze cps innego,
18025 tego nie wiem co to jest patrzylem na innych stronach ale na wiekszosci kazdy pisze cps innego,
Troszke ich jest moze wiecie jak to mozna zrobic, co sprawdzic, wyczyscic zeby dzialalo, bo tak jak patrze to te od bespieczenstwa to jeden sieda czujnik robi bład i powstaja nastepne błedy. Wiec jak by mogł ktos pomoc to z gory dziekuje.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 29.12.2009, 20:03:55 wysłane przez cudakseat » Zapisane
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #76 - Wtorek, 29.12.2009, 09:58:21 - NIEPRZECZYTANA »

nie mam zbyt duzego doswiadczenia w bledach ale koledze podobny zestaw bledow wywalilo przy "niedoladowanym" akumulatorze.auto krecilo i odpalalo ale lapalo mase bledow.pomoglo kasowanie i zmiana aku...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #77 - Wtorek, 29.12.2009, 14:35:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: maciek844
u mnie przy tym bledzie wywala kontrolke ale co dziwne dodatkowo piszczy i mruga ta czerwona od temp plynu jak jest zimny.po skasowaniu blad wraca za jakis czas.wskazowka jest na 90 stopni jak sie zagrzeje.wymiana czujnika zalatwi problem czy szukac po kablach?
mam to samo jak temp spadnie sporo po nizej zera, plyn chlodzacy wtedy opada do min i wlacza sie kontrolka
po ponownym odpaleniu znika i sie nie pojawia  :-\
wyglada ze to jakis czesty problem z leonami


Cytat: maciek844
zestaw bledow wywalilo przy "niedoladowanym" akumulatorze
warto sprawdzic...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #78 - Wtorek, 29.12.2009, 20:03:08 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanko, mam jakiegos vag-com'a i pokazuje mi tylko doladowanie do 1,3b (2300 atm), a doladowanie mam 1,7b. raby jakiego ty masz i ile ci na vagu pokazuje ? u ciebie powinno byc cos kolo 2500 (1,5b)
Zapisane
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #79 - Wtorek, 29.12.2009, 21:41:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
mam to samo jak temp spadnie sporo po nizej zera, plyn chlodzacy wtedy opada do min i wlacza sie kontrolka
po ponownym odpaleniu znika i sie nie pojawia   
wyglada ze to jakis czesty problem z leonami
Ja mam to samo. Może te czujniki są u nas kijowo umieszczone że sie zapala kontrolka :-\
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #80 - Wtorek, 29.12.2009, 22:11:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
raby jakiego ty masz i ile ci na vagu pokazuje ? u ciebie powinno byc cos kolo 2500 (1,5b)
vag com pl alpha 0,81 i vag com 409-1
nigdy nie sprawdzalem co pokazuje bo jak narazie wszystko smiga :ok:
powinno byc 1,65

Cytat: matii
Ja mam to samo. Może te czujniki są u nas kijowo umieszczone że sie zapala kontrolka :-\
nie wiem co z tym jest :-\
zalalem plynu na max i narazie ok
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #81 - Wtorek, 29.12.2009, 22:26:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
powinno byc 1,65
a no tak, zapomnialem o sofcie.

sprawdz jak bedziesz mial okazje ile ci pokazuje na vagu.
Zapisane
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #82 - Środa, 30.12.2009, 01:55:46 - NIEPRZECZYTANA »

No i mój problem zniknął.. Nowy czujnik zalatwił sprawę(50 pln za EPS)
Błędów zero pozostaje juz tylko jeździć.Dziekuje za pomoc
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #83 - Środa, 30.12.2009, 02:12:13 - NIEPRZECZYTANA »

No i mój problem zniknął.. Nowy czujnik zalatwił sprawę(50 pln za EPS)
Błędów zero pozostaje juz tylko jeździć.Dziekuje za pomoc

temp silnika?
a jak poszla wymiana?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #84 - Środa, 30.12.2009, 16:49:30 - NIEPRZECZYTANA »

