Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Serwo TOLEDO II - dziwny powtarzający się problem  (Przeczytany 5396 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
bryndzyk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo II 1.9 TDI

« Niedziela, 17.01.2016, 15:22:06 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Wszystkich Forumowiczów i posiadaczy Seacików :)

Muszę powiedzieć, że jesteście moja ostatnią deską ratunku, gdyż mam problem, z którym nie może poradzić sobie kilku mechaników, a wy może spotkaliście się z czymś takim albo wiecie jaka możne być przyczyna.
Zacznę od początku. Jestem posiadaczem samochodu: Seat Toledo II z silnikiem 1.9 TDI w wersji 81kW (110 KM) z rocznika 2004, dodam, kupiłem go ok 2 lat temu z tym że wsadzony ma komputer który jest z chipowany (do 134KM).
Mój problem plaga na tym że w przeciągu ostatnich 6 miesięcy padło mi 2 razy serwo. (jak wyczytałem ta cześć nie powinna się psuć) i Piszę do dlatego że wczoraj prawdopodobnie padło mi znów serwo z czego jestem bardzo wkurzony. Przy pierwszej wymianie serwo zostało wymienione u jednego mechanika na używane, pojeździłem na nim ok 2 miesięcy i przy gwałtownym hamowaniu się zepsuł- wyskoczył mi kot na drogę i przycisnąłem do końca, usłyszałem jeden syk i po puszczeniu pedała hamulca później stało się twarde itp. wymieniono je na używane. po tym fakcie 2 raz u innego mechanika zmieniłem po praktycznie takiej samej przyczynie gwałtownego hamowania taki sam objaw. lecz mechanik zmienił oprócz serwa jeszcze pompę wacum bo niby do serwa dostał się olej i była nieszczelna.... Wczoraj po raz kolejny byłem zmuszony do gwałtownego hamowania po hamowaniu znów ta sama przyczyna usłyszałem sykniecie i musiałem się znów dziś obyć bez delikatnego hamulca.
Moje pytanie a zarazem wielka prośba co z tym fantem zrobić bo nie wiem czy mechanicy coś nie tak czy jaka nawet tego możne być przyczyna, bo jestem już znudzony po gwałtownym hamowaniu zmieniać serwo. Może ktoś się spotkał z czymś takim albo jest mi w stanie podpowiedzieć co działać co zrobić ... Był bym bardzo wdzięczny za każde udzielone rady. I z góry już wam dziękuje.         
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 17.01.2016, 18:29:14 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba by to dobrze sprawdzic, moze pedal idzie za daleko i rozwala membrane
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
bryndzyk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo II 1.9 TDI

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 17.01.2016, 18:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

A są jakieś domowe sposoby, albo urządzenia jak to sprawdzić ?? i jak byś mi mógł podpowiedzieć ewentualnie jak to sprawdzić ??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 17.01.2016, 20:33:47 - NIEPRZECZYTANA »

domowych nie znam, a moze kiedys byla wymieniana pompa hamulcowa?
masz te rozwalone serwa? jak wyglada uszkodzenie?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
bryndzyk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo II 1.9 TDI

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 18.01.2016, 19:40:16 - NIEPRZECZYTANA »

A więc tak pompa hamulcowa nie była wymieniana,  a pierwsza rzecz przez którą powstało uszkodzenie to nie wiem przyczyny,  po drugim razie niby olej się znajdował w serwerwie dlatego wymieniłem wtedy serwo i pompę vacum,  a wczoraj nie wiem jeszcze co bo nie rozkrecalem tego ale jak zauważyłem to pomiędzy pompa hamulcowa a serwem podpisem pompy chyba wycieka płyn hamulcowy...  Tyle co do tej pory wiem i zauważyłem

Napisano: Niedziela, 17.01.2016, 22:04:03


Dzisiaj byłem u mechanika i okazało się że olej znajduje się w serwie...  Czyli serwo do wymiany i pewnie pompa wacum też,  pytanie jaka przyczyna i poradzice zrobić...  Regeneracja?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 18.01.2016, 20:08:43 - NIEPRZECZYTANA »

to trzeba teraz uslic skad sie tam wziol i czy to on uszkodzil membrane?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
bryndzyk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo II 1.9 TDI

« Odpowiedz #6 - Piątek, 22.01.2016, 11:03:41 - NIEPRZECZYTANA »

tak membrana na pewno uszkodzona bo pływa tam olej prawie w połowie serwa... I teraz w sumie to zastanawiam sie jak z tego wybrnąć. Czy zainwestować i kupić nowa pompę vacum pitsburga ok630 zł , wężyk podciśnienia z zaworkiem wstecznym ok 50 zl używka, oraz serwo używka ok 150 zl albo regeneracja serwa ok 400-500 zł. Co byscie polecali ?
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Serwo TOLEDO II - dziwny powtarzający się problem
Skocz do: