+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 287960 razy)
0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.
tomeksobczyk
Gość



« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 14.04.2008, 15:11:13 - NIEPRZECZYTANA »

Proszę o analizę błędu  00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej gdzię on się znajduje czy to chodzi o N-75 silnik to 1,9 TDI 90 PS 97' AHU
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 14.04.2008, 16:01:47 - NIEPRZECZYTANA »

Podejrzałeś jakie ciśnienie pokazuje? Czy wogóle nic?
Może być czujnik walnięty, albo mierzy dobrze a nie można ustawić ciśnienia doładowania. I wtedy trzeba szukać dlaczego.

A tak na marginesie to wkurza mnie zakładanie tak oczywistych nowych tematów. Używaj szukajki.Zdążyłem napisać odp i post przeleciał na właściwe miejsce. Trzeba pisać od nowa.
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 14.04.2008, 16:14:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tomeksobczyk
00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
To znaczy, że Ci turbo przeładowywuje albo niedoładowywuje...
N75 może być jednym z powodów, ale mogą być też inne, np.
nieszczelności dolotu...
Zapisane
tomeksobczyk
Gość



« Odpowiedz #33 - Poniedziałek, 14.04.2008, 16:24:14 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki z góry biorę furę na warsztat trochę poszperam
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #34 - Czwartek, 03.07.2008, 23:57:10 - NIEPRZECZYTANA »

Mi juz ostro zaczął doskwierać >:(
Ze trzy tyg temu zapaliła sie kontrolka od swiec żarowych. Na vagu pokazało 17664 (czujnik temperatury płynu chlodzacego)  i 17654 (czujnik pierwszego tłoczenia) - niby wtrysk sterujący wg mechanika.
Dziś przy przyspieszaniu (spokojnym) ostro szarpnał i znowu kontrolka swiec sie zapaliła. Po trasie przy przyspieszaniu np 90km/h 5bieg i ostro szarpie, ale przy 90km/h 4bieg juz nie. Na niższych biegach podobnie tzn jesli spokojnie przyspieszam to ostro szarpie, ale jesli ma spore obroty to nie szarpie, przynajmniej nic nie czuć.
Po powrocie na vag i znowu 17664 i 17654 i dodatkowo pokazało czego wcześniej nie było 17656 cos z kątem wtrysku, ale nie pamiętam. Wykasowali bład ale i tak po 5 minutach wrócił tzn kontrolka mryga :evil:
Wymieniłem filtr powietrza i paliwa (Mann) i jakies 30km było ok potem znowu szarpanie :evil:
Wtrysk sterujacy na dwa sposoby sprawdzałem (takie na necie znalazłem:)
Zmierzyłem miernikiem i pokazał 102ohmy. Czyli mieści się w granicy 80-120ohm.
Potem drugi sposób......
Auto na 2000obr i napier w niego kluczem :-X  Nic nie szarpał chodził równo.
No i juz nie wiem....
A jak bym odłączył te sterowanie wtryskiem to on ustawi sobie jakas optymalna dawke?? Bym go odłaączył i zobaczył jesli nie bedzie szarpał na odłączonym to bedzie jego wina.......
Niby na vagu wyskakuja błędy G80 ale proby sprawdzenia wychodza dobrze.......
« Ostatnia zmiana: Piątek, 04.07.2008, 00:00:57 wysłane przez Marian » Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #35 - Piątek, 04.07.2008, 05:48:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Marian
A jak bym odłączył te sterowanie wtryskiem to on ustawi sobie jakas optymalna dawke?? Bym go odłaączył i zobaczył jesli nie bedzie szarpał na odłączonym to bedzie jego wina.......
Niby na vagu wyskakuja błędy G80 ale proby sprawdzenia wychodza dobrze.......
On nie tyle ustawia dawkę co początek tłoczenia paliwa. Jeśli jest uszkodzony to ECU steruje kątem wtrysku awaryjnie. Tzn przestawia kąt skokowo i jest on nieco opóźniony. Z tego co wiem to jego odłączenie nie powinno nic uszkodzić, ale jak jest uszkodzony to po jego odpięciu nie będzie różnic w pracy silnika. Objawy jednak wskazują, że to może być przyczyna. Tylko ta cena. Spróbuj może z kimś podmienić.
Innym powodem szarpaniamoże też być kąt wtrysku, ale wtedy nie wywala błędu czujnika G80
« Ostatnia zmiana: Piątek, 04.07.2008, 06:02:47 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #36 - Poniedziałek, 07.07.2008, 12:10:23 - NIEPRZECZYTANA »

Problem z wtryskiem rozwiązał się sam (oby)
Ano wymieniłem filtr paliwa (choż miał przejechane tylko 12tysi) zrobilem 50km i było ok i nagle znowu szarpanie przy przyspieszaniu >:(
No i tak na tym szarpaniu zrobiłem zrobiłem ponad 100km aż ostro na rezerwe w baku wszedłem. Pojechłałem na orlen zalałem chyba 20l i szarpnał mi dwa razy jak ruszałem z pod stacji a potem nic. No ale nie chcialem sie za wczesnie cieszyć. Kontrolka świec nadal mi mrygała. Teraz mam zrobione 300km na tym paliwie i nic nie szarpie, a kontrolka sama przestała mi mrygać :ok:  :ok:  :ok:
Najbardziej jestem wkurzony na stacje bo to wina paliwa. Choć brane ze stacji pks (wszystkie autobusy na nim chodza) wyrobili sobie na miescie opinie ze maja dobry towal (bo mieli) ale juz widocznie w ciula sobie leca :evil:  :evil:  Nigdy wiecej tam nie zajade :nonono:
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #37 - Niedziela, 31.08.2008, 15:57:19 - NIEPRZECZYTANA »

Mam taki blad na vagu:

1 Fault Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

W kodach nie znalazlem takiego. co to moze byc ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 31.08.2008, 19:53:15 - NIEPRZECZYTANA »

Nie odpinałeś czasem wtyczki klapy gaszącej? Albo się poluzowała. Tak mi się kojarzy zawór N239.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 31.08.2008, 20:52:58 - NIEPRZECZYTANA »

hmm. nic nie odpinalem. Pojawia mi sie ten blad caly czas.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #40 - Poniedziałek, 01.09.2008, 08:45:35 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź czy przy gaszeniu silnika klapka na chwilę się zamyka. Może padł zawór, jeś li masz ten błąd cały czas.
Tak ogólnie to jakaś przerwa w zasilaniu cewki, albo przetarty kabelek robi zwarcie, może jakaś wilgoć.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #41 - Poniedziałek, 01.09.2008, 09:20:21 - NIEPRZECZYTANA »

A gdzie ta klapka jest ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #42 - Poniedziałek, 01.09.2008, 10:31:31 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem jak w AGR, ale w ALH/ASV to taka "przepustnica" napędzana siłownikiem sterowanym z cewki owego N239, przed EGRem.
Zapisane

taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #43 - Sobota, 11.10.2008, 20:59:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
wczoraj byłem na diagnostyce opla i wykazało mi takie błędy :

co one znaczą ?
złącze klimatyzacji ?
synchoronizacja wałka rozrządu do wału korbowego ?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 11.10.2008, 21:00:44 wysłane przez taz » Zapisane

:google:
GoMeZ Mężczyzna
... wcześniej gmyz ...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Arona Fr 1.0 115KM

« Odpowiedz #44 - Niedziela, 22.02.2009, 21:50:28 - NIEPRZECZYTANA »

Może ktoś podpowie gdzie szukac czujnika G71/G72 w przejściówce? Wczoraj podłączyłem VAGa i wyskoczyły mi dwa błędy:
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
            P1156 - 35-00 - -
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
            P1161 - 35-00 - -


G71 - czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
G72 - czujnik temperatury powietrza dolotowego
Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: