Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Przepływomierz - dziura :-)
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Przepływomierz - dziura :-) (Przeczytany 30526 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #15 -
Niedziela, 21.05.2006, 20:27:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Abdul"
No chyba, że nie mam co liczyć na więcej to ok
Koledzy z TDI pewnie więcej Nm mają
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #16 -
Niedziela, 21.05.2006, 21:42:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
IMO do 200 powinno dojsc, moze swiece lub kable juz nie wyrabiaja, albo masz LPG
Zapisane
http://seat-racing.pl
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #17 -
Niedziela, 21.05.2006, 22:00:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Świece noowki ale kable bardzo prawdopodobne ze są jeszcze ori
chociaż póki iskra spod maski nie idzie ani mi nic nie szarpie to nie wiem czy jest sens wymieniać
No ale jak pisałem nie za bardzo miałem gdzie go dalej rozpędzać. Będzie okazja to przetestuje
Może doturla się do tych 190
A tak serio to dla samej magii liczby 200 chciałbym ją stuknąć bo tak poza tym V max mi się nie przydaje
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #18 -
Niedziela, 21.05.2006, 23:21:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
W kable warto zainwestowac, mimo ze nie kopia itp. Jak juz zmieniac to najlepiej kupic sportowe, sa drogie ale warto. Kumpel zmienial w cuprze 2,0 150, roznica byla piorunujaca i bardzo odczuwalna, auto z miejsca dostawalo kopa i ciaglo ze az milo (bez skojarzej
) innymi slowy reakcja na gaz ulegla znaczacej poprawie. Jedyny minus to cena kabli, jak dobrze pamietam to cos kolo 500pln, ale mysle ze nowe ori takze poprawia sytuacje.
Zapisane
http://seat-racing.pl
DeDeK
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznan
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #19 -
Poniedziałek, 22.05.2006, 07:38:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
110 z przeplywka od 130 smiga mi max do 210 na 195/50/15 i nie ma z tym wielkiego problemu do jakichs 190-195 idzie dynamicznie potem juz wolniej chyba czasjakiegos chipsa zapodac coby szafe zamknac
Zapisane
DeDeK
Była CORDI SPORT TD
I
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
tobi
Gość
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #20 -
Poniedziałek, 22.05.2006, 10:04:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
a czy moglibyscie mi powiedzec gdzie ten zaworek sie znajduje i co moge zrobic na wlasna reke zeby mialo to lepsze przyspieszenie poniewarz jestem w angli i nie mam tu zadnego mechaniora a poza tym sa za drodzy na moja kieszen, jechale taka sama ibiza kumpla i rzeczywiscie jest zrywniejsza od mojej wiec co ja moge na to poradzic bez mechanika??????
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #21 -
Poniedziałek, 22.05.2006, 17:43:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
DEDEK, 210 to koniec skrzyni, zaden chip nie pomoze.
N75 znajduje sie na sciance grodziowej, patrzac na wprost za filtrem powietrza. A wyglada tak:
http://www.allegro.pl/item105690472_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.html
tylko ma bialy leb.
Zapisane
http://seat-racing.pl
DeDeK
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznan
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 23.05.2006, 07:20:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
DEDEK, 210 to koniec skrzyni, zaden chip nie pomoze.
N75 znajduje sie na sciance grodziowej, patrzac na wprost za filtrem powietrza
tylko ma bialy leb.
i koncowke numeru 27 H z tego co pamietam
a co do skrzyni to mysle ze spokojnie pokreci sie do 220 obroty silnika moglyby jeszcze sie zwiekszyc jest zapas
Zapisane
DeDeK
Była CORDI SPORT TD
I
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #23 -
Wtorek, 23.05.2006, 08:33:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
N75 znajduje sie na sciance grodziowej, patrzac na wprost za filtrem powietrza
A ten zaworek pełni funkcję zaworu upustowego (BOV)
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 23.05.2006, 10:48:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
BOV upuszcza powietrze, a N75 zapobiega przeladowaniu, 2 rozne rzeczy.
Co do skrzyni, przy 210 konczy sie przelozenie V biegu, chocbys mial 500km to i tak szybciej nie pojedzie.
Zapisane
http://seat-racing.pl
DeDeK
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznan
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 23.05.2006, 11:36:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
sorki ale cos CI sie pomylilo tzn wg Ciebie skrzynia nie bedzie sie krecic szybciej ? jesli jest jeszcze zapas obrotow na silniku ? tylko nie ma mocy zeby go rozkrecic ?
Zapisane
DeDeK
Była CORDI SPORT TD
I
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #26 -
Wtorek, 23.05.2006, 12:10:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
BOV upuszcza powietrze, a N75 zapobiega przeladowaniu, 2 rozne rzeczy.
O.K. jasne...
Czyli
bleed valve
... dzięki za wyjaśnienie :papa:
Hmm to w takim zaworku drzemie duży potencjał na zwiększanie stadka koników pod maską
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #27 -
Wtorek, 23.05.2006, 20:53:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
W zaworku nie ma zadnego potencjalu
On ma tylko zapobiegac temu zeby turbina nie ladowala non stop na max.
Zapisane
http://seat-racing.pl
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #28 -
Środa, 24.05.2006, 09:05:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
W zaworku nie ma zadnego potencjalu
A jeżeli delikatnie przerobić zaworek, żeby upuszczał przy wyższym ciśnieniu
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Przepływomierz - dziura :-)
«
Odpowiedz #29 -
Środa, 24.05.2006, 09:22:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "KYS"
Cytat: "spons"
W zaworku nie ma zadnego potencjalu
A jeżeli delikatnie przerobić zaworek, żeby upuszczał przy wyższym ciśnieniu
A jak myslisz co sie robi w chiptuningu
zaworek jest wpelni sterowany z map
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Przepływomierz - dziura :-)
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...