teemp. silnika w granicach 84 stopni i trzyma w czasie jazdy wzrosnie do 86
Z wymiana nie było kłopotu.Trzeba zwrócić uwagę żeby cieknący płyn nie zmyl nam oringu z czujnika.Rewelacji z dojściem nie ma ale mogło byc gorzej.Tylko w leonie nie ma jak łapać płynu ale zakupiłem odrazu butelkę 1.5l FEBI płynu a poszło około polowy.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #85 - Środa, 30.12.2009, 19:29:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
17664 - czujnik temp. silnika - G62 zwarcie do masy
35-10 --- Sporadyczny!
maciek844, a miales jakies problemy poza bledem tym?
bo ja nie a to nie wydaje sie zwiazane
Cytat: raby
Cytat: maciek844
u mnie przy tym bledzie wywala kontrolke ale co dziwne dodatkowo piszczy i mruga ta czerwona od temp plynu jak jest zimny.po skasowaniu blad wraca za jakis czas.wskazowka jest na 90 stopni jak sie zagrzeje.wymiana czujnika zalatwi problem czy szukac po kablach?
mam to samo jak temp spadnie sporo po nizej zera, plyn chlodzacy wtedy opada do min i wlacza sie kontrolka
po ponownym odpaleniu znika i sie nie pojawia  :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #86 - Środa, 30.12.2009, 22:50:14 - NIEPRZECZYTANA »

Problemów nie miałem żadnych ale drazniła mnie paląca sie raz na jakis czas kontrolka auto jeżdziło normalnie nie paliło wiecej (mniej tez nie ;)  ) innych błedow tez vag nie wykazał.Mam nadzieje ze 17664 juz nie zobacze.A piszczaca czerwona to poziom plynu musiał być.teraz jest ponad maxa i jest spokoj...
« Ostatnia zmiana: Środa, 30.12.2009, 22:52:35 wysłane przez maciek844 » Zapisane
juri Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Ibiza '01 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #87 - Poniedziałek, 04.01.2010, 20:16:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,panowie mam pytanie do was.
Czy z dnia na dzień może turbina może zacząć generować błędy przeładowania?
Wszystko było ok. a tu nagle wczoraj 3 razy po przekroczeniy 3,5k obr/min łapie mi tryb awaryjny,dzisiaj powtórka z rozrywki ;(.Podłączyłem Vaga i oto dwa znaczące błędy:
17563-manifoid pressure sensor (G71):short to B+
        P1155-35-10 --- intermittent
17958- Charge pressure :Control Deviation
        P1550-35-00--

Błędy skasowałem i po przeciągnięciu na obrotach znowu zonk.Co myślicie czy połączenie obu błędów zwiastuje zacięte łopatki na turbo (tdi ASV)?? ;(
Przejechałem się jeszcze z podłączonym kompem i ciśnienie aktualne  w dolocie przewyższa o ponad 50 % ciśnienie zadane  ,dokładnie nie wiem jaka to wartość, bo skala jest mało czytelna ale na oko jest to ponad 2550 mbar.
Proszę o opinie bo jestem załamany,o autko zawsze dbałem nie muliłem go, systematycznie było "przedmuchane "turbo a tu taka niemiła niespodzianka!!
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #88 - Poniedziałek, 04.01.2010, 21:17:38 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatnio mrozy, może coś przyłappało.
Cytat: juri
17563-manifoid pressure sensor (G71):short to B+
        P1155-35-10 --- intermittent
To akurat nie jeest wynikiem zapieczonych kierownic. Raczej coś w obwodzie czujnika. Na początek zamiana N75 z N18.
Cytat: juri
ciśnienie aktualne  w dolocie przewyższa o ponad 50 % ciśnienie zadane  ,dokładnie nie wiem jaka to wartość, bo skala jest mało czytelna ale na oko jest to ponad 2550 mbar.
Pomiar z kompa, czy manometr? Jak jechałeś z kompem to trzeba było zrobić loga.
Zapisane

juri Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Ibiza '01 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #89 - Wtorek, 05.01.2010, 16:10:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Pomiar z kompa, czy manometr?
pomiar z kompa,odczytałem z wykresu (zrobiłem sobie zrzut ekranu)
Cytat: KKKKris
Jak jechałeś z kompem to trzeba było zrobić loga.
niestety aż tak nie ogarniam tematu (mam vaga 2.5 i 311-2).

Chciałem dzisiaj dojść do to cięgna między gruszką a turbiną i strasznie ciężko się tam dostać !:( (chyba żę jest jakiś sposó żeby sprawdzić czy to chodzi dobrze)
Jak powinno chodzić to cięgno lekko,ciężko?
Z zamianą zaworków muszę poczekać do jutra bo dziś nie wydam z czasem :(
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: