Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: DIY - Kontrola napięcia akumulatora i zasilanie CZ  (Przeczytany 3240 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rumcajs
Gość



« Wtorek, 24.05.2016, 13:41:35 - NIEPRZECZYTANA »

Jak w temacie - z nudów narodziła się mała koncepcja, po przejrzeniu przydasi okazało się że mam wszystko co potrzeba - i po kilku popołudniach narodziło się coś takiego:


- obudowa po jakimś przekaźniku
- kawałek plexy robiącej za okienko
- mikroprzycisk typu dzwonkowego
- 3-cyfrowy miernik napięcia
- kawałek kabelka

Całość spasowała idealnie, jak by poszczególne elementy miały właśnie takie przeznaczenie. Przekaźnik dobrałem tak by pasował do gniazda nr 3 w moim variancie, które w tym modelu jest nie używane. Jest jeszcze kilka innych wolnych gniazd, ale w tym na pinie vcc mam napięcie z akumulatorka bez względu na pozycję kluczyka - więc idealnie nadało się do zasilania zamka centralnego. Mikroprzycisk to fanaberia - po prostu nie chciałem by wyświetlacz świecił cały czas.
Jeśli lud czytający te słowa wyrazi taką wolę bądź w inny sposób wyrazi swoje potrzeby - służę wyjaśnieniami  ;D
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 24.05.2016, 13:50:06 - NIEPRZECZYTANA »

Po co to wlasciwie? Jak tego nie widac? ciagnie prad ....

Generalnie pomysl fajny ale mało potrzebny
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Rumcajs
Gość



« Odpowiedz #2 - Wtorek, 24.05.2016, 13:57:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
ciagnie prad ....
Po to jest przycisk by pokazywało wtedy gdy tego chcę, zaś przydatność?.. Zamek centralny nie działa bez prądu, więc skoro w skrzynce bezpieczników było wolne miejsce to czemu nie skorzystać?..
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 24.05.2016, 14:26:03 - NIEPRZECZYTANA »

ja nie pisalem o cz tylko samym mierniku ... skoro tobie miernik jest potrzebny zeby był cz to powiem ze kluczowe ma zastosowanie ten miernik
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» DIY - Kontrola napięcia akumulatora i zasilanie CZ
Skocz do: